Suvi Pitkänen (Viidakon tähtöset)
Mä en haluais haukkua, kun en henk. koht. tunne.
Mut joku siinä mättää. Mä en kestä. Onko tuollaisia ihmisiä olemassa?
Kommentit (30)
Minäkään en tunne, mutta esiintymisensä perusteella hänestä on tullut uusin "julkkis"inhokkini.
Puhuu naamaa vääntelemässä ja liioitellun "stadilaisesti": on kuin parodia siitä murteesta kauhea nasaali ja Ä:stä ja Ö:stä puuttuu ne pisteet sitten ihan kokonaan. Naama sillä vaan on.... ruma. Ei ole koskaan kaunis ollutkaan, mutta nyt on vielä rumempi. Samalla tavalla pilannut turpavärkkinsä kuin Sofia Ruusila.
Tuollainen itseään täynnä oleva nobody, joka on tunkenut väksiin julkisuuteen kyynärpäätaktiikalla. Hyi, en tahtoisi naapurustooni niskojaan nakkelemaan.
Todellakin, uusi julkkisinhokkki. Menee samaan sarjaan kuin Saana Parviainen ja Kirsikka Kopponen
Musta suvi on kaunein noista viidakon tähtösistä! Kyllä mä hänen naaman/kroppansa ottaisin ilomielin :)
Ei ole kaunein! Amanda on ihanin!!
:" seriously , oikeasti?" Lempi lause
Kuka se on se vaalea nirppanokka, joka näyttää Juice Leskiseltä? Mistä ne on kaivaneet sinne kaikki "julkkikset"?
Monessako TosiTV-sarjassa Suvi on ollut vauvan synnyttyä? Ainakin kolmessa! Vanhemmat koko ajan reissaa, missä Safina?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 10:22"]Eikö sillä ole pieni lapsikin?
[/quote]
Kyllä valitettavasti on! Joku safina nimeltään ja syntynyt helmikuussa 2013 eli on nyt noin 1v 4kk. (Muistan vaan kun sattuu olemaan oman lapseni kanssa samanikäinen)
Ohiksena Suvin äiti oli mulla opettajana. Hän ainakin vaikutti täyspäiseltä.
Monta kertaa toikin pariskunta on eronnut?
Onkohan Suvilla oikeesti mitään musiikillista taustaa, vai pääseekö DJ:ksi kuka tahansa isotissinen painamaan playta ja nextiä? Oliko näistä nyt seiskassa juttua, aika iso kämppä tais muistaakseni olla, taitaa ainakin tienata paljon.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 09:51"]
Musta suvi on kaunein noista viidakon tähtösistä! Kyllä mä hänen naaman/kroppansa ottaisin ilomielin :)
[/quote]
En tiennyt kuka hän on, koska en seuraile tositv-ohjelmia. Google-kuvahaun perusteella hänestä ei ainakaan voi käyttää sanaa kaunis. Huh.
Ei mikään ihme et Teppo lähti pettämään