Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketkä valvoo näitä keskusteluja?ov.

Vierailija
17.04.2014 |

Kuka tai mikä taho on töissä tuolla jossain joka lukee näitä ketjuja ja valvoo et kaikki menee oikein? Ovatko he vauva lehden toimittajia vai vapaaehtoisia? Vai palkattuja samoin kuin tv-chat valvojat?

Päivystääkö joku 24/7 vai ovatko he/hän töissä normaalin virka-ajan? 

Tulipa monta kysymystä. 

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 21:18"]

Tulee se 404-koodi.

[/quote]

Täh? Joku tässä nyt haiskahtaa, koska mulle tulee tuo koodi aina, jos yritän käydä täällä Crome-selaimella, mutta safarilla pääsee aina. Kännykällä en ole pystynyt kommentoimaan useaan päivään, jostain syystä. Oletin sen johtuvat jostain muusta, kuin bannista.

Vierailija
22/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 20:53"]No mä en ainakaan pysty kirjottaa, tai siis tulee se ilmoitus että yritä uudelleen. Ja kestää aamusta johki iltapäivään. Luulen että se on bannia vaikkei missään niin luekkaan.

[/quote]

Miksi saan bannia vaikka en olisi viikkoihin kirjoittanut mitään? Ja silloinkin mielestäni asiallisesti. Muutama päivä viikosta oon bannissa.. jos tuo sitä tarkoittanee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinostaisikohan näiden moderaattoreiden esimiestä kuulla, että tyyli on täällä mennyt ihan mauttomaksi? Että modet sotkevat liikaa henkilökohtaisia tunteitaan moderoinnin tyyliin ja yhä suurempi määrä käyttäjäporukkaa on tuohtuneita, ällistyneitä ja kyllästyneitä.

Jos minä omistaisin tämän palstan ja olisin palkannut tänne porukkaa pitämään kiinni hyvästä mausta, laillisuuden rajoista, tyylistä ja jopa tuomaan lisää kiinnostuneita käyttäjiä foorumille (kiinnostuneita lehtien tiklaajia, kiinjostuneita mainostajia, joilta ne tulot kerötään), niin nämä nykyiset modet pistäisin kehittämiskeskusteluihin ja sitä rataa YT-neuvotteluihin. Joku yksittäinen mätä omena pilaa koko korillisen.

Luulin olevani ykisn näiden ajatusteni kanssa, mutta enpä olekaan.

Vierailija
24/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos banni ilmenee tällä tavalla, mitä täällä on väitetty, niin todellakin aiheettomasti on tullut ja nimenomaan jonkun moden kiukusta, kun ei vastapuolen mielipide miellytä...ei ole asiallista tuollainen.

Onkohan ne modet sitten itse niitä pahimpia riitapukareita ja jankkaajia täällä?

Vierailija
25/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 20:53"]No mä en ainakaan pysty kirjottaa, tai siis tulee se ilmoitus että yritä uudelleen. Ja kestää aamusta johki iltapäivään. Luulen että se on bannia vaikkei missään niin luekkaan.

[/quote]

Miksi saan bannia vaikka en olisi viikkoihin kirjoittanut mitään? Ja silloinkin mielestäni asiallisesti. Muutama päivä viikosta oon bannissa.. jos tuo sitä tarkoittanee.

[/quote]

Ja käytän siis mobiiliversiota.

Vierailija
26/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiketi se yhteys välillä takkuilee ihan muuten vaan. Mutta tosiaan olisi ihan asiallista tietää se jos saa bannia ja miksi.

Itselleni tuli vain tyhjä kohta tähän mihin pitäisi kirjoittaa ja ohjautui ( ehkä vahingossa) palstan sääntöihin. Luin säännöt ja en mitään niistä ollut rikkonut.

Ehkä oli vain joku virhe, mutta oli sama juttu koko päivän.

Vierailija
27/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niuhot hyysärit, bannia helposti pukkaa!

Vierailija
28/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 21:31"]Kaiketi se yhteys välillä takkuilee ihan muuten vaan. Mutta tosiaan olisi ihan asiallista tietää se jos saa bannia ja miksi.

Itselleni tuli vain tyhjä kohta tähän mihin pitäisi kirjoittaa ja ohjautui ( ehkä vahingossa) palstan sääntöihin. Luin säännöt ja en mitään niistä ollut rikkonut.

Ehkä oli vain joku virhe, mutta oli sama juttu koko päivän.

[/quote]

Tuo kuulostaisi enemmän bannilta? Kuin tuo punainen teksti "yritä uudelleen" koska sitä tapahtuu lähes päivittäin, jonka takia harvoin täällä voin mitään kommentoida mihinkään.. eli veikkaisin sen olevan jokin yhteysongelma?

Vierailija
29/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että yhteys takkuilee sillon kun se punanen teksti tulee jos koko päivänä ei pysty kirjottamaan. Lukemaan pystyy ja kaikkea muuta tekemään netissä, ja se on aina se sama aika. Minä siis tämä joka saa aina bannia mies miettii ketjuista. Mutta muilla ilmeisesti samaa tapahtunut? Kauan teillä kestänyt(ei puhuta yksittäisestä viestin epäonnistumisesta)?

Vierailija
30/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 21:38"]

Mä en usko että yhteys takkuilee sillon kun se punanen teksti tulee jos koko päivänä ei pysty kirjottamaan. Lukemaan pystyy ja kaikkea muuta tekemään netissä, ja se on aina se sama aika. Minä siis tämä joka saa aina bannia mies miettii ketjuista. Mutta muilla ilmeisesti samaa tapahtunut? Kauan teillä kestänyt(ei puhuta yksittäisestä viestin epäonnistumisesta)?

[/quote]

En ole testannut, koska aina on jollain laitteella tai selaimella silti päässyt :D. Joten jos se on bannia, niin ei toimi minun kohdalla.

Vierailija
31/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

33, se mode lakaisee sut pois tieltään, joka ei omalla työvuorollaan kestä tiettyjä ihmisiä. Olen yksi heistä.

Vierailija
32/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 21:44"]33, se mode lakaisee sut pois tieltään, joka ei omalla työvuorollaan kestä tiettyjä ihmisiä. Olen yksi heistä.

[/quote]

No enhän mä ees juurikaan kirjoittele 8-16 minkä luulen tämän ajan olevan. Vaan kirjoittelu josta ilmeisimmin on suutahdettu on kirjoitettu tyyliin illalla ja juuri ennen nukkumaanmenoa. Mikä idea siinä on?

Vierailija
33/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 21:38"]Mä en usko että yhteys takkuilee sillon kun se punanen teksti tulee jos koko päivänä ei pysty kirjottamaan. Lukemaan pystyy ja kaikkea muuta tekemään netissä, ja se on aina se sama aika. Minä siis tämä joka saa aina bannia mies miettii ketjuista. Mutta muilla ilmeisesti samaa tapahtunut? Kauan teillä kestänyt(ei puhuta yksittäisestä viestin epäonnistumisesta)?

[/quote]

Päivisin olen töissä joten en ole edes yrittänyt kirjoittaa tänne mitään. Eli siis iltaisin tulee yritä uudelleen -teksti ja se voi kestää 1-5 päivää. Joka viikko. Ja koskaan en syytä tiedä sillä olen asiallinen ja olen yrittänyt kommentoida vain asiallisiin ketjuihin Tästäkin viestistä varmaan tulee bannia koko viikonlopuksi!?

Vierailija
34/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 21:38"]Mä en usko että yhteys takkuilee sillon kun se punanen teksti tulee jos koko päivänä ei pysty kirjottamaan. Lukemaan pystyy ja kaikkea muuta tekemään netissä, ja se on aina se sama aika. Minä siis tämä joka saa aina bannia mies miettii ketjuista. Mutta muilla ilmeisesti samaa tapahtunut? Kauan teillä kestänyt(ei puhuta yksittäisestä viestin epäonnistumisesta)?

[/quote]

Päivisin olen töissä joten en ole edes yrittänyt kirjoittaa tänne mitään. Eli siis iltaisin tulee yritä uudelleen -teksti ja se voi kestää 1-5 päivää. Joka viikko. Ja koskaan en syytä tiedä sillä olen asiallinen ja olen yrittänyt kommentoida vain asiallisiin ketjuihin Tästäkin viestistä varmaan tulee bannia koko viikonlopuksi!?

[/quote]

Ooh aika kummallista... No täällä ollaan sitte hengessä mukana.

Vierailija
35/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 20:53"]No mä en ainakaan pysty kirjottaa, tai siis tulee se ilmoitus että yritä uudelleen. Ja kestää aamusta johki iltapäivään. Luulen että se on bannia vaikkei missään niin luekkaan.

[/quote]

[/quote]No silloin minä olen ollut bannissa palstan uudistuksesta lähtien, koska ei ole kännykällä voinut sen jälkeen kirjoittaa. Tosin ei mitään "yritä uudelleen" lue, ei vain lähde kyselemään mitään varmistusnumeroita eikä vastaus tallennu.

Te kellä kännykällä toimii, niin voisitte kertoa millä (halvalla) pelittää. Jos joskus uuden saisi, niin tietäis sitten onko paljonkin vehkeitä joilla ei pääse.

Ikävä lähteä näin sokkona ostamaan pelkän av:n vuoksi, jos sitten ei toimikaan...

Vierailija
36/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderoinnin yleensä hoitaa joku firma alihankkijana. En tiedä sit, kuinka monta työntekijää on ja kuinka montaa palstaa valvovat,

Vierailija
37/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 21:24"]

[/quote]

[/quote]No silloin minä olen ollut bannissa palstan uudistuksesta lähtien, koska ei ole kännykällä voinut sen jälkeen kirjoittaa. Tosin ei mitään "yritä uudelleen" lue, ei vain lähde kyselemään mitään varmistusnumeroita eikä vastaus tallennu.

Te kellä kännykällä toimii, niin voisitte kertoa millä (halvalla) pelittää. Jos joskus uuden saisi, niin tietäis sitten onko paljonkin vehkeitä joilla ei pääse.

Ikävä lähteä näin sokkona ostamaan pelkän av:n vuoksi, jos sitten ei toimikaan...

[/quote]

En usko että on puhelimen mallista kiinni. Itselläni uudehko muutaman satasen maksanut samsung, eli android. Käytän vain mobiiliversiota eli en tiedä kuinka toimii www-versiona.

Minä siis tuo joka jatkuvasti "bannissa".

Vierailija
38/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykällä: älä käytä "vastaa"-nappia, vaan kelaa sinne ihan sivun loppuun, jossa on vastauslaatikko. Kirjoita siihen. Itselläni ainakin tuo oli yksi kikka.

Vierailija
39/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lumia t. 33

Vierailija
40/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko peukutuksien perusteella saada bannia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi