Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö ketkä valvoo näitä keskusteluja?ov.

Vierailija
17.04.2014 |

Kuka tai mikä taho on töissä tuolla jossain joka lukee näitä ketjuja ja valvoo et kaikki menee oikein? Ovatko he vauva lehden toimittajia vai vapaaehtoisia? Vai palkattuja samoin kuin tv-chat valvojat?

Päivystääkö joku 24/7 vai ovatko he/hän töissä normaalin virka-ajan? 

Tulipa monta kysymystä. 

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen puoluetoimisto valvoo.

Vierailija
2/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran oli nostettu epäilyttävästi mun ip osoitteesta postattuja ketjuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin suomi24-palstalla on ihan palkatut moderaattorit, täällä varmaan sama juttu.

Vierailija
4/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotkut virka-ajat sillä saan bannia AINA seuraavana päivänä vasta kun olen vastannut noihin "mies miettii" ketjuihin. Luulen että se on mode tms.

Vierailija
5/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tätä kukaan moderoi, paitsi jos joku ilmoittaa asiattoman viestin. Monta kertaa olen ajatellut että vähän turhan tuhtia paskaa tullut tänne päästeltyä, mutta en muista että kukaan olisi viestejäni tai ketjuja poistellut.

Kerran itse ilmoitin yhden viestin asiattomaksi, koska siinä leviteltiin nimen kanssa poliitikosta loukkaavaa, paikkansapitämätöntä, yksityisyyden suoja-alueeseen kuuluvaa väitettä.

Vierailija
6/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuttusi varmaan :D tai sitten minun tuttuni :O..

Vierailija
7/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 20:26"]

Varmaan jotkut virka-ajat sillä saan bannia AINA seuraavana päivänä vasta kun olen vastannut noihin "mies miettii" ketjuihin. Luulen että se on mode tms.

[/quote]

Kun saat bannia tänne niin miten sen huomaat? Tuleeko joku ilmoitus vai ei vain pääse?

Vierailija
8/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ainakaan pysty kirjottaa, tai siis tulee se ilmoitus että yritä uudelleen. Ja kestää aamusta johki iltapäivään. Luulen että se on bannia vaikkei missään niin luekkaan.

Vierailija
9/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat bannata ripulihullun.

Vierailija
10/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset

Vierailija
11/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitten ehkä saanut sellaisen vaikka en yhtään ymmärrä mistä syystä. En rikkonut mitään sääntöä.

Vierailija
12/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 20:36"]

Eihän tätä kukaan moderoi, paitsi jos joku ilmoittaa asiattoman viestin.

[/quote]

Onhan sekin moderointia.

Vierailija
13/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen, että joskus Online-keskustelun puolella kehuskeltiin, että modet oli valittu muinoin keskustelijoiden joukosta. Ehkäpä on samaa sakkia sitten täälläkin puolella. Ainakin henkilökohtaiset antipatiat loistavat räikeästi noissa bannien jakamisissa.

Vierailija
14/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 20:57"]Olen sitten ehkä saanut sellaisen vaikka en yhtään ymmärrä mistä syystä. En rikkonut mitään sääntöä.

[/quote]

Mäkin olen puhunut ihan asiallisia, joskus kyseenalaistanut jonkun mielipiteen ja vähän kärjistänyt asioita mutta niin täällä muutkin tekee. Mut ainoot tullu noista "mm" ketjuista seuraavana päivänä. Joskus tulee satunnaisesti toi punanen ei onnistunut teksti mutta uudelleen kun on lähettänyt niin sit lähtee viesti. Mutta 2 kertaa ollut aamusta iltapäivään.

Vierailija
15/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten haettiin "ahkerista" palstalaisista modeja, eli siis vapaaehtoisvoimin hoitui. En tiedä onko edelleen niin. Aika huonoa moderointia kyllä, monesti tuntuu että monet sellaisetkin kejut poistuu, jotka ei riko sääntöjä, mutta poistaja vaan ei tykkää aiheesta.

Vierailija
16/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19: nimenomaan näin. Kun  mode jää väittelyssä itse alakynteen itselleen mieleisessä ketjussa/ itse aloittamassaan ketjussa, hän bannaa vasta-argumentoijansa. Monistaa alapeukkuja ja itselleen yläpeukkuja. Jos ketju silti jatkuu epämieluisassa tyylilajissa hänen kannaltaan, koko ketju katoaa.

Tällainen on nimenomaan joku viikonloppumode. Usein la tai su töissä.

onlinelainen, ent.

Vierailija
17/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko modet siis vapaaehtoisia vai palkallisia? Tämähän olisi loistava osa-aikatyö äitiysvapaan ajaksi! :D

Vierailija
18/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli ehkä banni kun olin kirjoittanut noihin ketjuihin joissa käsiteltiin Ukrainan tilannetta yms.

Joskus olen haukkunut joitakin poliitikkoja, mutta niistä ei mitään, tämä oli vain omien mielipiteideni esille tuomista mistä ei kyllä saisi bannia antaa.

Vierailija
19/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 20:53"]

No mä en ainakaan pysty kirjottaa, tai siis tulee se ilmoitus että yritä uudelleen. Ja kestää aamusta johki iltapäivään. Luulen että se on bannia vaikkei missään niin luekkaan.

[/quote]

Näinkö banni siis ilmenee? En ole koskaan kirjoittanut mitään törkeyksiä, mutta tuollaista minullakin on joskus ollut.

Vierailija
20/74 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee se 404-koodi.