Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähän voit kirjoittaa päivityksen, mitä et kehtaisi kirjoittaa facebookin

Vierailija
17.04.2014 |

Myös ne, jotka eivät käy facebookissa voivat tietenkin kirjoittaa. Erityisesti sellaisia päivityksiä, minkä joku muu voisi kirjoittaakiin (ja päätyä feissarimokiin). 

Aloitan: Istuin pöntöllä kakalla ja pesin samalla pikkupyykkiä lavuaarissa. 

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän päivän kuuppapillerit otettu! Toivottavasti nyt tehoaa kun Lamotriginin annostusta vähän nostettiin, näin keväällä kun meikällä nupissa vippaa normaaliakin enemmän ja maniaa pukkaa.

Vierailija
82/143 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset rakkaat jos ette vittu osaa tehdä kunnon päivityksiä niin jättäkää tekemättä.. Vituttaa aivan saatanasti nämä teidän "aaah, kohta saan ihanan jutun". Niin minkä? "Saan herkullista banaania :)"...... Miksi ette heti voi paljastaa asioita??? "Uu, enään 7 päivää ja sit..." ?!!!!??

Niin ja toivotan hyvät...(arvatkaa mitkä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistän kohta meidän remmiräyhääjän lihoiksi!

Vierailija
84/143 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:22"]Yksi tuttava oli pistänyt tänäön aamulla päivityksen joka meni kutakuinkin näin :" meidän Pilvi-Petterillä 1,5wee kun on masu ollut kovin huonona viime aikoina, mikähän siihen auttais? Tänään oli vaipassa kyllä jo hieeeeeeeeeeeeno melko kiinteä ja hyvän värinen kakka, noita kun saisi lisää.. Vinkkejä!??!?"

siis please.

[/quote

haluaisin tietää, mitä liikkuu sellaisen ihmisen päässä, joka tuollaista kirjoittas naamakirjaan.

Vierailija
85/143 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:22"]Yksi tuttava oli pistänyt tänäön aamulla päivityksen joka meni kutakuinkin näin :" meidän Pilvi-Petterillä 1,5wee kun on masu ollut kovin huonona viime aikoina, mikähän siihen auttais? Tänään oli vaipassa kyllä jo hieeeeeeeeeeeeno melko kiinteä ja hyvän värinen kakka, noita kun saisi lisää.. Vinkkejä!??!?"

siis please.

[/quote

haluaisin tietää, mitä liikkuu sellaisen ihmisen päässä, joka tuollaista kirjoittas naamakirjaan.

[/quote]

Kakkaa?

Vierailija
86/143 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitön viikko ja kuukausi taas takana, eli normimenoa tässä avioliitossa. Eikä sillä, että tuo voisi edes himottaa.

Miksei, oikeasti miksei, tulevan puolison otsassa voisi lukea parasta ennen päiväystä, jonka jälkeen puoliso kihahtaa ja tarvii loppu elämänsä erilaisia pillereitä pysyäkseen edes jotenkin tolkuissaan. Edes punainen kolmio tai "toxic".

Kaikille teille, jotka olette vinkanneet kohteliaasti: ei se ole niin helppoa erota, jos kokee puolison tarvitsevan apua. Lopulta on tavalla tai toisella suossa itsekin.

Vierailija
87/143 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen xxxxx kanssa.

(Olen naimisissa ja xxxxx on salarakas)

Vierailija
88/143 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mä olen sinisilmäinen idiootti! 

en olisi uskonut en kuunapäivänä omasta nallekarhu miehestäni että pettää.

olen niin pettynyt, vihainen, surullinen. En tiedä mitä teen.

luottamus meni täysin. 

Vierailija
89/143 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana päivä takana! Aamu alkoi hyvällä seksillä. Sitten ajoimme mökille kevätpuuhiin, ulkoilua, yhdessäoloa ja touhuilua koko perheen voimin. Illalla saunottiin, syötiin miehen laittama loistava lammasateria mämmijälkiruokineen, juteltiin, naurettiin ja katsottiin Voicen finaali, jossa paras voitti! <3 pääsiäisloma 

(faktatekstiä, mutta sairaan imelää, inhoan noita lässytyssiirappipäivityksiä, joita monet laittaa :))

Vierailija
90/143 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli syötyä liikaa pullaa ja kyllä on pierettänyt koko yö. No tänä aamuna pitkälle lenkille, niin pahin läskiuhka lähtee. Onneksi tuli iso paska, testasivathan ne siinä yhdessä tiedeohjelmassakin, että paskantaminen laihduttaa. 

Vierailija
91/143 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään rv 18! Ihanaa kun meille tulee vauva syyskuussa! + mahakuva

En uskalla vielä hehkuttaa julkisesti ja mua muutenkin ärsyttää raskaushehkuttajat.

Vierailija
92/143 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa!!! J.P. on huijari eikä maksa velkojaan takaisin kenellekään!! 

Vierailija
93/143 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ette tykkää mun kuvista joita laitan facebookkiin? kertokaa rehellinen vastaus.

Vierailija
94/143 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri lähdössä polttamaan poikaystäväni talon maan tasalle. Hyvää pääsiäistä kaikille!

Vierailija
95/143 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla kommentoimatta ns. ystävän kuntosalilla käyntiä. Lisäksi nämä turhakkeet, jotka päivittävät joka matkansa.

Vierailija
96/143 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 21:26"]

"Apua, olen jäänyt koukkuun Salkkareihin!"

Olen 32-vuotias akateeminen perheenäiti enkä ikinä kehtaisi myöntää tätä kellekään paitsi miehelleni.

[/quote]

Susta aktteemisesta kertoo kyllä kaiken. Eihän sulla ole mitään omaa älyä/ajattelua.

Vierailija
97/143 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin eilen diakonissaa kirkon tiloissa.

Vierailija
98/143 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu ku mun pierut haisee tänään ihan järkylle!

Vierailija
99/143 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tänään onnellisena, sillä menin onnellisena nukkumaan. Minulla on mies, joka soittaa tai laittaa viestiä ihan vain kertoakseen, miten paljon musta tykkää. Mies, joka ei kiusaannu eikä ärsyynny hempeilystä, vaan osaa itsekin puhua sokerisia just sopivasti, osoittaa hellyyttä ja lähettelee mulle facebookissa sydämiä ja söpöjä kuvia tai videoklippejä. Mies, joka on vain niin kertakaikkisen mukava ja kiva ihminen, että pakahdun. Mies, jolle ja jonka kanssa voi puhua mistä vain. Mies, jonka kanssa seksi on usein tajunnan räjäyttävää ja aina ihanaa. Mies, jonka persettä katsoo suihkussa mielikseen. Tätä kun ajattelin aamulla, kehräsin rakkaudesta. Vielä en ole kertaakaan sanonut, että rakastan, mutta nyt sanon: rakastan sua x, aivan järjettömän paljon.

Että semmosta. Kaikki totta. Enkä ikinä, siis koskaan, postaisi tuota statuksekseni.

Vierailija
100/143 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun viestit luettuani en ikävöi yhtään facebookia. Varmasti onnistuisin ärsyttämään monet, ja toisaalta monet onnistuisivat ärsyttämään minua.