Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähän voit kirjoittaa päivityksen, mitä et kehtaisi kirjoittaa facebookin

Vierailija
17.04.2014 |

Myös ne, jotka eivät käy facebookissa voivat tietenkin kirjoittaa. Erityisesti sellaisia päivityksiä, minkä joku muu voisi kirjoittaakiin (ja päätyä feissarimokiin). 

Aloitan: Istuin pöntöllä kakalla ja pesin samalla pikkupyykkiä lavuaarissa. 

Kommentit (143)

Vierailija
101/143 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:22"]

Tän päivän kuuppapillerit otettu! Toivottavasti nyt tehoaa kun Lamotriginin annostusta vähän nostettiin, näin keväällä kun meikällä nupissa vippaa normaaliakin enemmän ja maniaa pukkaa.

[/quote]

Tuo on mun epilääke :) Paljonko sulla menee kaksisuuntasen hoitoon?

[/quote]

Yleensä on ollut 200mg/vrk mutta nyt huhtikuun alusta nostettiin 50 mg:lla.

[/quote]

Ok. Meni täysin ohi ketjun aiheen, mutta heräsi kiinnostus kun tiedän että epilääkkeitä käytetään myös tuohon. Kiitos vastauksesta :) (mun 2x175 ja eri lääke lisänä)

Face-päivitys vois olla.. Olen aika yksinäinen 

Vierailija
102/143 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 19:53"]

Pääsiäiskuulumiset: missä vitussa viipyy se taikakeiju, joka vie minulta 10 kg läskiä pois ja tuo tilalle loistavaa seksiä ja uusia ystäviä? Ja terkut siskolleni: olet ylimielinen paskapää, siksi me ei ikinä nähdä livenä!

[/quote]

Toisesta ketjusta lainattua: tyhmille kaikki on vaikeaa, paitsi asioista valittaminen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/143 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken kivusta ja pettymyksestä kun elimistöni yrittää tuottaa tuhruvuotoa. Lasta on yritetty kaksi vuotta pcos ei anna toivoa tulevasta. Rakas mieheni pitää hiuksista kun oksennan kivusta ja toi herkkuja lohdutukseksi. Ei osaa lohduttaa sanoilla kun ei ymmärrä miltä tuntuu toimia viallisen kehon kanssa ja elää jatkuvan kivun kanssa, mutta pitää sylissä ja on siinä. Kiitos rakas (tähän tietty tägätty mies) kaikesta, kyllä me pärjätään <3

Vaikka totta onkin olisi niiiiiiiiin nolo päivitys. Ja ne "jaksut".. hyh.

Vierailija
104/143 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viime yönä taas raivokohtauksen itseäni kohtaan. Kämppä tavaroineen on räjäytetty sekaisin ja olen hakannut pääni kuhmuille ja repinyt käsivarret jotenkin verinaarmuille. Pelkään että joku päivä tapan itseni kun suutun tarpeeksi kun en pysty hillitsemään itseinhoani. Ongelmia on kasautunut jo liikaa enkä jaksa aloittaa syksyllä kolmen vuoden puurtamista koulussa koska olen liian huono kaikessa ja kaikkialla. Olen raivoissani pari kertaa aikonut syödä kokonaisen purkillisen kerralla beetasalpaajaa, joka minun käytössäni aiheuttaisi luultavasti sydänpysähdyksen koska jo neljään osaan murustettu tablettikin on ollut minulle liikaa. KUKAAN ei tiedä vihakohtauksistani eikä yleensäkään kykene käsittämään ongelmavyyhtini laajuutta.

N25

Vierailija
105/143 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaiseksi kananmunaleipiä, päiväruuaksi kaalipataa, iltapalaksi kananmunaleipiä. Pierettää niin pirusti. Tuoksusta päätellen joku naapuri leipoo, pieraisin rappukäytävässä, eipähän tuoksu pulla enää!

.....tarviiko edes selittää miksen julkaise tätä facessa? :D

Vierailija
106/143 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkasin ja otin ensimaistiaiset omasta spermastani : ss.. asia on pitkään kuvottanut mutta nyt tuli kokeiltua ja samalla saa sitäkin tietoa mitä mahdollisesti seksikumppanit ei suostu sanomaan

Vierailija
107/143 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu kouristelee ja vaatii kyrpää sisäänsä.

Vierailija
108/143 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu kun painettaa ja vihaan miestäni.

Vierailija
109/143 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät työkaverini, kumpa tietäisitte millainen itserakas pettäjäpukki tuo Jouko on ja tuskin Markunkaan vaimo tietää kenen kanssa mies painaa työreissujaan. Mutta ei se mitään, peukuttakaa noiden postauksia, tykätkää niin perkeleesti, niin saatte ehkä vuorollanne. Ja tarkoitan siis sukupuolitauteja... :D

Vierailija
110/143 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli alaikäistä.

Vierailija
111/143 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 11:16"]Heräsin tänään onnellisena, sillä menin onnellisena nukkumaan. Minulla on mies, joka soittaa tai laittaa viestiä ihan vain kertoakseen, miten paljon musta tykkää. Mies, joka ei kiusaannu eikä ärsyynny hempeilystä, vaan osaa itsekin puhua sokerisia just sopivasti, osoittaa hellyyttä ja lähettelee mulle facebookissa sydämiä ja söpöjä kuvia tai videoklippejä. Mies, joka on vain niin kertakaikkisen mukava ja kiva ihminen, että pakahdun. Mies, jolle ja jonka kanssa voi puhua mistä vain. Mies, jonka kanssa seksi on usein tajunnan räjäyttävää ja aina ihanaa. Mies, jonka persettä katsoo suihkussa mielikseen. Tätä kun ajattelin aamulla, kehräsin rakkaudesta. Vielä en ole kertaakaan sanonut, että rakastan, mutta nyt sanon: rakastan sua x, aivan järjettömän paljon.

Että semmosta. Kaikki totta. Enkä ikinä, siis koskaan, postaisi tuota statuksekseni.

[/quote]

Ja vuoden päästä se jo jättääkin sut :)

Vierailija
112/143 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä eron jälkeinen yksinäisyys ja pitkät pyhät on yhtä helvettiä. Oli typerä idea yhdistää talviloma pääsiäislomaan. Olen kärvistellyt väsymyksen kanssa joulusta saakka ja nyt kärsin täällä yksinäisyydestä. Miksen pitänyt vuosiloman sijasta viittä pidennettyä viikonloppua?

Vierailija
113/143 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei rakkaat työkaverit! Heräsin kello kolmen aikaan veret seisauttavaan ripulikohtaukseen jota jatkui monta tuntia. Tänään helkkarinmoinen väsy.

Vierailija
114/143 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pierasi paskat housuun ja laitto fiksuna kalsarit pökäleineen päivineen pesukoneeseen. Siellä se on nyt pökälekin sitten pyörimässä, hirvittää jo lopputulos..

Vierailija
115/143 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten koko perhe voi sairastua masennukseen? Onko kohtalotovereita?

Vierailija
116/143 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, tänään saan olla taas isokyrpäisen poikaystäväni panopuuna useamman tunnin, niin etten kävele viikkoon :) Ainii, äiti ja sukulaiset, oon homo.

Vierailija
117/143 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:22"]

Tän päivän kuuppapillerit otettu! Toivottavasti nyt tehoaa kun Lamotriginin annostusta vähän nostettiin, näin keväällä kun meikällä nupissa vippaa normaaliakin enemmän ja maniaa pukkaa.

[/quote]

Tuo on mun epilääke :) Paljonko sulla menee kaksisuuntasen hoitoon?

Vierailija
118/143 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
119/143 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 16:35"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 11:16"]Heräsin tänään onnellisena, sillä menin onnellisena nukkumaan. Minulla on mies, joka soittaa tai laittaa viestiä ihan vain kertoakseen, miten paljon musta tykkää. Mies, joka ei kiusaannu eikä ärsyynny hempeilystä, vaan osaa itsekin puhua sokerisia just sopivasti, osoittaa hellyyttä ja lähettelee mulle facebookissa sydämiä ja söpöjä kuvia tai videoklippejä. Mies, joka on vain niin kertakaikkisen mukava ja kiva ihminen, että pakahdun. Mies, jolle ja jonka kanssa voi puhua mistä vain. Mies, jonka kanssa seksi on usein tajunnan räjäyttävää ja aina ihanaa. Mies, jonka persettä katsoo suihkussa mielikseen. Tätä kun ajattelin aamulla, kehräsin rakkaudesta. Vielä en ole kertaakaan sanonut, että rakastan, mutta nyt sanon: rakastan sua x, aivan järjettömän paljon.

Että semmosta. Kaikki totta. Enkä ikinä, siis koskaan, postaisi tuota statuksekseni.

[/quote]

Ja vuoden päästä se jo jättääkin sut :)

[/quote]

Jep. Vuoden päästä voi olla, että eroamme tai olemme jo eronneet. Vajaa vuosi oltu yhdessä, joten juurikin tästä vuoden kuluttua varmaan setvitään ensimmäisiä yhteentörmäyksiä, ja sitten selvitään niistä tai jatketaan omille suunnillemme. Sitä ei voi vielä tietää. Mutta nyt tuntuu hyvältä, on tuntunut jo pitkän aikaa, ja keskusteluyhteytemme on sen verran avoin ja toimiva, että potentiaalia tässä suhteessa riittää. Ei ole syytä etukäteen dissata omaa iloaan vaan päinvastoin nauttia täysillä! Olen nyt onnellinen ja rakastunut. Niin huurupäissäni, ettei semmoisista mennä fb:hen avautumaan. :)

Tämä on muuten ollut mielenkiintoinen ketju. Hyvin keksitty aloitus.

Vierailija
120/143 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihku pääsiäinen taas :) Oon vetänyt kaksin käsin sipsejä, karkkia ja viiniä joka päivä. Sohvalla on ollut mukava lojua piereskellen. Oon lihonut kaks kiloa, hupsist huijaa. Viimeksi poistuin kotoa keskiviikkona, hih!

Ps. Tässä arkikuvahaaste 1/1: kuva mun perseestä! Enkä haasta ketään!