Tähän voit kirjoittaa päivityksen, mitä et kehtaisi kirjoittaa facebookin
Myös ne, jotka eivät käy facebookissa voivat tietenkin kirjoittaa. Erityisesti sellaisia päivityksiä, minkä joku muu voisi kirjoittaakiin (ja päätyä feissarimokiin).
Aloitan: Istuin pöntöllä kakalla ja pesin samalla pikkupyykkiä lavuaarissa.
Kommentit (143)
hyvät kaverit, käytätte alkoholia liikaa
Te ette tiedä, miten vaikeaa on olla väärinymmärretty introvertti. Te ette tajua, että en minä saa parisuhdetta vaan menemällä juttelemaan tuosta vaan jollekin.
Minua vituttaa. Vituttaa että masennukseni uusiutuu niin helposti, vituttaa syödä taas lääkettä ja toivoa ja odottaa että se toimii. Viimeiset 2 viikkoa olleet aivan perseestä: olen maannut sohvalla ja sängyssä ja nukkunut noin 3 tuntia jossakin kohtaa vuorokautta. Maha on sekaisin ja pää puuroa. En tiedä koska saan opinnot päätökseen, eikä tällä hetkellä voisi vähempää kiinnostaakaan. Niinkuin ei kiinnosta teidän kaikkien muiden perheonnen ja elämän hehkutuksetkaan. Tuntuu että elämäni valuu sormieni lävitse kuin hiekka ja te muut vain ihmettelette että miksi en vain ryhdistäydy ja "vain lopeta stressaamista ja tule onnelliseksi". Tosiasiassa te, jotka täällä hehkutatte elämäänne, olette itsepetoksen mestareita: yhden ukko on pannut toista naista, toisen ukko ryyppää ja hakkaa ja kolmannen mies ravaa kaupungin baareissa iskemässä muita naisia.
Ja silti se olen minä, joka tunnen itseni paskaksi ja luuseriksi.
Kylläpäs kakakkaa, mutta ei tuu kakka. Sen lisäksi perseessä kauhee patti. Imekää kaikki munaa.
Sain elämäni ensimmäisen peräpukaman! Istumatyöntekijänä tätä ollaankin jo odotettu.
Katselin Midsomerin murhat ja piereskelin sohvalla. Haisi pahalle...
Kolmannet menkat vauvan syntymän jälkeen ja vauva on vasta kolme kuukautta vanha. Argh. Potuttaa.
Kolmannet menkat vauvan syntymän jälkeen ja vauva on vasta kolme kuukautta vanha. Argh. Potuttaa.
No nyt potuttaa enemmän. Viesti läks tuplana. Huoh.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:15"]No nyt potuttaa enemmän. Viesti läks tuplana. Huoh.
[/quote]
Et sentää typottanu kuten minä :( T. 2
Ihan vitun kivaa ja munarikasta pääsiäistä vaan teillekin. Ja tässä itsetehty pääsiäiskorttikuvani niistä munista.
Taas kivulias pukama.. ärsyttää!
Huhu haluisin pillua niin paljon oon ollu puutteessa jo aivan liian kauan jos en kohta saa niin tilaan oikeesti huoran
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 18:33"]
Mua niin vituttaa ihmisten tekopyhyys ja lapsellisuus. Nyt kun mä oon availlut sanaista arkkuani ja ruvennut täällä seinällä puhumaan oikeista asioista ja mm politiikasta, niin eipä kukaan tykkää, ei synny keskustelua. Jos laitan urheilusta, että hölkkäsin kympin ekaa kertaa, niin muutama tykkää. Olen huomannut kuitenkin että jos kertoo treenaamisestaan siitä tykätään keskimääräistä vähemmän. Voisko joku valottaa tätä. Jos laitan jotain normaalia/neutraalia (urheilukaan ei sitä ole) niin tykkääjiä on vähemmän kuin ennen. Jos ette osaa erottaa henkilöä ja asioita toisistaan niin olkaa sitten. Minusta voi olla kaveri vaikka ollaankin eri mieltä. Mulla on ollut viime aikoina sellainen olo, että ihmiset suorastaan osoittaa mieltään mua kohtaan. Että mun jutuista ei sovi enää tykätä ku ne on liian valtavirrasta poikkeavia tai kriittisiä. Tai jotain. Ja kiitos muuten kaikki yhteydenpidosta.
[/quote]
Laita joku esimerkki. Kuulostaa osin tutulta. Päästeles nyt lisää höyryjä!
"parkkeerasi, auton taas laittomasti keskelle pihaa ja sain viidennettoista sakot, ei vois ttu vähempää kiinnostaa, en maksa!!!! Parkkipirkot voi painua ******** ******** ******* mua ei ttu kiinnosta ***********!!!!"
surullisinta on, että kopsasin ton mun fb-kamun seinältä. Poistaisin muuten, mut kauheen kivoja päivityksiä tulee piristämään päivää
Mä revin mun napaa, siinä on arpi jonka revin joka päivä auki. Mulla on sellainen ikävä tapa repiä pikku arpia auki jatkuvasti.
Alapää on kipeä, näitä raskauden "iloja". :(
Idiootit ihmiset siellä kadun päädyssä, ettekö ole ymmärtäneet että AUTOA EI PARKKEERATA KESKELLE RISTEYSTÄ vaikka se jäisikin siihen katukäytävän viereen!
(Kyseessä T- mallinen risteys ja joku idiootti jättää lexuksensa keskelle tota T:n pikkuviivaa). Vituttaa.
Yksi tuttava oli pistänyt tänäön aamulla päivityksen joka meni kutakuinkin näin :" meidän Pilvi-Petterillä 1,5wee kun on masu ollut kovin huonona viime aikoina, mikähän siihen auttais? Tänään oli vaipassa kyllä jo hieeeeeeeeeeeeno melko kiinteä ja hyvän värinen kakka, noita kun saisi lisää.. Vinkkejä!??!?"
siis please.
XXXXX mulla on niin ikävä sua! Haluaisin halata ja suudella sua.