Tähän voit kirjoittaa päivityksen, mitä et kehtaisi kirjoittaa facebookin
Myös ne, jotka eivät käy facebookissa voivat tietenkin kirjoittaa. Erityisesti sellaisia päivityksiä, minkä joku muu voisi kirjoittaakiin (ja päätyä feissarimokiin).
Aloitan: Istuin pöntöllä kakalla ja pesin samalla pikkupyykkiä lavuaarissa.
Kommentit (143)
Aika paljon nykyiselläänkin paskannan kaikkea nimettömänä tänne av:lle mitä en kehtaa muualla sanoa. Tää on ihan loistava viemäri ja yllättävän monesti aika hyödyllinenkin.
Käly, en todellakaan ala pelata mitään paskapelejä! Voisitko ystävällisesti lopettaa pyyntöjen päivittäisen lähettämisen?? Vaikka ne ovat sinulle henki ja elämä, minua ne eivät voisi vähempää kiinnostaa.
Hieno juttu, että olet raskaana ensimmäistä kertaa elämässäsi, niin olen minäkin. MUTTA ketään ei kiinnosta kuulla joka päivä (tai edes viikottain) raskausoireistasi, katsella mahakuviasi ja lukea päivityksiä, joista 90% koskee jollain tapaa raskautta. Raskaus on ihana asia ja itse olen onnellisin koskaan juuri nyt, mutta ei tule mieleen lähteä hehkuttamaan asiaa facessa, koska fakta on se, että suurinta osaa kavereista sellaiset postaukset eivät kerta kaikkiaan kiinnosta.
Oksettaa kun jotkut koiranomistajat puhuvat itsestään iseinä ja äiteinä. "Oota Musti vielä puoli tuntia niin iskä tulee kotiin<33"
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 19:04"]
Vittua hokevat ihmiset pitäisi viedä saunan taakse. Samaan paikkaan voisi viedä sylkevät ja roskaavat tupakoijat. Viedään vielä juopot, niin Suomi siisteytyy kummasti.
[/quote]
Tupakoijat ja siisteytyy.
Tähän vastaisin, että siistitään sinut takaisin peruskouluun.
"Apua, olen jäänyt koukkuun Salkkareihin!"
Olen 32-vuotias akateeminen perheenäiti enkä ikinä kehtaisi myöntää tätä kellekään paitsi miehelleni.
*ttu kun on taas hiivatulehdus ja peräpukamat ja joudun joka päivä istumaan 20 min ruokadoosaämpärissä ettei persus haise niin pahasti kuin se voisi haista.
Mun piti hakea saikkua kun vitutti. Sain ja paljon. Olen oikeasti masentunut ja uuvuksissa. Lisäksi luulen, että mieheni yrittää pettää minua.
Kännätkää te vaan ihan rauhassa, skipatkaa vaikka kaikki tunnit (jääpähän meille fiksuille työrauha, kun te tyhjäpäät pintaliitopissaliisat ette siellä kikata kännykkä neuroottisesti liimaantuneena käteen) ja polttakaa "röökiä" ja älkää vain seuratko uutisia, opetelko yhdyssanoja tai vieraita kieliä. Ostakaa niitä ihkupinkkejä stringejä ja legginssejä, pyörikää nyt vaikka koko elämänne sen ihkun ulkonäkönne ympärillä. Älkää vain etsikö tietoa mistään, kikattakaa sidukkapäissänne siinä uudessa isukin kustantamassa nahkatakissa. IHAN RAUHASSA! Minä menen oikikseen, hiljainen puurtaminen tuottaa tulosta! MINÄ ASTELEN YLIOPISTOON JA SIVISTYN, TULEN TIETÄMÄÄN NIIN PALJON JA SAAMAAN NIIN PALJON PAREMPAA PALKKAA! Minä vittu menen oikeustieteelliseen.
"Se tunne, kun kuvittelee aviomiehen tilalle Daryl Dixonin, kun harrastaa seksiä."
Älkää hieroko pliis suolaa mun haavoihin! Älkää lässyttäkö koko ajan niistä lapsistanne ja linkittäkö kuvia vauvoistanne. Olen 8vuotta yrittänyt saada oman ja kuolen kateudesta ja poistan kohta kaikki lapselliset kaverini täältä!!!!!
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 21:43"]
Kännätkää te vaan ihan rauhassa, skipatkaa vaikka kaikki tunnit (jääpähän meille fiksuille työrauha, kun te tyhjäpäät pintaliitopissaliisat ette siellä kikata kännykkä neuroottisesti liimaantuneena käteen) ja polttakaa "röökiä" ja älkää vain seuratko uutisia, opetelko yhdyssanoja tai vieraita kieliä. Ostakaa niitä ihkupinkkejä stringejä ja legginssejä, pyörikää nyt vaikka koko elämänne sen ihkun ulkonäkönne ympärillä. Älkää vain etsikö tietoa mistään, kikattakaa sidukkapäissänne siinä uudessa isukin kustantamassa nahkatakissa. IHAN RAUHASSA! Minä menen oikikseen, hiljainen puurtaminen tuottaa tulosta! MINÄ ASTELEN YLIOPISTOON JA SIVISTYN, TULEN TIETÄMÄÄN NIIN PALJON JA SAAMAAN NIIN PALJON PAREMPAA PALKKAA! Minä vittu menen oikeustieteelliseen.
[/quote]
No voi sinua. Hölmöily tekee ihan hyvää välillä; terveiset nelikymppiseltä.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 11:53"]
Sain viime yönä taas raivokohtauksen itseäni kohtaan. Kämppä tavaroineen on räjäytetty sekaisin ja olen hakannut pääni kuhmuille ja repinyt käsivarret jotenkin verinaarmuille. Pelkään että joku päivä tapan itseni kun suutun tarpeeksi kun en pysty hillitsemään itseinhoani. Ongelmia on kasautunut jo liikaa enkä jaksa aloittaa syksyllä kolmen vuoden puurtamista koulussa koska olen liian huono kaikessa ja kaikkialla. Olen raivoissani pari kertaa aikonut syödä kokonaisen purkillisen kerralla beetasalpaajaa, joka minun käytössäni aiheuttaisi luultavasti sydänpysähdyksen koska jo neljään osaan murustettu tablettikin on ollut minulle liikaa. KUKAAN ei tiedä vihakohtauksistani eikä yleensäkään kykene käsittämään ongelmavyyhtini laajuutta.
N25
[/quote]
Toivon että joku apu löytyy. <3
Masentaa. Koen itseni kaikkia muita ihmisiä rumemmaksi, tyhmemmäksi, köyhemmäksi, yksinäisemmäksi jne.
Hyvä puoli yksinasumisessa on se, ettei kukaan ole haistelemassa mun pieruja. Anteeksi naapurit näistä äänistä!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 16:48"]Mies pierasi paskat housuun ja laitto fiksuna kalsarit pökäleineen päivineen pesukoneeseen. Siellä se on nyt pökälekin sitten pyörimässä, hirvittää jo lopputulos..
[/quote]
Ei luoja kuinka repesin tälle!
Aion sunnuntaina pössytellä koko päivän, 420!
Olen onnellinen etten juo koskaan itseäni humalaan. Kerran tai kaksi vuodessa voin maistaa lasillisen viiniä, mutta enempää alkoholia en kaipaa. Mielestäni monien erojen syynä on alkoholi. (Tämä tekisi mieli kirjoittaa Faceen, mutta se voisi ärsyttää liikaa juoppoja, jotka ovat niin rentoja ja hauskoja tyyppejä mielestään.)
Rakas Fb-kamu, onko mun pakko tietää jokaikinen urheilusuorituksesi? Jollet olisi lähisukulainen blokkaisin sinut.
Hei sinäkin "superäitiope-uraohjuspedagogipoliitikkobloggarimuusikkomonitaituri..." mitä kaikkea luetteletkaan päivittäin facessa tehneesi - sun postauksista näkyy kilometrin päähän, että herutat vaan ihailevia kommentteja muilta. Relaa jo! Sä saat kohta burnoutin! Sitä paitsi aika moni yhteinen kaveri on samaa mieltä näistä sun postauksista: oot rasittava!