Tähän voit kirjoittaa päivityksen, mitä et kehtaisi kirjoittaa facebookin
Myös ne, jotka eivät käy facebookissa voivat tietenkin kirjoittaa. Erityisesti sellaisia päivityksiä, minkä joku muu voisi kirjoittaakiin (ja päätyä feissarimokiin).
Aloitan: Istuin pöntöllä kakalla ja pesin samalla pikkupyykkiä lavuaarissa.
Kommentit (143)
Näistä asioista ei yleensä puhuta ääneen, vaikka on ajankohtaista monilla lapsiperheillä alkuvuodesta. olen yksin ja täytyisi alkaa ton priodermin kanssa leikkimään.. onko ketään jolla kokemusta kyseisestä asiasta, henkistä tukea?
Olen ollut koko päivän av-palstalla. Tarvitsen apua.
Vittua hokevat ihmiset pitäisi viedä saunan taakse. Samaan paikkaan voisi viedä sylkevät ja roskaavat tupakoijat. Viedään vielä juopot, niin Suomi siisteytyy kummasti.
Olemme mieheni kanssa niin onnellisia ja rakastuneita että tuntuu pakahtuvansa tähän rakkauden määrään <3 Jokapäivä katselee vaan tuota miestä, miten komea ja seksikäs se on boksereillaan.. ja kuinka ihana on käpertyä hänen kainaloonsa iltaisin. Ja kuinka hän huomioi minut kaikessa jokapäivä. <3
Juu, totta tämä mutta en viitsi laitella mitään lässynlässylää statuksia ;)
"Alkaa mennä hei joillain ihmisillä jo yli nämä fitness jutut! Ei ketään oikeesti kiinnosta oletko käynyt jo 2 kertaa tänään salilla ja lenkillä ja taas kuvaa itsestä edestä ja takaa minishortseissa. Ei oikeesti kiinnosta teidän eväsrasiat ja kuvat kanapalasta vihannesten kanssa tai proteiinipirtelöstä. Onko tarkoitus leveillä terveellisillä elämäntavoilla ja vittuilla muille ja ettekö tajua miten säälittävää itsensäkehua moidet kuvat ja päivitykset on???"
Terv. itsekkin salilla käyvä, urheilua rakastava ja terveellisesti syövä hoikka ja treenattu nainen joka EI kuvaa itseään pikkutopissa salilla ja syömistään ruuista. On muutakin elämää. Ja tiedän ettei teitä kiinnosta.
Järkätkää nyt joku bileet mihin kutsutte kivoja sinkkumiehiä. Kaipaan munaa ja kivaksi todetun miesystävän, tässä järjestyksessä. Nämä nettitreffi-roskat on jo niin nähty.
Lisää ihanaa tietoa.. Sen k.... väristä voi päätellä vaikka onko verenvuoto elimistössä. se joka tuota kirjoittanut, niin asiat on hyvin. mahataudissa on mustaa, jos liian mustaa niin veristä--- sairaalaan, heti. :)
Olen vihdoin innostunut liikunnasta ja se on juurtunut oikeasti osaksi arkeani. -liikuntasuoritusfaktaatähän-. Olen oppinut myös syömään oikein, miksi en ole ennen tajunnut kuinka helppoa ja yksinkertaista se oikeastaan onkaan? -kuva eväsrasiasta vihanneksilla ja kanalla tähän-. Tähän mennessä -20kg tavoite saavutettu, -15kg vielä edessä. Hyvä tästä tulee!
- - -
Jep, tekisi itse mieli pistää semmonen päivitys tonne mitä en itse jaksa lukea ollenkaan. Siksi jäänyt kirjoittelmattakin. :)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 18:30"]
Olen yksinäinen, mies sanoi toivovansa mun tekevän itsemurhan ja pääsiäinen on pilalla. Toivottavasti teillä muilla menee paremmin!
[/quote]
Vaikka ajatus on pelottava, niin pistä mies pihalle. Oikeasti, ei kukaan ansaitse olla sellaisen ihmisen kanssa, joka menee laukomaan jotain noin törkeää.
[/quote]
Olen samaa mieltä. Tosin sitten olisin vieläkin yksinäisempi. Eikä ylpeys kestä erota, vasta 2v aviota takana... T. Se yksinäinen
Just tulin lenkiltä! Oujee, vyötäröltä lähteny 0,7 mm ja rinnanympäriltä 0,2 mm!! Oujee, ouyee!
NH, tuo muka-yllättynyt suu-auki-ilmeesi on niin kulunut. Joka viikko sama "Haa!"-ilme monessa selfiessä, kokeile välillä jotain tuoreempaa.
Jalkoväli sattuu; liitoskivut, turvotus ja noi helvetin suonikohjut! Saa olla viimenen kerta kun olen raskaana. Ja tähän sopivasti lisäks panettaa, viime kerrasta yli kuukaus. Mut ei pysty.>.<
Sun lapset ei ole yhtään sen ihmeellisempiä kuin kenenkään muunkaan. Ei tarvitse tehdä päivityksiä, joissa Matti-kuopus sanoi sitä ja tätä ja Jussi-esikoinen teki taas niin ja näin.
Ei myöskään kiinnosta päivittäiset kissa-/koira-aiheiset päivitykset. Varsinkaan kun eläimistä puhutaan "neitinä" tai "tyttönä" Tyyliin: meidän neiti odottaa kevätkelejä ikkunan edessä istuskellen.
Pääsiäiskuulumiset: missä vitussa viipyy se taikakeiju, joka vie minulta 10 kg läskiä pois ja tuo tilalle loistavaa seksiä ja uusia ystäviä? Ja terkut siskolleni: olet ylimielinen paskapää, siksi me ei ikinä nähdä livenä!
Jäin kuukausi sitten yksinhuoltajaksi ja olen löytänyt elämääni täytettä ystäväni munan muodossa.
Vihaan työtäni, työkavereitani ja erityisesti esimiestäni niin paljon, että voisin oksentaa. Onneksi alkoi pääsiäisloma, tekisi mieli jättää menemättä töihin ensi viikolla!
Mies osti taas pikkulahjan, vaikka olen monesti sanonut ettei tarvitse niin usein yllättää.
Oikeesti säälin sua ku näin nuorena ryhdyit jo muksuja hankkimaan, varsinki ku sul ei oo mitään koulutusta eikä toi teiän parisuhdekkaan näytä olevan kovin vakaalla pohjalla.. JA LUCA ON VITTU KOIRAN NIMI!!!
Teinpä juuri itselleni profiilin Victoria Milaniin.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 18:33"]
Mua niin vituttaa ihmisten tekopyhyys ja lapsellisuus. Nyt kun mä oon availlut sanaista arkkuani ja ruvennut täällä seinällä puhumaan oikeista asioista ja mm politiikasta, niin eipä kukaan tykkää, ei synny keskustelua. Jos laitan urheilusta, että hölkkäsin kympin ekaa kertaa, niin muutama tykkää. Olen huomannut kuitenkin että jos kertoo treenaamisestaan siitä tykätään keskimääräistä vähemmän. Voisko joku valottaa tätä. Jos laitan jotain normaalia/neutraalia (urheilukaan ei sitä ole) niin tykkääjiä on vähemmän kuin ennen. Jos ette osaa erottaa henkilöä ja asioita toisistaan niin olkaa sitten. Minusta voi olla kaveri vaikka ollaankin eri mieltä. Mulla on ollut viime aikoina sellainen olo, että ihmiset suorastaan osoittaa mieltään mua kohtaan. Että mun jutuista ei sovi enää tykätä ku ne on liian valtavirrasta poikkeavia tai kriittisiä. Tai jotain. Ja kiitos muuten kaikki yhteydenpidosta.
[/quote]
Puolituttujen kanssa ei kannata jutella netin äärellä politiikasta tai mistään vakavammasta. Siitä syntyy vain riitaa, koettu on. Väärinymmärrysten vaara on suuri, kun ei kuule eri äänensävyjä tai näe kanssakeskustelijan ilmeitä. Jätän nykyään kommentoimatta. Facebook sopii parhaiten kuulumisten vaihtoon.