Kukaan tilannut 5 minute shaper- kuntolaitetta?
Kannattaako tilata, onko hyvä?
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 10:29"]
Tehokas laite! Tilasin itse laitteen keväällä ja nyt päätin alottaa kunto kuurin.Ekan kerran kun laitetta käytin 5 minuuttia ni vatsalihakset, kyljet ja nivusten alue todella kipeänä monta päivää :o en siis ole juurikaan liikuntaa harrastanut joten johtunee lihasten heikkoudesta :D nyt käyttänyt laitetta hieman maltillisemmin mut silti tuntuu...
[/quote]
Tehokas laite <> kun sohvaperuna aktivoituu ekaan kertaa vuosiin ja saa lihakset kipeiksi.
mistä ootte tilannu tollasta laitetta?:) onko esim tvins.com luotettava sivusto?
Eka testi masiinalla raskaimmalla tasolla, tuo on oikeestaan samanlainen, kuin kuntosaleilla vatsanrutistus jossa yläkroppaa vedetään alas ja samalla nostetaan jalkoja ylös. Tosin tuossa joutuu myös kädet töihin. Aivan asiallisen oloinen rompe minun mielestä, tosi raskas liike. Varmasti kehittyy paikat, niin tosin kehittyy normi vatsoilla/punnerruksilla yms.. Mutta kyllä tuo aika monipuolisesti tuntuu ottavan lihaksiin.
Eroaako tuo voimapyörästä muutenkin kuin hinnaltaan ja että vie enemmän tilaa?
Miten saa kaikista parhaiten ittensä kuntoon jos ei oo varaa ostaa tommosta?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:01"]
Miten saa kaikista parhaiten ittensä kuntoon jos ei oo varaa ostaa tommosta?
[/quote]
Oikealla ravinnolla ja ulkoliikunnalla.
Mä uskoisin ton toimivaksi.. Ja jos tolla saa melkeimpä hyvän kropan 2-4 viikossa nii kelpais.. Ja jos johki kuntosalille menee nii siel pitää treenaa vuosi ennenku mitään tuloksia alkaa näkyy.. Ja tonkaa tuhlaa aikaa vaan 5min ja salilla käymiseen 1h.. Että kumpikohan noista ois kätevämpi?
Onko kenelläkään uusia kokemuksia tämän käytöstä. Meneekö pieneen tilaan, sit kun ei käytä?
Taas läskejä koijataan.
Itse olen paremmassa kunnossa kun videon mies laitteen nettisivun mainospätkästä, ja voin luvata ettemme ole kumpikaan saaneet vartaloamme tuolla laitteella.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 11:08"]
Taas läskejä koijataan.
Itse olen paremmassa kunnossa kun videon mies laitteen nettisivun mainospätkästä, ja voin luvata ettemme ole kumpikaan saaneet vartaloamme tuolla laitteella.
[/quote]
*reps*
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 11:37"]Itse katselin samaa laitetta Twinssiltä äskön. Luulisi laitteen toimivan, mutta epäilen että ilman laitettakin pärjää. Nyt muoti-ilmiönä lankutus ja kyykkyhaasteet toimivat eikä tarvii tosiaan mitään laitteita ja ainoastaan sen kymmenisen minuuttia päivässä. Mihin johtopäätökseen päästään? Siihen että laitetta ei tarvita läskien karistamiseen/kiinteytymiseen vaan tahtoa ja taistelua että joka päivä vaan tulisi tehtyä lankut ja kyykyt. :)
[/quote]
Eihän joka päivä saisi tehdä jotain, koska kroppa tarvii kans lepopäiviä? Kun lihas kasvaa levossa. Itse koitan pitämällä pitää kaks lepopäivää viikossa, kun vedän kotitreenin (kolmet erillaiset kyykyt, kolmet erillaiset vatsalihasliikkeet, lankutus, punnerukset, selkälihakset ja kahvakuula) viidesti viikkoon.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 11:37"]Itse katselin samaa laitetta Twinssiltä äskön. Luulisi laitteen toimivan, mutta epäilen että ilman laitettakin pärjää. Nyt muoti-ilmiönä lankutus ja kyykkyhaasteet toimivat eikä tarvii tosiaan mitään laitteita ja ainoastaan sen kymmenisen minuuttia päivässä. Mihin johtopäätökseen päästään? Siihen että laitetta ei tarvita läskien karistamiseen/kiinteytymiseen vaan tahtoa ja taistelua että joka päivä vaan tulisi tehtyä lankut ja kyykyt. :)
[/quote]
Eihän joka päivä saisi tehdä jotain, koska kroppa tarvii kans lepopäiviä? Kun lihas kasvaa levossa. Itse koitan pitämällä pitää kaks lepopäivää viikossa, kun vedän kotitreenin (kolmet erillaiset kyykyt, kolmet erillaiset vatsalihasliikkeet, lankutus, punnerukset, selkälihakset ja kahvakuula) viidesti viikkoon.
[/quote]
Se on kuule ton intensiteetin treenillä ihan sama pidätkö niitä lepopäiviä vai ei.
polttaako hyvin rasvaa, että lähtis pieni, siis oikeesti pieni pömppis pois? et jos tolla tekis 5xvko + lenkki 2-3krt vko ja terveellinen ruokavalio?
Ikävä kyllä näin tämän mainoksen ja ihon alle mentiin että heilahti. Jokainen koskaan harjoitellut ymmärtää, ettei harjoittelussa ole oikotietä onneen. Viidessä minuutissa on mahdotonta kuluttaa niin paljoa kaloreita, jotta tehokas laihtuminen olisi mahdollista. Painon tiputtaminen koostuu ravinnon ja harjoittelun optimoinnista, jossa ravinnolla suurempi merkitys. Jos syöt liikaa ja epäterveellisesti et laihdu, ei vaikka harjoittelisit kovaa seitsemänä päivänä viikossa. Kyllä laihtuminen tapahtuu, kun kulutat enemmän kaloireita kuin syöt.
Luonnollisesti kukaan mainoksen malleista ei ole saanut vartaloaan kyseisellä laitteella vaan vuosien kovalla työllä. Myöskään viiden minuutin sarja ei kasvata lihaksiasi, etkä saa mainoksen mies mallin suuria ja kiinteitä rintalihaksia. Tulet varmasti kipeäksi ensimmäisten kertojen jälkeen, mutta jokainen joka ei ole lihaksiaan rasittanut harjoittelussa pitkään aikaan tulee harjoittelun alussa kipeäksi. Myöskin vertaus, jossa herralla juoksumatolla oli syke n. 85 on valhe. Kenenkään syke ei hölkätessä voi olla 85 lyöntiä minuutissa. Itsellä kevyellä hölkällä syke on 140-155 lyöntiä minuutissa.
Jos haluat tiputtaa painoa ja kiinteytyä laita ensimmäisenä ruokavaliosi kuntoon ja katso mitä syöt, toisena osta vaikka se laitteen hintainen kolmen kuukauden salikortti, jos et aikaisemmin ole käynyt salilla tahi jumpissa ota personal trainer, joka opastaa sinua oikeisiin tekniikoihin eri liikkeissä. Muista myös lepo.
Sinä joka luulet, että "vau nyt vaan viidessä minuutissa päivässä voi päästä kesäkuntoon, ilman että tarvii salille tai lenkille lähteä monta kertaa viikossa" kyllä, tulet pysymään ylipainoisena ja keskivartalolihavana. Tehkää itsellenne palvelus ja hoitakaa ensin perusasiat kuntoon. Ruokavalio, ruokavalio ja ruokavalio.
Kiitos ja anteeksi
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:42"]Kannataa tilata. Ite hairahduin enkä ole katunu ostosta. Tehoaa kun käyttää!!
[/quote]
"Tehoaa kun käyttää!!" Terävä huomio :---D
Ittellä on tommonen hyvin toimii makso 50 porin urheilukaupan alessa. Enkä kyl oo katunu yhtää. Mul o kroppa samas kunnos ku Arnold Svartzeneekeril. En kylläkään ole käyttänyt steroideja niin kuin arno. Ps. Mainosvideo oli hyvin photoshopattu. Ostakaa +++++
Moi! Olen käyttänyt laitetta aktiivisesti kaks viikkoa. Treenaan laitteella 5 krt/vk aina 5min putkeen ja sarjoja teen 6. Liike tuntuu heti vatsalihaksissa ja käsivarsissa. Pidemmänajan kuluttua alkaa minulla tuntumaan myös reisissä ja pakaroissa. Olen ihan normipainonen ja painoa on lähtenyt nyt kahdessa viikossa 1kg. Kiinteytystä on tullut enemmän mikä onkin hyvä, koska tarkoituksenani ei ole laihtua vaan saada kiinteytystä. (lisäksi olen myös kerran viikossa lenkkeilyt) Eli kahdessa viikossa ei todellakaan saa mtn unelmien kroppaa, mutta laite tuo minulle lisämotivaatiota, koska laite todella toimii. Laitteen saa kasaan ja menee helposti vaikka sängyn alle. Minä voisin siis suositella laitetta! :)
ainiin: itselläni on aiempaa urheilutaustaa, joten treenaan kovimmalla vastuksella, siskoni joka ei paljoa ole liikuntaa harrastanut niin hän lähti liikkeelle helpoimmasta tasosta.
AV-mammojen kannattaa olla tarkkana, käyttäjän maksimipaino 95kg.