Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan tilannut 5 minute shaper- kuntolaitetta?

Vierailija
17.04.2014 |

Kannattaako tilata, onko hyvä?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw, erikoista että näitä väitetään myyvän miljoonia mut silti löytyy todella vähän kokemuksia, Miltei ollenkaan :/

Vierailija
22/63 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain viisi minuuttia ja helppoa ilman hikeä ja ponnistelua? Joopa juu, tuo treeni tulisi tehdä nopealla tahdilla, jotta tarvittava treeniMÄÄRÄ tulisi täyteen. Itselläni on tuo laite ja mukana tulevassa treeniohjelmassa oli muistaakseni vähintään jotain 120 toistoa. Eli sama asian voi sanoa perus vatsarutistuksistakin, että vain viisi minsaa riittää, mutta pieni sivuseikka pitää myös muistaa, että niitä toistoja pitää siinä ajassa tehdä PALJON. Jaksaisitko?

Olen hyvässä kunnossa, en superhimotreenaaja ja voin sanoa että laite on raskas käyttää. Ei tota treeniä tehdä iloisesti hymyillen kuten mainoksissa. Itselläni treeni muuttui helposti yläkroppapainotteiseksi, eli kun vatsalla ei jaksanut rutistaa niin tuli vedettyä itseä ylös kahvoista käsivoimilla. 

Ei se huono laite ole, mutta sohvaperuna ei sillä fitnessmimmiksi muutu ilman kovaa treeniä, pitkäjänteisyyttä ja tahdon voimaa. Siihen sitten vielä muu aerobinen liikunta ja ruokavalio päälle niin tulosta voipi tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentistasi :) tottakai sen tajuaa että toi on ihan todella raskas laite, ja mietin että hyvä jos jaksan tehdä edes tota viittä minuuttia. Mutta sepä se, on motivaatiota joten kyllä toi vois toimia siinä sivussa. Lenkkeily ja ruokavalio onnistuu, lihaskunto onkin se mun heikkous!

Vierailija
24/63 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusia kokemuksia? Miten teillä jotka olette treenanneet onko tullut tuloksia ja missä ajassa?

Vierailija
25/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvakuula vetää pitemmän korren.

Vierailija
28/63 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttäny laitetta pari päivää ja voin sanoa että kyllä on tehokas laite,tuntuu vatsalihaksissa ja selkä lihaksissa,treenin jälkeen tuntuu hyvältä.

Vierailija
29/63 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannataa tilata. Ite hairahduin enkä ole katunu ostosta. Tehoaa kun käyttää!!

Vierailija
30/63 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille jumppapallo yms. huutelijoille! Ehkäpä noita samoja liikkeitä voi tehdä ilmankin, mutta ajatus tässä on se että saa motivaatiota! On helpompi tarttua tuumasta toimeen kun laite löytyy kotoa eikä tarttee lähteä salille maksamaan 100 € kuussa kun samaan hintaan saa tän laitteen. Helpompi tehdä liikkeitäkin kun samalla kertaa saa treenattua useammat lihakset eikä tarvitse erikseen miettiä miten jokainen eri liike täytyy tehdä. Lisäksi tarttee se jumppapallokin ostaa. ;)

Vierailija
31/63 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:29"]

Näille jumppapallo yms. huutelijoille! Ehkäpä noita samoja liikkeitä voi tehdä ilmankin, mutta ajatus tässä on se että saa motivaatiota! On helpompi tarttua tuumasta toimeen kun laite löytyy kotoa eikä tarttee lähteä salille maksamaan 100 € kuussa kun samaan hintaan saa tän laitteen. Helpompi tehdä liikkeitäkin kun samalla kertaa saa treenattua useammat lihakset eikä tarvitse erikseen miettiä miten jokainen eri liike täytyy tehdä. Lisäksi tarttee se jumppapallokin ostaa. ;)

[/quote]

No siis tämähän on nimenomaan "tyhmältä rahat pois" -laite.

Siis saat motivaatiota siitä, että teet yhtä ja samaa liikettä päivästä toiseen? Uskotko itse tällaiseen?

Jos haluat tehdä vain yhtä ja samaa liikettä, voit tehdä sitä myös jumppapallolla tai pelkällä kehonpainolla. Voin taata, että yhtä tylsää kuin tuolla laitteella veivaus, plus säästät rahasi. Ja jumppapallokin on halvempi.

Mutta pakkohan yhden, saman liikkeen tekeminen on olla hauskaa, kun mainos niin väittää..

Vierailija
32/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kyseinen laite, paikat oli kipeänä monta päivää 2 ja 3:n päivän jälkeen. Suorastaan hirveä laite ensimmäisinä päivinä mutta kun kipu katoaa ja lihakset tottuu niin voi alkaa pidentää aikaa ja nostaa tasoa. Pitkää käyttöä toki vaatii ja muutakin urheilua siihen väliin, mutta auttaahan kone alkuun ellei tapa motivaatiota niiltä jotka luulevat pääsevänsä helpolla tällä laitteella, näinhän asia ei ole. Itsellä ainakin paikat oli niin kipeänä ensimmäisinä päivinä, ettei ylös meinannu päästä.

Jokainen toki ymmärtää että 5 minuuttia ei ihmeitä tee, mutta se on hyvä pitää alkuvaiheessa ja tehdä sitten pitempiä sarjoja ku kunto kestää. Alkuvaiheessa jos ei urheilu taustaa ole niin menee helposti maitohapoille alkupäivinä, mutta ku päättävästi jatkaa niin syntyy tulosta.

Vaikka kipeänä on oltukin se mikä ei tapa vahvistaa. Suosittelen konetta lämpimästi niille jotka sitä aikovat hommata. Laitteen saa edullisemmin muualta kuin itse koneen mainostajan sivuilta jos jaksaa nettiä selata. Anttilassa oli hiljattain 99e pimeiden hintojen aikaan ja city marketissa oli halpa mainos netin kautta, eli silmä tarkkana vaan. Vaikka jossain mainoksessa sanottiin aidon saa vain tvinsistä tilaamalla tai soittamalla niin kyllä niitä löytyy muualtakin ja aitoja on, Omani hankin Ellokselta.

Ja näille jotka puhuu kuinka kallis laite on miten kaikki muut jumpat sun muut tekee saman asian, saman verran se eläminenkin maksaa ja kaikki ei ole sellaisia joita huvitaa jumppapallon päällä pyöriä ku ei siunattu himourheilijan taidoilla ja motivaatiolla, terkkuja sohvaperunalta.

Vierailija
33/63 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiii !! olen treenannut aktiivisesti 14v asti nyt olen 24 on aina ollut ongelmia saada kunnon vatsalihakset aina on näkynyt muttei tarpeeksi isona tuolla laitteella kun tekee hitaasti ja keskittyneesti niin tuntuu ei kuulu rynkyttää edes takas niinku mainoksessa oli liike mikä tahansa hauis rinta jne... niin liike pitää aina tehdä keskittyneesti niin se toimii.

Vierailija
34/63 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti käyttäkää nyt vähän järkeä. Tottakai siitä tulee lihakset kipeäksi... Niin ne tulee vaikka tekee kylmiltään tavallisia vatsoja tai mitä tahansa. Rasvanpolton kanssa tuolla laitteella ei ole mitään tekemistä. 

Vierailija
35/63 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katselin samaa laitetta Twinssiltä äskön. Luulisi laitteen toimivan, mutta epäilen että ilman laitettakin pärjää. Nyt muoti-ilmiönä lankutus ja kyykkyhaasteet toimivat eikä tarvii tosiaan mitään laitteita ja ainoastaan sen kymmenisen minuuttia päivässä. Mihin johtopäätökseen päästään? Siihen että laitetta ei tarvita läskien karistamiseen/kiinteytymiseen vaan tahtoa ja taistelua että joka päivä vaan tulisi tehtyä lankut ja kyykyt. :) 

Vierailija
36/63 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata laittaa rahojaan tuollaisiin. Vievät kotona tilaa, jäävät ajan mittaan pölyttymään eivätkä tehoa sen paremmin kuin perinteiset liikkeetkään, joista useita voi tehdä ilman mitään apuvälineitä.

Kuntosalikortti on se mihin kannattaa rahallisesti satsata, jos tosissaan haluaa kroppaansa muokata.

Vierailija
37/63 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt 5 min Shaperia muutaman päivän ja todella tuntuu vatsalihaksissa, yläreisissä ja käsivarsissa. Vaikuttaa tehoavan. Olen loukannut jalkateräni enkä pääse liikkumaan normaalisti, joten olen tyytyväinen voidessani kuntoilla tällä.

Vierailija
38/63 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut tätä laitetta siskoni kanssa ja miettinyt onko se kovin rankka? tai jaksaako tällä treenata mikäli ei ole aiemmin pahemmin treenaillut?

Vierailija
39/63 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan tekisitte niitä ihaskuntoliikkeitä ihan ilman mitään laitteita. Jos teiltä puuttuu motivaatio ja tahto ja halu saada itsenne kuntoon, se laite ei kyllä auta siinä kuntoon pääsemisessä yhtään. Ja jos se motivaatio ja halu löytyy, niin sitten pääsette kuntoon ilman sitä laitettakin.

Ja minkä perusteella salilla pitää treenata vuosi, että alkaa tuloksia näkyä? Minä olen treenannut kuntosalilla nyt tavoitteellisesti noin 2kk ja olen tosi paljon paremmassa kunnossa kuin pari kuukautta sitten.

Vierailija
40/63 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:45"]

Moi! Olen käyttänyt laitetta aktiivisesti kaks viikkoa. Treenaan laitteella 5 krt/vk aina 5min putkeen ja sarjoja teen 6. Liike tuntuu heti vatsalihaksissa ja käsivarsissa. Pidemmänajan kuluttua alkaa minulla tuntumaan myös reisissä ja pakaroissa. Olen ihan normipainonen ja painoa on lähtenyt nyt kahdessa viikossa 1kg. Kiinteytystä on tullut enemmän mikä onkin hyvä, koska tarkoituksenani ei ole laihtua vaan saada kiinteytystä. (lisäksi olen myös kerran viikossa lenkkeilyt) Eli kahdessa viikossa ei todellakaan saa mtn unelmien kroppaa, mutta laite tuo minulle lisämotivaatiota, koska laite todella toimii. Laitteen saa kasaan ja menee helposti vaikka sängyn alle. Minä voisin siis suositella laitetta! :)

ainiin: itselläni on aiempaa urheilutaustaa, joten treenaan kovimmalla vastuksella, siskoni joka ei paljoa ole liikuntaa harrastanut niin hän lähti liikkeelle helpoimmasta tasosta.

[/quote]

teetkö siis 6x5min vai niin että sarjoista tulee yhteensä 5min?