Kukaan tilannut 5 minute shaper- kuntolaitetta?
Kommentit (63)
joku laitteen omaava kertoo nyt kokemuksiaan!!
Näitten kommenttejen perusteella ei kannattais kokeilla sitä mut ai jon kokeilla kun tuttu treenas 2viikkoo ja oli erittäin hyvässä kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 08:11"]Onko kenelläkään uusia kokemuksia tämän käytöstä. Meneekö pieneen tilaan, sit kun ei käytä?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:45"]Moi! Olen käyttänyt laitetta aktiivisesti kaks viikkoa. Treenaan laitteella 5 krt/vk aina 5min putkeen ja sarjoja teen 6. Liike tuntuu heti vatsalihaksissa ja käsivarsissa. Pidemmänajan kuluttua alkaa minulla tuntumaan myös reisissä ja pakaroissa. Olen ihan normipainonen ja painoa on lähtenyt nyt kahdessa viikossa 1kg. Kiinteytystä on tullut enemmän mikä onkin hyvä, koska tarkoituksenani ei ole laihtua vaan saada kiinteytystä. (lisäksi olen myös kerran viikossa lenkkeilyt) Eli kahdessa viikossa ei todellakaan saa mtn unelmien kroppaa, mutta laite tuo minulle lisämotivaatiota, koska laite todella toimii. Laitteen saa kasaan ja menee helposti vaikka sängyn alle. Minä voisin siis suositella laitetta! :)
ainiin: itselläni on aiempaa urheilutaustaa, joten treenaan kovimmalla vastuksella, siskoni joka ei paljoa ole liikuntaa harrastanut niin hän lähti liikkeelle helpoimmasta tasosta.
[/quote]
Kuinka pieneksi laite menee, kun sen kasaa? Mietin, mahtuisiko laite korkeutensa puolesta meidän sänkymme alle. Kiitos, jos viitsit mitata!
Sori olen nyt reissussa niin en pääse mittaamaan. Tosta videon lopusta näkyy vähän kuinka pieneen tilaan se menee.
-voin vaikka vielä mitata sen vielä myöhemmin. Mutta muistelisin että minun sängynaluksen korkeus oli jotain 16cm ja mahtui hyvin.
Kiitos! :) Ei tarvitse mitata myöhemmin, tuo tieto että laite on joka tapauksessa alle 16 cm riittää. Sen pitäisi siis mahtua meillekin. T: 20
Moi! siis teen yhteensä 6 sarjaa jotka jokainen kestää sen 5min. Eli yhteensä tulee päivässä se 30min
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:21"]Näitten kommenttejen perusteella ei kannattais kokeilla sitä mut ai jon kokeilla kun tuttu treenas 2viikkoo ja oli erittäin hyvässä kunnossa.
"Kommenttejen". HAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!
Hyvä laite on kannattaa ostaa, todella tehokas! Hiki valuu pintaan jo 20 toiston jälkeen..
Ihan jees laite, itellä meni lonkka kuntoon ja selkäkivut vähenivät samalla kun lihakset sai kyytiä, toimii. ja tämähän onkin hyvä laite sillai jotta nyt tekismieli lähteä jo salille muita lihaksia tekemään. toimii hyvänä starttina ainakin.
Tehokas laite! Tilasin itse laitteen keväällä ja nyt päätin alottaa kunto kuurin.Ekan kerran kun laitetta käytin 5 minuuttia ni vatsalihakset, kyljet ja nivusten alue todella kipeänä monta päivää :o en siis ole juurikaan liikuntaa harrastanut joten johtunee lihasten heikkoudesta :D nyt käyttänyt laitetta hieman maltillisemmin mut silti tuntuu...
Ette saatana pane rahojanne tuollaiseen. Kyllä se "toimii" mutta niin toimii ilman laitteitakin tehtävät harjoitteet. Kyykkyjä, punnerruksia, leuanvetoja ja rutistuksia vaan. 2-4 sarjaa kaikkia. Tehokkaampi treeni kuin tuollaiset laitteet.
Ai saakeli että mä nauran tolle mainokselle joka kerran kun nään! Kyllä taas hölmöjä vedätetään 100-0...
Ei todellakaan kannata laittaa rahojaan tuollaiseen laitteeseen eikä varsinkaan uskoa, että "vain viisi minuuttia päivässä riittää!" Hoh hoh! Samantyyppistä liikettä voi tehdä esim. isolla jumppapallolla. Siis ikäänkuin punnerrusasentoon kädet lattiaan, jalat pallon päälle ja siitä alkaa sitten veivata jalkoja koukkuun ja suoraksi. Kehittää taatusti paremmin syviä lihaksia, vartalon hallintaa ym. kuin tuo laite, jossa liikerata on ihan sama. Pallon päällä sun pitää saada pidettyä se pallo hallinnassa, ettei karkaa jalkojen alta. Tän lisäks vielä noita jo aiemmin suositeltuja kyyykkyjä, punnerruksia (niitäkin voi tehdä myös jalat pallon päällä) ja muita peruslihaskuntoliikkeitä.
Up up? Katon tässä just ostos kanavaa ja tätä tuotetta... Onko kokemusta omaavia?! Tekis mieli tilata..
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 09:29"]
Ette saatana pane rahojanne tuollaiseen. Kyllä se "toimii" mutta niin toimii ilman laitteitakin tehtävät harjoitteet. Kyykkyjä, punnerruksia, leuanvetoja ja rutistuksia vaan. 2-4 sarjaa kaikkia. Tehokkaampi treeni kuin tuollaiset laitteet.
[/quote] Ei tarvitse edes näitä. Ostaa vain jumppapallon, millä tekee samaa liikettä. Lankkuasento ja pallo jalkojen alle ja sillä linkutetaan. Mutta jumppapallosta on muutakin hyötyä tämän lisäksi.
Siis ihan yksi asia tähän väliin - jos on ylimääräistä rahaa ja sen haluaa laittaa kuntoilulaitteeseen kun talossa on vielä huoneita tyhjillään niin miksi ei? Haluaisin vain tietää toimiiko tämä laite. Onko ihan romu kamaa, mennyt rikki tms.
Tuo laite on varmasti tehokas. Ainoastaan tekisin samalla lailla kuin tuolla mainittiin, eli useampi 5minuutin sarja, että saa mahdollisimman paljon irti. Ja tottakai siinä kylesså dieettiruokavalio, eihän tuosta ole mitään hyötyä JOS ei ole ruokavalio kohdallaan.
Haha oli pakko käydä kattoon toi tvinssi. Tää mainostustapa on iha perseestä mut kyl mä uskon et toi vois toimii :DD
itse nyt pari päivää käyttänyt aktiivisesti ja kyllä ainakin raskasta on! hikeä tippuu jo kolmessa minuutissa ja treenin jälkeen lihakset kipeänä sekä aamulla myös. tämän perusteella suosittelen.