Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva tulossa, miehen exän reaktio

Vierailija
17.04.2014 |

Olen siis raskaana, laskettu aika on syksyllä. Vauva on itselleni ensimmäinen ja erittäin toivottu (lähes 2v myös yritetty) ja miehelleni toinen lapsi, hänellä siis ennestään jo 12v lapsi. Miehen lapsen äiti oli suhteemme alkuaikoina (eli reilu 5v sitten) hyvin mustasukkainen ja puhui lapsellekin pahaa minusta, toivoi meille eroa ja kiristi miestä tapaamisilla. Tästä kuitenkin selvittiin ja hänkin sittemmin löysi itselleen uuden puolison.

Nyt kuitenkin kun miehen ex sai tietää tulevasta vauvasta niin tilanne on muuttunut taas helvetilliseksi! hän mm. laitteli minulle viestiä jossa totesi vauvan olevan varmaan vahinko joka kannattaa "hoitaa pois päiväjärjestyksestä". Miehestä tämä ex kehotti eroamaan minusta ennen kuin pilaa elämänsä perhettä leikkimällä yms. Kaiken huippuna viimeisin uhkaus jossa ilmoitti ettei tule tätä meidä "perheleikkiä" hyväksymään ikinä ja saadaan siitä kärsiä!

Siis mitä helvettiä?? Ollaan miehen kanssa otettu linja ettei noteerata näitä juttuja ollenkaan. Mies on käskenyt tätä exäänsä lopettamaan minulle viestittelyn. Vaikka tiedänkin ettei exällä ole mitään oikeutta puuttua asioihimme ja elämäämme ja vaikka kuinka yritän ajatella että toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, niin silti itkettää ja suututtaa niin mahdottomasti!! :( muutenkin tunteet pinnassa ja jotenkin kaikki se onnellisuus mitä  tämä kauan odotettu raskaus sai aikaan, on nyt kadoksissa.

Nyt mietin että mitä tässä  nyt voi tehdä muuta kuin kuunnella tuota paskaa ja olla välittämättä? Miehen lapsi  on suhtautunut ihan neutraalisti ja uteliaasta tähän tulevaan vauvaan, ei ehkä ole ihan konkretisoitunut hänelle vielä koska raskaus ei vielä kunnolla näy eikä olla haalittu vauvatarvikkeita vielä. Pelkään että äitinsä puhuu hänellekin tästä jotain ikävää jotta saisi lapsenki vastustamaa vauvan tuloa :( Äh mitä tässä nyt voi tehdä?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin puhun siitä, että minun exäni "leikkii perhettä". Hänellä on uusperhe, jota hän yrittää änkeä ydinperheen muottiin. Minusta uusperhe ei koskaan ole oikea perhe, vaan joukko ihmisiä, jotka asuvat samassa taloudessa.

Niin, minullakin on uusperhe. Kokemuksesta siis puhun.

Vierailija
22/83 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille. Laiton uhkaus tuo "saatte kärsiä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignooraa, jos pystyt. Vaihda numero, jos et pysty. Jos viestit menevät uhkaaviksi, ota yhteys poliisiin. Viestit pitäisi tuolloin olla tallessa, joten poistaa ei kannata!

Vierailija
24/83 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:25"]

Minäkin puhun siitä, että minun exäni "leikkii perhettä". Hänellä on uusperhe, jota hän yrittää änkeä ydinperheen muottiin. Minusta uusperhe ei koskaan ole oikea perhe, vaan joukko ihmisiä, jotka asuvat samassa taloudessa.

[/quote]

Ajattele eksästäsi mitä haluat, mutta on typerää mennä ääneen sanomaan toiselle jotain tuollaista. Jos aloittajan miehen eksän mielestä he nyt "leikkivät perhettä", miksi ihmeessä se pitää päästä ääneen laukomaan?

Vierailija
25/83 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:25"]Minäkin puhun siitä, että minun exäni "leikkii perhettä". Hänellä on uusperhe, jota hän yrittää änkeä ydinperheen muottiin. Minusta uusperhe ei koskaan ole oikea perhe, vaan joukko ihmisiä, jotka asuvat samassa taloudessa.

[/quote]

Kyllä mun lapset kasvaa ydinperheessä, vaikka heillä bonussisaria onkin.

Vierailija
26/83 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:25"]

[/quote]

Ajattele eksästäsi mitä haluat, mutta on typerää mennä ääneen sanomaan toiselle jotain tuollaista. Jos aloittajan miehen eksän mielestä he nyt "leikkivät perhettä", miksi ihmeessä se pitää päästä ääneen laukomaan?

[/quote]

En minä sitä ääneen lausukaan exälle itselleen. Vaikka kirjoitin tuossa, että "puhun" niin, niin tosiassa tarkoitan, että ajattelen niin.

Kunhan perustelen tässä ketjussa, mitä sanonta voi pitää sisällään.

Vierailija
27/83 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on vielä mustasukkainen. Jos exäni saisi lapsen nykyisensä kanssa, en kyllä olisi moksiskaan. Haluaisin jopa nähdä heti vauvan, ne ovat niin suloisia <3 Itselläni kolme lasta exän kanssa ja kaksi nykyisen, erosimme 5v sitten. Pidän itseäni "terveenä", ei exän kuulu alkaa tuollaiseksi! Järkyttävä akka. Ota yhteyttä poliisiin ja tee ilmoitus häirinnästä. Ei ne katkerat muuten lopeta. Mieheni ex oli sairas ja mieheni pääsi eroon siitä joka maksoi yhden lapsensa huoltajuuden :/ Se oli vielä sekopäisempi kuin sinun miehesi ex. Tein hänestä jopa rikosilmoituksen. Kunnianloukkaus.

Vierailija
28/83 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:23"]

Sitä saa mitä tilaa kun pitää saada alunperin perheellinen mies itselleen. Koko aloituksesta käy ilmi, että ap:lla ei ole itsetuntoa, joten eihän tuollainen olisi koskaan vapailta markkinoilta miestä saanutkaan. Nyt sitten lapsi kruunaamaan sotku. Onnea vaan :D!

[/quote]

Oletko koskaan kuullut rakkaudesta? voin kertoa että olin 10v sitten naimisissa lapsettoman miehen kanssa eikä onneksi tullut tässä suhteessa lapsia tehtyäkään koska ero tuli ihan ilman kummankaan/yhteisiä lapsia. Ja niin vaan tapasin tämän nykyisen miehen jolla olikin jo lapsi eikä se häirinnyt yhtään kun suhde toimii ja rakkautta on. Olen pahoillani että omaat noin ahdasmielisen kuvan ihmissuhteista. Ja voin myöntää että tämä raskaus on nyt aiheuttanut tämän että tunteet on pinnassa ja saatan ylireagoida asioihin joten siksihän täällä neuvoja ja muiden näkemyksiä asiaan kaipailinkin.

Ap

Vierailija
29/83 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se isompi vähennä teillä käymistä kun huomaa, että ilmainen lastenhoitaja löytyy miehen ekasta perheestä.

Vierailija
30/83 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan kaikille asiallisista vastauksista. Tottahan tuo on ettei tuollaista uhkailua pidä loputtomiin sietää. Viestit olen säästänyt kaikki ja itse en ole näihin uhkailuihin mitään vastannut jo ihan siksi etten halua enempää stressiä itselleni tästä nyt yhtään, vaikka mieli tekis kyllä sanoa tuolle naiselle yhtä sun toista!

Ap

Vierailija
31/83 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mieheni ex oli sairas ja mieheni pääsi eroon siitä joka maksoi yhden lapsensa huoltajuuden :/ "

Mitä tarkoitat?

Vierailija
32/83 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkailu on nykyään rikos. Mee kyttälaitokselle näyttään ne viestit.

Vierailija
33/83 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:13"]

Olen siis raskaana, laskettu aika on syksyllä. Vauva on itselleni ensimmäinen ja erittäin toivottu (lähes 2v myös yritetty) ja miehelleni toinen lapsi, hänellä siis ennestään jo 12v lapsi.

Oletteko naimisissa?

Vierailija
34/83 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme naimisissa miehen kanssa

Ap

Vierailija
35/83 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti "saatte kärsiä" ei kyllä täytä minkään laittoman uhkauksen tunnusmerkistöä. Sillä nyt voidaan tarkoittaa niin monenlaista kärsimistä, kuten sitä, että perhe-elämä menee vauvan takia kärsimykseksi muutenkin. Turha rasittaa poliisia tuollaisilla tyhjänpäiväisillä ihmissuhdesotkuilla.

Vierailija
36/83 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin katkera on tuo miehesi ex. Älä kuitenkaan anna sen pilata onneasi. Varmaan on kateellinen että teistä tulee perhe ihan oikeasti, vaikka haluaakin ajatella että vain "leikitte" sitä. Olette kuitenkin vauvanne ydinperhe eikä exän napinat sitä muuta. Nauti raskaudesta ja tosiaan, poliisiin yhteys jos ei lopu uhkailut!

Vierailija
37/83 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos käyt turpaan vetämässä lapsen vast synnyttyä tosin

Vierailija
38/83 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:23"]

Sitä saa mitä tilaa kun pitää saada alunperin perheellinen mies itselleen. Koko aloituksesta käy ilmi, että ap:lla ei ole itsetuntoa, joten eihän tuollainen olisi koskaan vapailta markkinoilta miestä saanutkaan. Nyt sitten lapsi kruunaamaan sotku. Onnea vaan :D!

[/quote]

Wau. Viestistäsi paistaa kilometrin päähän, kuinka katkera olet. Etkö oikeasti huomannut sitä lukiessasi kirjoittamaasi? Kukaan ei lue, mitä kirjoitit, vaan kaikki näkevät vain heti katkeruutesi ja ilkeytesi. Taitaa olla aika päästää exästäsi irti, mitä luulet?

Vierailija
39/83 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:25"]Minusta uusperhe ei koskaan ole oikea perhe, vaan joukko ihmisiä, jotka asuvat samassa taloudessa.

[/quote]

Totta. Meille opetettiin ihan koulussakin, ettei saa puhua lapsuudenperheestä vaan ihmisjoukosta, jos samassa huoneistossa asuu isä- tai äitipuoli. Koti-sana on myös kielletty.

Tai miten se nyt menikään...

Vierailija
40/83 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo täytä jo kunnianloukkauksen ja laittoman uhkailun piirteet. Laittaisin asian poliiisille. Toisekseen, pistäisin exän numeron estoon ettei viestit ja soitot tule enää läpi - huudelkoot puille asiansa, ja jos on esim. facessa niin esto sinnekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi