Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä toisen identiteetin ja esim esiintyminen toisena henkilönä on

Vierailija
16.04.2014 |

mielestäni on rikollista. Olin lasteni kevätjuhlassa taannoin ja siellä jotenkin tajusin että joku on esittänyt minusta toisenlaisen kuvan. Olen kuitenkin yksinhuoltaja ja koen tilanteen kiusalliseksi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemmä Suomessa kaikki menee läpi. Valevanhemmista valelääkäreihin. Ei tartte kysyä mitään. Oletetaan vaan.

Vierailija
2/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein tajunnut sun viestiä.

Voisitko selittää asian selkeästi suomenkielellä, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin kuin epäiltiin jonkun vauvan vara-äidiksi niin siinä kohtaa alkaa heittää päästä. Mulla ei ole vauvaa.

Vierailija
4/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko joku esiintynyt sinuna vai kertoillut sinusta omia negatiivisia mielipiteitään?

Vierailija
5/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on homman nimi, miksi yht äkkiä naapurini eivät ole tuntevinaan minua kuin tietynlaisissa vaatteissa, osa jopa kieltäytyy koskaan nähneensä minua. Tämä kaikki alkoi monta vuotta sitten, mutta paheni nyt äärimmilleen. Olen poliisin yhteydessä asiasta. Välillä olen mukama toinen henkilö eli tämän vauvan äiti jne.

Vierailija
6/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemmä joku on halunnut antaa käsityksen minusta että minulla olisi pieni lapsi. Ei ole.

Vierailija
7/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:30"]

Näemmä joku on halunnut antaa käsityksen minusta että minulla olisi pieni lapsi. Ei ole.

[/quote]

Ei se silti ole sinuna esiintynyt, vai tiedätkö että on? Sehän on voinut vain kertoa luulemiaan asioita, eli esim. sen että sulla on vauva. Juoruileminen ei ole sama kuin identitettivarkaus.

Vierailija
8/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä maa on sairas ja sen ihmiset ovat sairaita.

Vierailija
9/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millää pahalla, mutta kuulostat tosi oudolle hyypiölle

Vierailija
10/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi joku haluaisi VALEHDELLA TÄLLAISTA PASKAA? En tosiaan ole ollut raskaana lähemmäs 20 vuoteen, niin alkaa pikkusen vituttamaan. Näytän todella nuorelta mua luullaan aina nuoremmaksi. Mutta yksityiselämäni takia ja muutoinkin sosiaaliset suhteet kärsii näiden typerien tarinoiden takia. Koko sukuni kyllä tietää ettei mitään vauvoja ole syntynyt 20 vuoteen. Huh huh.

Vierailija
11/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä minussa on niin turvallista että on pakko esiintyä n.n. ihmisenä?

Vierailija
12/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:35"]

Mutta miksi joku haluaisi VALEHDELLA TÄLLAISTA PASKAA? En tosiaan ole ollut raskaana lähemmäs 20 vuoteen, niin alkaa pikkusen vituttamaan. Näytän todella nuorelta mua luullaan aina nuoremmaksi. Mutta yksityiselämäni takia ja muutoinkin sosiaaliset suhteet kärsii näiden typerien tarinoiden takia. Koko sukuni kyllä tietää ettei mitään vauvoja ole syntynyt 20 vuoteen. Huh huh.

[/quote]

Ihmiset nyt vaan valehtelee ja kadehtii muita, ei siihen mitään isompia syitä tarvi. Niin ja kyse voi olla ihan väärinkäsityksestä. Joku on erehtynyt henkilöstä ja juttu on sitten lähtenyt kiertämään. Ei tollasilla kannata päätään vaivata, noita tapahtuu vähän kaikille, se on tää Suomi pieni maa ja pienet piirit.

13/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nyt ihan varma ettet ole itse sairastunut ja kuvitellut koko jutun? Kuulostaa todella oudolle. Just niille jutuille mitä mielisairaalassa ihmiset puhuu. 

Vierailija
14/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihan noin helpolla toimi. Kyllä tää on poliisin selvitettävä. Mua oikeasti pelottaa että mitä on oikeasti ollut tekeillä.

Vierailija
15/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisijuttu se on. Ja se siitä. En kuvittele asioita vaan ihan lasten kavereiden kautta olen kuullut nää jutut.

Vierailija
16/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! 

Minä täällä, totta se on, varasti identiteettisi. Esitin väitteen, että käytät vain tietynlaisia vaatteita, ettei ihmiset tunnistaisi sinua muuten kuin puuhkalakissa ja punanutussa. Lisäksi tietysti supsuttelin ihmisille, että minä olen sinun lastesi varaäiti. Miksi oelt pahoittanut mielesi tästä?

Vierailija
17/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:41"]

Poliisijuttu se on. Ja se siitä. En kuvittele asioita vaan ihan lasten kavereiden kautta olen kuullut nää jutut.

[/quote]

Että ihan lapsilta olet kuullut. Meinaat tosissaan että poliisit innolla alkaa selvittää lasten juttuja ja juoruja? Onko sulla muuta näyttöä siitä että joku on tosiaan esiintynyt sinuna kuin lasten puheet?

Vierailija
18/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:43"]

Hei ap! 

Minä täällä, totta se on, varasti identiteettisi. Esitin väitteen, että käytät vain tietynlaisia vaatteita, ettei ihmiset tunnistaisi sinua muuten kuin puuhkalakissa ja punanutussa. Lisäksi tietysti supsuttelin ihmisille, että minä olen sinun lastesi varaäiti. Miksi oelt pahoittanut mielesi tästä?

[/quote]

:)

Vierailija
19/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepa laki on laki. Kyse on kunnianloukkauksesta + yksityiselämän tietojen levittelystä. Älä tule soittamaan mulle yhtään suutasi. Pian olet käräjillä. Yritätkö edistää elämääsi esiintymällä tiettyjen lasten vanhempana jne.

Vierailija
20/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jotain todisteita? Jos olet kuullut vain supsutuksia kyliltä tai lapsiltasi niin siinä ei ole valitettavati tarpeeksi todistettaa, että voisit nostaa kunnianloukkauksen tai syytteen yksityiselämän tietojen levittelystä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän