Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä toisen identiteetin ja esim esiintyminen toisena henkilönä on

Vierailija
16.04.2014 |

mielestäni on rikollista. Olin lasteni kevätjuhlassa taannoin ja siellä jotenkin tajusin että joku on esittänyt minusta toisenlaisen kuvan. Olen kuitenkin yksinhuoltaja ja koen tilanteen kiusalliseksi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet

Vierailija
22/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Kaarina terve taas. Kerro myös Markku Maunolle käräjäoikeudelta terveiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pikku ryyppy ennen autokoulun koetta ja miksei myös jännittävää oikeudenkäyntiä. Lääkkeitä en suosittele!

Vierailija
24/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyllä on sekaisin! Joku trollaili, että on kertonut ap:n käyttävän vain puuhkalakkia ja punanuttua ja ap heti tietysti uskoo Kuulepa laki on laki. Kyse on kunnianloukkauksesta + yksityiselämän tietojen levittelystä. Älä tule soittamaan mulle yhtään suutasi. Pian olet käräjillä. Yritätkö edistää elämääsi esiintymällä tiettyjen lasten vanhempana jne.

Vierailija
25/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:49"]

Kuulepa laki on laki. Kyse on kunnianloukkauksesta + yksityiselämän tietojen levittelystä. Älä tule soittamaan mulle yhtään suutasi. Pian olet käräjillä. Yritätkö edistää elämääsi esiintymällä tiettyjen lasten vanhempana jne.

[/quote]

Mitä sun yksityiselämän tietoja se levitti jos sulla ei kerran ole edes vauvaa? Tai miten sun kunniaa on loukattu jos luulee sulla olevan vauvan? Ja milloin juoruilusta tuli identiteettivarkaus?