Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä toisen identiteetin ja esim esiintyminen toisena henkilönä on

Vierailija
16.04.2014 |

mielestäni on rikollista. Olin lasteni kevätjuhlassa taannoin ja siellä jotenkin tajusin että joku on esittänyt minusta toisenlaisen kuvan. Olen kuitenkin yksinhuoltaja ja koen tilanteen kiusalliseksi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet

Vierailija
22/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Kaarina terve taas. Kerro myös Markku Maunolle käräjäoikeudelta terveiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pikku ryyppy ennen autokoulun koetta ja miksei myös jännittävää oikeudenkäyntiä. Lääkkeitä en suosittele!

Vierailija
24/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyllä on sekaisin! Joku trollaili, että on kertonut ap:n käyttävän vain puuhkalakkia ja punanuttua ja ap heti tietysti uskoo Kuulepa laki on laki. Kyse on kunnianloukkauksesta + yksityiselämän tietojen levittelystä. Älä tule soittamaan mulle yhtään suutasi. Pian olet käräjillä. Yritätkö edistää elämääsi esiintymällä tiettyjen lasten vanhempana jne.

Vierailija
25/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:49"]

Kuulepa laki on laki. Kyse on kunnianloukkauksesta + yksityiselämän tietojen levittelystä. Älä tule soittamaan mulle yhtään suutasi. Pian olet käräjillä. Yritätkö edistää elämääsi esiintymällä tiettyjen lasten vanhempana jne.

[/quote]

Mitä sun yksityiselämän tietoja se levitti jos sulla ei kerran ole edes vauvaa? Tai miten sun kunniaa on loukattu jos luulee sulla olevan vauvan? Ja milloin juoruilusta tuli identiteettivarkaus? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi