Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä BLOGItuotteita myönnät ostaneesi kun olet ne nähnyt?

Vierailija
16.04.2014 |

Tunnustusten aika! Mitä tuli ostettua kun näit blogissa tai vastaavassa, ei ole pakko sanoa missä blogissa, ihan yleisesti vaan.

(lukutaitoiset ja sivistyneet ymmärsivät varmasti jo, että nyt kun kysymys kuuluu että "mitä tuotteita" niin vastaukseksi ei kelpaa että en mitään eli ne hylätään) ;)

Minä ostin Iittalan Essence-kuohuviinilasit nähtyäni niitä muutamassa blogissa (en muista enää missä kaikissa) koska ne näyttivät erilaiselta malliltaan kun peruskuohuviinilasit, niissä on kunnon jalka jotta ei mene heti kumoon, ja niihin mahtuu sen verran juomaa kerralla ettei tarvitse olla koko ajan täyttämässä :D

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tangle Teezer

- Färg&Form-merkkisiä sisustustavaroita lastenhuoneessa

- BeautyBlender-meikkisieni, bongasin Saara Sarvaksen blogista

- Iittala Essence-lasit (tosin nämä olivat miehen valinta ja hän ei taida tietää niiden olevan blogituote)

- Olympus Pen mini E-pm2-kamera

- IsaDora Undercover-primeri, Karkkipäivästä bongattu

Urban Decayn Naked-palettia himoitsen myös, mutta sitä ei vielä ole. 

Kaikkiin näihin tuotteisiin olen ollut tosi tyytyväinen, ja kaikista olen tykännyt aidosti myös ilman blogimainostusta. Joissain tapauksissa olen tiennyt tarvitsevani ko. tavaran ja etsinyt blogeista suositteluja mikä merkki olisi paras (kamera, primeri, viinilasit), toiset ovat sellaisia härpäkkeitä joiden olemassaolosta en aiemmin tiennyt mutta ne ovat helpottaneet arkeani ne löydettyäni (esim. Tangle Teezer & BeautyBlender-meikkisieni).

Vierailija
82/90 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:06"]

- Tangle Teezer

- Färg&Form-merkkisiä sisustustavaroita lastenhuoneessa

- BeautyBlender-meikkisieni, bongasin Saara Sarvaksen blogista

- Iittala Essence-lasit (tosin nämä olivat miehen valinta ja hän ei taida tietää niiden olevan blogituote)

- Olympus Pen mini E-pm2-kamera

- IsaDora Undercover-primeri, Karkkipäivästä bongattu

Urban Decayn Naked-palettia himoitsen myös, mutta sitä ei vielä ole. 

Kaikkiin näihin tuotteisiin olen ollut tosi tyytyväinen, ja kaikista olen tykännyt aidosti myös ilman blogimainostusta. Joissain tapauksissa olen tiennyt tarvitsevani ko. tavaran ja etsinyt blogeista suositteluja mikä merkki olisi paras (kamera, primeri, viinilasit), toiset ovat sellaisia härpäkkeitä joiden olemassaolosta en aiemmin tiennyt mutta ne ovat helpottaneet arkeani ne löydettyäni (esim. Tangle Teezer & BeautyBlender-meikkisieni).

[/quote]

Ai niin, ja chia-siemeniä haluaisin kokeilla kun Karkkipäivän Sanni kirjoitti niistä!

- 71

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo hehkutettu Balmuir oikein on kun ei ole tullut koskaan missään Keski- tai Etelä-Euroopassa tai Jenkeissä vastaan? Nimi muistuttaa luksusmerkki Balmainia, tarkoituksella?

Vierailija
84/90 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Greengaten astiastot ja muut tuotteet blogeissa "kuluneita" tuotteita vai onko bloginäkvyys buumi ohi niin että me muutkin voisimme niitä ostaa?

Riviera Maison taitaa olla "blogikulutettu" myös jo?

Vierailija
85/90 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Design House Stockholmin Cord-lampun.

Vierailija
86/90 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 14:32"]

Mikä tuo hehkutettu Balmuir oikein on kun ei ole tullut koskaan missään Keski- tai Etelä-Euroopassa tai Jenkeissä vastaan? Nimi muistuttaa luksusmerkki Balmainia, tarkoituksella?

[/quote]

Suomalainen ja vain muutaman vuoden vanha brändi, joten ei ihme, ettei siihen hurjasti ulkomailla törmää. Tekevät kuitenkin laadukkaita kotimaisia tuotteita, mitä olen niitä kaupoissa hiplannut. 

Vierailija
87/90 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lifefactoryn lasisen juomapullon ostin, sen 650 ml kokoisen. Olin jo pitkään ajatellut, että olisi kiva kun vesi maistuisi ihan vedeltä eikä muovilta kun sitä sporttipullosta juo. Törmäsin sitten noihin Lifefactorypulloihin parissakin eri blogissa ja tilasin sitten sellaisen (tosin ulkomailta josta pullon sai noin puoleen hintaan siitä mitä täkäläisissä kaupoissa maksaa). Tyytyväinen olen ostokseeni vaikka pullo vähän painava onkin.

Vierailija
88/90 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tangle teezerin, näkyi monessa blogissa ja olen ollut tyytyväinen :)

Vierailija
89/90 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä varmaan tuli Pentikin hopeiset pallolamput, sitten hopeinen tamtam, mk kello tottakai kullan värisenä, bestå kalusteita, philippin kehyksiä ja maljakot, georg jensen suola ja pippuri myllyt sekä talouspaperiteline, herbie yrttien kasvatusalusta, kartell cindy valaisin, luis ghost tuoli ja stone jakkara. Mitähän vielä :D Ainiin "timantti" seinäkello, riviera maison gordoba kehyksiä, hm säilytyspussi.. 

Vierailija
90/90 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä varmaan tuli Pentikin hopeiset pallolamput, sitten hopeinen tamtam, mk kello tottakai kullan värisenä, bestå kalusteita, philippin kehyksiä ja maljakot, georg jensen suola ja pippuri myllyt sekä talouspaperiteline, herbie yrttien kasvatusalusta, kartell cindy valaisin, luis ghost tuoli ja stone jakkara. Mitähän vielä :D Ainiin "timantti" seinäkello, riviera maison gordoba kehyksiä, hm säilytyspussi.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä