Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä BLOGItuotteita myönnät ostaneesi kun olet ne nähnyt?

Vierailija
16.04.2014 |

Tunnustusten aika! Mitä tuli ostettua kun näit blogissa tai vastaavassa, ei ole pakko sanoa missä blogissa, ihan yleisesti vaan.

(lukutaitoiset ja sivistyneet ymmärsivät varmasti jo, että nyt kun kysymys kuuluu että "mitä tuotteita" niin vastaukseksi ei kelpaa että en mitään eli ne hylätään) ;)

Minä ostin Iittalan Essence-kuohuviinilasit nähtyäni niitä muutamassa blogissa (en muista enää missä kaikissa) koska ne näyttivät erilaiselta malliltaan kun peruskuohuviinilasit, niissä on kunnon jalka jotta ei mene heti kumoon, ja niihin mahtuu sen verran juomaa kerralla ettei tarvitse olla koko ajan täyttämässä :D

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:36"]Tämä on hyvä ja informatiivinen ketju! =)

Onko kukaan ostanut sitä Lumenen blogeissa hehkutettua kynsilakkaa, joku kultapuro tms....? Oliko se mattakultainen, ei liian glitterinen ja pysyykö?

[/quote]

Hiekkaa purossa! Ei taideta myydä enää, se oli kausituote. Etsin sitä itsekin, mutta ostin isadoran vastaavan. Ihana on!

[/quote]

Minulla on ko. Lumenen kausituotelakkoja useassa sävyssä (punainen, vaaleanpunainen, kulta ja sitten tuo enemmän pronssinsävyinen Hiekkaa purossa) ja olen kyllä pitänyt niistä. Pysyvät useamman päivän ja pinta on hauskan matta ja röpelöinen. Niiden poistaminen tosin on hankalampaa kuin tavallisen peruslakan, mutta ostin juuri OPIn uuden Glitter Off -aluslakan, jonka pitäisi helpottaa huomattavasti glitterlakkojen poistamista.

Muuten olen ostanut blogien perusteella jonkin verran kosmetiikkaa. Uusin blogista inspiroitunut hankintani taitaa olla Yves Rocherin rajaustussi, jonka Sanni mainitsi Karkkipäivässä.

Vierailija
22/90 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 17:15"]

Ainiin "timantti" seinäkello

[/quote]

Tuo ei liene (vielä) blogituote....?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Mainitkaa tekin että oletteko olleet tyytyväisiä kyseiseen blogin perusteella ostettuun tuotteeseen vai ei.

Vierailija
24/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuittonin Vernis-nahkaa olevan laukun joita näkynyt monessa blogissa, ja tämä on rose angelique eli vaalean roosan tai puuterin sävyinen mutta jotenkin tuo väri alkanut ällöttämään kun se näyttää, ilkeänkö sanoa sen tässä edes, no ihan jotain kiiltävältä peniksen päältä ja esinahalta..... :-(

Harmittaa kun oli aika kallis, yli 1600e.

Materiaali kerää pölyä pintaan kuin magneetti, ja siinä näkyy naarmut, kaverilla on tumma samanlainen ja siinä näkyy naarmut vielä paremmin mutta sormenjäljet siinä vasta näkyvätkin vaikka kuinka pyyhkisi!

Vierailija
25/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladureen macaronseja Tukholmasta, luulin että ne ovat jotain ihan sensaatiomaisen hyvää kun KAIKKI suomalaiset hehkuttaa mutta maistuivat pahville ja tahmealle sokeriselle kreemille. Mikä niissä oikein maksaa niin paljon? Se merkkirasia??

Vierailija
26/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michaen Korsin "blogikellon". On ollut laadukas kaikinpuolin hintaansa nähden mutta ehkä hieman turhan painava =)

Vierailija
27/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan roosan väriset housut Gina Tricot:sta, sellaisella näkyvällä napituksella. Näin kahdessakin blogissa kuvan housuista 30+ -vuotiaan päällä ja tykkäsin (myös itselläni). Inhoan housujen ostamista, joten oli ihanaa kerrankin löytää hyvät näin helposti :)

Vierailija
28/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoristusraudan nähtyäni videon Ostolakossa-blogissa. Lumenen CC-voiteen. Olen ollut tyytyväinen kumpaankin.

Vierailija
29/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin olisin halunnut kertoa, että "en mitään". Se olisi ollut tuki heiveröiselle itsetunnolleni, kun olisin saanut ovelasti ilmaista sen, että olen mielestäni hitusta parempi ihminen siksi, etten lue blogeja. Koska tällaisella paremmuudella ei ole minkäänlaista totuuspohjaa, on minulle ihan oikein, että ap aloituksessaan näppärästi torpedoi suunnitelmani jo ennalta.

Vierailija
30/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ostaa Universal Stone -pesuainetta. Toivottavasti on niin hyvää kuin on kehuttu.

Vierailija
31/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogeissa esiteltyjä reseptejä olen kokeillut, eli ruokaa :)

Vierailija
32/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 12:40"]

Vuittonin Vernis-nahkaa olevan laukun joita näkynyt monessa blogissa, ja tämä on rose angelique eli vaalean roosan tai puuterin sävyinen mutta jotenkin tuo väri alkanut ällöttämään kun se näyttää, ilkeänkö sanoa sen tässä edes, no ihan jotain kiiltävältä peniksen päältä ja esinahalta..... :-(

Harmittaa kun oli aika kallis, yli 1600e.

Materiaali kerää pölyä pintaan kuin magneetti, ja siinä näkyy naarmut, kaverilla on tumma samanlainen ja siinä näkyy naarmut vielä paremmin mutta sormenjäljet siinä vasta näkyvätkin vaikka kuinka pyyhkisi!

[/quote]

Anteeks, kuolin tälle :D olen tosin itsekin kalliin laukun uhri, samanlainen mitä on h&m:ssä mut yli tonnin kalliimpi.

Vierailija
33/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen puikkokihartimen ostin, erittäin hyvä ja nopea

Vierailija
34/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ray-Banin Aviatorit, e-shishoja, mainoslinkkejä olen seurannut joihinkin nettivaatekauppoihin ja tilannut jotain.

Vierailija
35/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 12:53"]

Anteeks, kuolin tälle :D olen tosin itsekin kalliin laukun uhri, samanlainen mitä on h&m:ssä mut yli tonnin kalliimpi.

[/quote]

Saat vapaasti nauraa minulle sitten kun tulet vastaan Alma-laukkuineni, eli kun kävelen käsilaukuksi (tai tarvittaessa matkalaukuksi) venytetyn esinahan kanssa, no onneksi tämä laukku herättää ällötunteen lisäksi vähän huumoria sentään ;-D

Vierailija
36/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän himoitsevani sellaista Urban Basics (tms.) Naked -luomiväripalettia. Envain ole löytänyt mistään tarpeeksi halvalla sellaista.

Vierailija
37/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän aikaa sitten meikkejä kun blogeissa näkyi niitä lumenen uusia silmänrajausvärejä ja luomivärejä. Tarttin uusia ja rajausväritkin vedenkestäviä niin ostin ja olen tyytyväinen. Myös Belle Maisonin pesuaineita olen hankkinut. Ruokareseptejä.

Vierailija
38/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikkäät peililasi-aviator Ray-Banit, näin niitä jossain ulkomaisessa blogissa yli vuosi sitten joten ostin Keski-Euroopasta. Nyt niitä värillisiä peililaseja näkee paljon suomalaisissakin blogeissa.

Ei saisi haista ja omakehua, mutta olen onnellinen siitä ettei ostos mennyt hukkaan koska nämä näyttävät minun kasvoillani paljon paremmalta kuin monilla bloggaajilla koska eivät korosta kasvojeni alaosaa eteentyöntyvän ja turbomaisen näköisiksi ;)

Vierailija
39/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:01"]

Myönnän himoitsevani sellaista Urban Basics (tms.) Naked -luomiväripalettia. Envain ole löytänyt mistään tarpeeksi halvalla sellaista.

[/quote]

Urban Decay, olen tilannut Brittien Lookfantasticilta, googlettamalla löytyy usein heille -15% alennuskoodejakin ja toimitus Suomeen ilmainen.

Minulla on aika tyypilliset suomalaiset sini-harmaa-vihreät silmät ja Naked 1 eli se alkuperäinen toimii minulla paremmin kuin 2 tai 3. Se 2 näyttää hyvältä jos vihreä-kellertävät tai ruskeat silmät. Kolmas on liian punasävyinen minulle, ne sellaiset sävyt tekee silmät vähän allergisen tai kännisen näköisiksi :D

Tuo paletti kestää ikuisuuden kun loistavat ja pysyvät pigmentit, itselläni ollut se 2 vuotta ja vasta nyt se toinen niistä vaaleista kulunut loppuun.

Vierailija
40/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, näin jossain blogissa joskus vinkin että miten vanhasta sukasta voi tehdä sellaisen nutturansisus-donitsin. Siitä on jo jonkin aikaa enkä valitettavasti muista mikä se oli, mutta minulla on oma käytössä edelleen jonka tein vaalean beigestä paksummasta nailonsukasta ja on paljon kestävämpi kuin ne kaupan vastaavat donitsit, eli tällä kertaa blogituote ei tullut maksamaan mitään muuta kuin hetken vaivan  - saksien ja käärimisen merkeissä :DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän