Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä BLOGItuotteita myönnät ostaneesi kun olet ne nähnyt?

Vierailija
16.04.2014 |

Tunnustusten aika! Mitä tuli ostettua kun näit blogissa tai vastaavassa, ei ole pakko sanoa missä blogissa, ihan yleisesti vaan.

(lukutaitoiset ja sivistyneet ymmärsivät varmasti jo, että nyt kun kysymys kuuluu että "mitä tuotteita" niin vastaukseksi ei kelpaa että en mitään eli ne hylätään) ;)

Minä ostin Iittalan Essence-kuohuviinilasit nähtyäni niitä muutamassa blogissa (en muista enää missä kaikissa) koska ne näyttivät erilaiselta malliltaan kun peruskuohuviinilasit, niissä on kunnon jalka jotta ei mene heti kumoon, ja niihin mahtuu sen verran juomaa kerralla ettei tarvitse olla koko ajan täyttämässä :D

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna Parikan kenkiä ja laukkuja. Kyllä, monikossa. Mutta kyllä ovat kauniita ♥

Vierailija
62/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:27"]

Mulla on käynyt niin päin, että aikoja sitten ostamistani, tykkäämistäni sisustustuotteista on yhtäkkiä tullut blogituotteita, ja se vasta vituttaa! Ja sitten tutut kommentoivat meillä käydessään tietäväisinä että "ai, säkin oot hankkinut ton, mäkin ostin just, ja toikin sulla on, mulla se on vasta ostoslistalla". Aaargh.

[/quote]

Minulla sama, ja siksi päätin laittaa 10+ vuotta sitten ostamani Vuittonit ja Chanelit jäähylle, odottamaan niitä aikoja kun niiden klassinen ja arvokas maine on palautunut ;) Toisaalta pääasia että tietää itse hankkineensa jotain ensin niin voi virnuilla itsekseen kun joku muu kokee löytäneensä ihan uuden trendin.

[/quote]

Meillä on Eamesin DSW-tuolit olleet kymmenen vuotta ruokapöydän tuoleina. Omaperäiseltä näyttää nyt, joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten Nelliinan innoittamana Klippotekin kuivashamppoota (hirveä haju, mutta tuuheuttaa) ja oisko ollut Moumoun suoristurauta, GDH, oli aikoinaan jokaisella.  Suoristusrauta on palvellut hyvin.

Vierailija
64/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolasuihketta hiuksiin, ei toiminut minulla. Hiukseni ovat todella lasiset ja ryhdittömät, koitin saada niihin vähän pitoa em.tuotteen avulla, mutta se ei tehnyt hiuksilleni mitään.

Rockin´It -hiustuotteita, lakkaa ja hiuspuuteria. Ei läheskään hehkutuksensa arvoisia.

Oliiviöljysaippuaa hiuksille, parin ekan kerran jälkeen toimi hyvin, mutta sitten hiuksista tuli  vain ällön tahmeat ja kroonisesti likaisen näköiset. Kropan pesuun toimi ihan hyvin.

Joo, hiukseni ovat minulle ongelma.:D

Vierailija
65/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eamesin dsr tuolit, lv:n laukkuja pari (niitä persumallisia) maison belleä, korsin kello, h&m sohvatyynyjä, kenwood kmix sarjaa, pentik pallolampunjalat, ikean bestå sarjaa, mulberryn laukku, mitäs vielä....taidan olla koukuttunut blogeihin. =b

Nyt mietin niitä pallolamppuja (koriste) h&m pellavatuotteita, 

Lv:tä itsekään en kehtaa käyttää nyt. Jotenkin tullut tältä palstalta ja muutenkin negatiivinen fiilis siihen. Huomaan ettei blogeissakaan niitä juuri näy enää. Mietin omieni myymistä.

Vierailija
66/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocherin kynsilakan kuivattaja oli jossain vaiheessa joka blogissa ja joka blogissa sitä myös kehuttiin. No, ei kun ostamaan ja jumalauta paskempaa tuotetta saa hakee, ei kuivata ollenkaan. Eihän se kallis ollut mutta harmitti täysin turha ostos ja tuli vähän huijattu olo :D

Vierailija
67/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Maybellinen mustassa purkissa oleva kynsilakanpoistoaine johon voi vaan upottaa kynnen niin lakka on veke :D Eikä muuten ole kuivattanut kynsinauhoja. Maksaa kympin verran.

Vierailija
68/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, mulla näitä onkin yllättävän paljon: Lumenen CC-voide, Hayn Tray-pöytä, avokadoöljy iholle... Ja lisäksi olen ostanut paljon sen tyylisiä tavaroita, joita olen blogeista bongannut, vaikka tuote ei ole välttämättä juur iaivan se sama (esim. tietyn näköisiä koruja, tietyn värisiä sisutustyynyjä, tietyn tyylisiä vaatteita).

Taitaa olla niin, ettei itseltä löydy mielikuvitusta tai omaa tyyliä, kun pitää toisten ostoksia matkia.

Vierailija
69/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:36"]Tämä on hyvä ja informatiivinen ketju! =)

Onko kukaan ostanut sitä Lumenen blogeissa hehkutettua kynsilakkaa, joku kultapuro tms....? Oliko se mattakultainen, ei liian glitterinen ja pysyykö?

[/quote]

Hiekkaa purossa! Ei taideta myydä enää, se oli kausituote. Etsin sitä itsekin, mutta ostin isadoran vastaavan. Ihana on!

Vierailija
70/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tangle Teezer ja Invisibobblet, ehkä vähän enemmän sellasia "vempaimia" kuin oikeasti huippulaatuisia tukkajuttuja, mut ei nyt mitenkään tosi kalliitakaan.

Cutrinin hiusöljyä mainostettiin jossain blogissa (Saara Sarv

Naked-paletin halpisversio eli Viva la Divan Nudien ostin myös blogien innostamana, mutta ehkä pitäis hankkia se alkuperäinen Naked kuitenkin.

Ei tule mieleen muuta. Oon kosmetiikan sun muiden vastaavien suhteen aika hanakka ottamaan vinkkejä, sisustusjutut harvemmin iskee.

Vierailija
71/90 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ostanut Tangle Teezerin, on se ihan hyvä harja.

Sitten Mungolifen innoittamana tän tyylisen kaulakorun: http://4.bp.blogspot.com/-sKPZ9aBBkac/T7t0zxKKdRI/AAAAAAAAImM/6149EBb6omY/s1600/1.jpg mut ei, hyi hitto en tykkää enää yhtään :D.

Ja joo jotain heleyttävää meikkivoidetta kans Mungon innoittamana, noooh aika turha, kerran oon kai käyttänyt.

Sit meikeille tämmösen Ikeasta: http://uino.indiedays.netdna-cdn.com/wp-content/blogs.dir/55/files/2012/07/ikea-034.jpg , tuosta oon kyllä ihan tykännyt.

On niitä varmaan muitakin...

Vierailija
72/90 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 09:52"]

Ikeasta Stockholm-maton, elikkäs ns. migreenimatto.

[/quote]

Hyvä pointti, kiitos vinkistä, taidan itsekin vältellä erästä vastaavaa katsomaani raitamattoa :D

Vierailija
73/90 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 10:13"]

Kiitos tiedoista! Onko tämä se ykkönen joka sopii sini-harmaa-vihreille silmille?

http://www.lookfantastic.com/urban-decay-naked-basics-palette/10639380.html

[/quote]

Tuo on se Naked-minipaletti jossa mattasävyjä. Sitäkin on kehuttu. Sopii varmaan useimmille silmien väreille.

Tuolta Lookfantasticista näyttää nyt olevan sekä Naked 1 että 2 loppu, yleensä kuvat tulevat esiin sitten kun tuote on jälleen varastossa.

Tässä ne kaikki kolme isoa palettia sisältöineen eli ylhäältä päin 1, 2 ja 3.

http://2.bp.blogspot.com/-f8lTKgQ9JDY/Uovup8po4ZI/AAAAAAAAJJU/-OZUSQpfDTg/s1600/Naked123SwatchComparisons1.jpg

Minulla sinivihreät silmät ja pidän 1-paletista, jossa etenkin kaksi suosikkia rajauksia varten: Darkhorse tuo kivasti vihreyttä esiin ja Gunmetalilla saa upean smoky eye-meikin olematta mitenkään liian kovan tai meikatun näköinen :)

Half Bakedin kimalle on siisti ja aikuismainen eikä mikään "pissisglitteri", se näyttää olevan sekä 1 että 2 -paleteissa.

Vierailija
74/90 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt muutamassa bloggaajien suosittelemassa ravintolassa ja tehnyt muutaman herkun bloggaajien ohjeiden mukaan. Innostuin keräilemään Iittalan tuikkukuppeja, kun näin niistä tehtyjä asetelmia blogeissa. Olen siis ostanut tehtaanmyymälästä ja kirppareilta niitä myös.

Statement necklace tuli hankittua, kun sillä saa niin kivasti tavalliseen arkivaatteeseen särmää.

ALoin kiinnittämään enemmän huomiota siihen, mitä puen päälleni ja miten.

Paljon ihan myönteisiä juttua, ideoita tullut.

Vierailija
75/90 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen blogin innoittamana mm. Mulberry Lilyn, Tory Burchin ballerinat, Bare Minerals mineraalimeikkipuuterin, ison kiiltävän, rosterisen koristelyhdyn ja Nike free-jotkut juoksukengät...

Kaikkiin tyytyväinen ja vielä käytössä paitsi TB ballerinat, eivät vaan mukautuneet omiin jalkoihin...

Vierailija
76/90 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 10:13"]

Kiitos tiedoista! Onko tämä se ykkönen joka sopii sini-harmaa-vihreille silmille?

http://www.lookfantastic.com/urban-decay-naked-basics-palette/10639380.html

[/quote]

Tuo on se Naked-minipaletti jossa mattasävyjä. Sitäkin on kehuttu. Sopii varmaan useimmille silmien väreille.

Tuolta Lookfantasticista näyttää nyt olevan sekä Naked 1 että 2 loppu, yleensä kuvat tulevat esiin sitten kun tuote on jälleen varastossa.

Tässä ne kaikki kolme isoa palettia sisältöineen eli ylhäältä päin 1, 2 ja 3.

http://2.bp.blogspot.com/-f8lTKgQ9JDY/Uovup8po4ZI/AAAAAAAAJJU/-OZUSQpfDTg/s1600/Naked123SwatchComparisons1.jpg

Minulla sinivihreät silmät ja pidän 1-paletista, jossa etenkin kaksi suosikkia rajauksia varten: Darkhorse tuo kivasti vihreyttä esiin ja Gunmetalilla saa upean smoky eye-meikin olematta mitenkään liian kovan tai meikatun näköinen :)

Half Bakedin kimalle on siisti ja aikuismainen eikä mikään "pissisglitteri", se näyttää olevan sekä 1 että 2 -paleteissa.

[/quote]

Kiitos, kun neuvoit noin pitkästi :) Pistän tilaukseen tuon ison ykköspaletin!

Vierailija
77/90 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää wonders ballerinat OKV blogista bongasin hullut päivät postauksesta http://omakotivalkoinen.casablogit.fi/lue/2014/04/creme-nude hyvät jalassa ja nätti väri. Saara Sarvaksen blogista olen bongannut hyviä kosmetiikkatuotteita. tangle teeser harjan ostin Karkkipäivää postauksen perusteella ja tavallista harjaa en enää käytä. Blogimaton ostin minäkin Ikeasta, se on ainut huono ostos. Kuvissa näyttää paremmalta kuin mitä se on oikeasti, annoin pois.

Vierailija
78/90 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tory burchin logo ballerinat, MK miesten kello, Iittalan nappula, pellavalakanat, musta Hay tray pöytä, essence plus viinilasit, Tine k tuoksukynttilä, By Pias tunika, Nellyn parkatakki

Vierailija
79/90 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten ihme etten ole löytänyt sitä Lumenen hiekkaa purossa -lakkaa jos se on kausituote! :( Siinä kuulemma parempi pysyvyys kuin monissa muissa lakoissa. Arghh! Nyt ärsyttää niin että kohta on hiekkaa p----ssa (ei purossa) :(((

Vierailija
80/90 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:29"]

Monen blogin innoittamana mm. Mulberry Lilyn

[/quote]

Onnittelut! Tuo Lily on niin upea laukku, paljon modernimpi ja nuorekkaampi klassikko kuin joku Chanelin tikattu tätilaukku ja siihen näyttäisi mahtuvankin jotain, päinvastoin kuin ahtaaseen ja turhia pieniä lokeroita täynnä olevaan Chaneliin (lokeroiden ja taskujen kasaan näpertely niissä taitaa sitten maksaakin?)

Mulberryt blogeissa muutenkin harvinaisempia kuin esimerkiksi Vuittonit.

Pitää käydä katsastamassa tämän kevään Lily-vaihtoehdot keskustan Mulberryllä ensi viikolla. Kiitos kun muistutit :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi