Mitä BLOGItuotteita myönnät ostaneesi kun olet ne nähnyt?
Tunnustusten aika! Mitä tuli ostettua kun näit blogissa tai vastaavassa, ei ole pakko sanoa missä blogissa, ihan yleisesti vaan.
(lukutaitoiset ja sivistyneet ymmärsivät varmasti jo, että nyt kun kysymys kuuluu että "mitä tuotteita" niin vastaukseksi ei kelpaa että en mitään eli ne hylätään) ;)
Minä ostin Iittalan Essence-kuohuviinilasit nähtyäni niitä muutamassa blogissa (en muista enää missä kaikissa) koska ne näyttivät erilaiselta malliltaan kun peruskuohuviinilasit, niissä on kunnon jalka jotta ei mene heti kumoon, ja niihin mahtuu sen verran juomaa kerralla ettei tarvitse olla koko ajan täyttämässä :D
Kommentit (90)
Valko-harmaan kuviollisen ison Anno-villamaton KodinYkkösestä kun blogeissa hehkutettiin sitä mallistoa, vaikka yksikään bloggaaja ei ollut vielä tainnut sitä itselleen hankkia eli olivat vasta ottaneet siitä kuvia jossain kutsutilaisuuden showroomissa. Tein siitä varauksen myymälässä ja sain heti ensimmäisenä tulleen tehdaserän maton itselleni. Mutta idea tuli blogien kautta vaikken ollut sitä missän blogikodin lattialla vielä nähnyt ja matto ollut todella mahtava käytössä, hylkii likaa, ei haalistu, siitä ei lähde karvaa eikä pölyä ja roskat lähtee helposti imuroimalla.
Tämmöinen Nomess Copenhagenin läpinäkyvä tool box eli meikkipakki, kiitos vinkistä Char! :)))
http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/9c/6c/a5/9c6ca58fb37e499f21a575f7eb9d7509.jpg
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 12:42"]
Ladureen macaronseja Tukholmasta, luulin että ne ovat jotain ihan sensaatiomaisen hyvää kun KAIKKI suomalaiset hehkuttaa mutta maistuivat pahville ja tahmealle sokeriselle kreemille. Mikä niissä oikein maksaa niin paljon? Se merkkirasia??
[/quote]
Nuo Laduréet on muuten ihan mauttomia Pierre Hermen mahtavan makuisiin macaroneihin verrattuna! Niitä saa makeina ja vähemmän makeina.
Mulla on käynyt niin päin, että aikoja sitten ostamistani, tykkäämistäni sisustustuotteista on yhtäkkiä tullut blogituotteita, ja se vasta vituttaa! Ja sitten tutut kommentoivat meillä käydessään tietäväisinä että "ai, säkin oot hankkinut ton, mäkin ostin just, ja toikin sulla on, mulla se on vasta ostoslistalla". Aaargh.
Tästä tympääntyneenä päätin mm. heivata Kanto-telineeni muuhun käyttöön ja hankkia takkapuutelineeksi jotain niin ankeaa, ettei sitä ainakaan löydy mistään. Ostin rautakaupasta sellaisen perus-juntin korin värisen pärekori-puutelineen. Jälkikäteen googlettelin, että olisko jostain saanut sitä halvemmalla, niin enkös joutunut pariinkin blogiin, jossa komeilee pärekori uusimpana hottina puutelineenä. Ja muutenkin pärekoriteema nousussa. Jumaliste.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:27"]
Mulla on käynyt niin päin, että aikoja sitten ostamistani, tykkäämistäni sisustustuotteista on yhtäkkiä tullut blogituotteita, ja se vasta vituttaa! Ja sitten tutut kommentoivat meillä käydessään tietäväisinä että "ai, säkin oot hankkinut ton, mäkin ostin just, ja toikin sulla on, mulla se on vasta ostoslistalla". Aaargh.
[/quote]
Minulla sama, ja siksi päätin laittaa 10+ vuotta sitten ostamani Vuittonit ja Chanelit jäähylle, odottamaan niitä aikoja kun niiden klassinen ja arvokas maine on palautunut ;) Toisaalta pääasia että tietää itse hankkineensa jotain ensin niin voi virnuilla itsekseen kun joku muu kokee löytäneensä ihan uuden trendin.
Pitsimekon nelly.comista, mutta se oli niin heikkolaatuinen, että reikiä oli paikoissa joissa ei olisi kuulunut olla, että takaisin lähti. Lumenen Raspberry-huulipunat olivat myös pettymys. Thermosukkahousut sen sijaan olivat hyvä löytö.
Olen blogien takia himoinnut myös sellaisia linnunkallo- ym. anatomisia koruja sekä Urban Decayn paletteja, mutta jälkimmäinen himotus onneksi on karissut (paleteissa on kuitenkin aina sävyjä, joita ei käytä).
Active Beauty Hair & Nails kasvattamaan kynsiä. Näin useammassa blogissa tätä tuotetta.
Tämä on hyvä ja informatiivinen ketju! =)
Onko kukaan ostanut sitä Lumenen blogeissa hehkutettua kynsilakkaa, joku kultapuro tms....? Oliko se mattakultainen, ei liian glitterinen ja pysyykö?
Kynsilakkaa (Mavalan), käytin kerran tai kaksi. Balmainin suolasuihkeen, ihan ok, mutta ei täydellistä. Tuntuu myös ärsyttävän päänahkaa jatkuvassa käytössä.
Blogien, sekä kotimaisten että ulkomaisten, innoittamana olen ostanut Chanelin ja Diorin kynsilakkoja, mm. trendikkäitä kausikynsilakkoja joiden saatavuus ollut rajoitettu.
Chanelit ovat olleet aika huonoja hintaansa nähden ja lohkeilleet jo ensimmäisenä päivänä, Diorit ovat pysyneet paremmin eli yleensä lohkeilematta noin 3 päivää. Dioreissa on muuten tosi hyvän mallinen se harja, sillä saa idioottivarman tasaisen lopputuloksen.
Kalastajan vaimo kehui Maybellinen Master smoky -kynämäistä luomiväriä. Pakkohan se oli ostaa :) Minulle vaan oli parempi vähän eri sävy kuin hänelle, joten tuli ostettua niitä lopulta kolme ennen kuin paras sävy löytyi. Alkuun oli jotenkin kömpelö käyttää, mutta nyt allekirjoitan hehkutuksen. Kynä on sitäpaitsi helpompi kantaa mukana kuin herkästi rikkoontuva luomiväri levittimineen.
Marc Jacobsin Daisy-tuoksun koska "kaikilla" bloggaajilla oli se ja kaikki hehkutti sitä, on todella hyvä ja pitkäkestoinen raikas tuoksu etenkin näin keväällä ja kesälläkin, ja sopii varmaan useimmille.
Oletteko löytäneet hyviä ruokaravintoloita blogien kautta?
Minun tekisi mieli testata blogien suosittelemia brunssipaikkoja, mutta en ole oikein saanut innostettua miestäni brunssille lähtöön, pitää sitä naisten juttuna, ilmeisesti siksi koska katsonut minun kanssani Sinkkuelämää jossa nämä istui juoruilemassa drinksujen kanssa sunnuntaiaamupäivisin :-/
Pitänee yrittää suostutella naisystäviä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 12:48"]
Aion ostaa Universal Stone -pesuainetta. Toivottavasti on niin hyvää kuin on kehuttu.
[/quote]
On se.
Ostin myös blogin "perusteella"... onkin varmaan ainoa "blogituotteeni". :D
Itelle tulee nyt ensimmäisenä mieleen Tangle teezer ja Urban decayn luomiväripaletti. Jeffrey Campbellin kengät (malli foxy). Näitä juttuja olisi ihan varmasti enemmänkin mutta nyt en saa päähäni. :D
Tangle teezer on ollut ihan huippu, en käytä enää muita harjoja.
Urban decayn BASICS paletti on kanssa ihan jokapäiväisessä käytössä. Tää on siis se pienin paletti missä on simppeleitä, ei mitään hirmusia glittersävyjä. Ostin samaan syssyyn Urban decayn luomivärinpohjustusvoiteen, siihenkin oon ollut super tyytyväinen. Oikeesti, mulla on tosi "rasvoittuvat" luomet mutta näillä aineilla pysyy luomivärit kauniina koko päivän. Jostain blogista luin kans että lumenen luomivärinpohjustusvoide ois hyvää tavaraa, aattelin seuraavaks sitten varmaan testata sitä kun toi urban decay loppuu >:D
Jeffrey Campbellin Foxyt ei oo ollut ehkä ihan niin hyvä ostos kun noi kaks edellistä. Tosin ostin memberssiltä puoleen hintaan, en normi hintaan ois ostanut. Onhan ne tosi kauniit (ei siis tosiaan oo ne perus campbellit vaan vähän sellasest sandaalimaiset) mutta on niin hurja se korko ettei oo monesti vielä tullut käytettyä :D
Tangle Teezer -hiusharjan ja Invisibobble-ponnareita. TT on ollut ihan jees, hieroo hyvin päänahkaa, Invisibobble on löpsähtänyt nopeasti ja kyllä siitäkin kulma jää tukkaan. Onneks ei ollut valtavan kallis investointi, kun löysin laivalta alesta :)
Minäkin muuten hankin Tangle Teezerin blogin innoittamana! Ei ole muilla harjoilla enää sijaa tässä talossa :D
Olen ostanut Uhanan koruja (ihania) ja valkoinen String-hylly on viimeisin hankinta, vaikka tiedostan että Se alkaa olla aika pasee..
Meikeistä ainakin Sleek- luomiväripaletteja ja Benefitin Lip Tint: n ja pohjustusvoiteen. Redkenin ja MOP: hiustenhoitotuotteita. Nämä kaikki ostettu nettikaupoista ihan vaan blogisuositusten perusteella. Nappiin ovat menneet lähes kaikki kosmetiikkahankinnat, toki olen perehtynyt siihen,miten ne omalle hius/ihotyypilleni sopivat jne.
Just se, Urban Decay. Kiitos paljon vinkistä! Olen muutenkin kuvien perusteella katsellut sitä kakkosta ja minulla on vihreät silmät, joten taidan sellaista etsiskellä sitten :)
- 15