Mitä BLOGItuotteita myönnät ostaneesi kun olet ne nähnyt?
Tunnustusten aika! Mitä tuli ostettua kun näit blogissa tai vastaavassa, ei ole pakko sanoa missä blogissa, ihan yleisesti vaan.
(lukutaitoiset ja sivistyneet ymmärsivät varmasti jo, että nyt kun kysymys kuuluu että "mitä tuotteita" niin vastaukseksi ei kelpaa että en mitään eli ne hylätään) ;)
Minä ostin Iittalan Essence-kuohuviinilasit nähtyäni niitä muutamassa blogissa (en muista enää missä kaikissa) koska ne näyttivät erilaiselta malliltaan kun peruskuohuviinilasit, niissä on kunnon jalka jotta ei mene heti kumoon, ja niihin mahtuu sen verran juomaa kerralla ettei tarvitse olla koko ajan täyttämässä :D
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 15:15"]
Lv:tä itsekään en kehtaa käyttää nyt. Jotenkin tullut tältä palstalta ja muutenkin negatiivinen fiilis siihen. Huomaan ettei blogeissakaan niitä juuri näy enää. Mietin omieni myymistä.
[/quote]
Toisaalta nyt kun LV ei enää ole ns. suomiblogitrendi (koska merkki on ollut aika uusi täällä, Vuittonin liike avattiin tänne 2008 ja Tukholmaan melkein 10 vuotta aiemmin), niin ne Vuittonin laukkujen alkuperäiset käyttäjäthän voivat palata niihin :-D Euroopan ja USAn kaupunkeja viime vuosina paljon kiertäneenä olen huomannut että siellä merkkilaukut ovat sulautuneet sovussa katukuvaan. Siellä näkee kaikkea mahdollista satasen laukuista kymppitonnin laukkuihin eikä niiden käyttäjät kerjää niillä sen kummempaa huomiota, päinvastoin kun Suomessa jossa moni näyttää kantavan viidensadan Vuittonia arvokkaammin käsillään kuin omaa lasta :o
Blogituotteisiin sitten, eli olen ostanut Block-valaisimen ja minusta se on ollut hyvä ja valo on pehmeä ja harmoninen, se ensimmäinen pikkulamppu pamahti rikki muutamassa päivässä mutta uusi on kestänyt yli vuoden, onneksi siihen käy uunin pikkulamppu joka edullinen :)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 18:02"]
Sit meikeille tämmösen Ikeasta: http://uino.indiedays.netdna-cdn.com/wp-content/blogs.dir/55/files/2012/07/ikea-034.jpg , tuosta oon kyllä ihan tykännyt.
On niitä varmaan muitakin...
[/quote]
Näin Ikean pieniä kannellisia muovikoteloita Muoti Mielessä -blogissa joskus, joten ostin ja ne ovat olleet hyviä meikkien ja kynsilakkojen säilytyksessä.
Mulla tulee lähinnä hankittua ruokaa blogien perusteella. Esim jos jossain blogissa vilahtaa vuohenjuustoa niin pakko päästä itsekin tekemään jotain siitä. :D
Ostin Iittalan kirkkaita lasisia Vitriini-rasioita ja idean sain Adalminas Secret-blogista, säilytän niissä mm. kihla- ja vihkisormusta :)
ne ikean walk-in vaatehuoneen kalusteet victorias beautiful life blogin inspiroimana :-) olleet erittäin käytännölliset ja pukeutuminen tapahtuu nykyään nopeammin kuin koskaan sillä niissä kaikki on fiksusti ja siististi esillä. eivätkä tulleet maksamaan edes paljon.
Valtaosa mun kosmetiikasta on blogejen innoittamaa. Ei sen vuoksi, että olisin hurjan vietävissä, vaan koska ennen uutta kosmetiikkaostoa googlailen vaihtoehtoja ja kosmetiikkablogejen ja -foorumeiden perusteella teen ostopäätöksen. Välillä tulee heräteostojakin, kuten Saara Sarvaksen hehkutettua Maybellinen Brocades lakkoja, mutta yleensä ihan tarpeesen ostan tuotteet.
Ostettu on ainekin:
- Urban Decay Naked2 (en nykyään oikein muita luomivärejä käytä)
- Lumene CC -voide
- Lancome Teint Miracle -meikkivoide
- Maybellinen Brocades kultainen kynsilakka
- Lumenen kulmavaha
- M.A.C:in meikkisiveltimiä
- Ecotoolsin meikkisiveltimiä
- TangleTeezer
- Puhelinjohtoponnareita
- Nars Orgasm -poskipuna
- Sensai Liquid Eyeliner (maailman paras <3)
- Redkenin All Soft hoitoaine ja shampoo
-jne
Tällä hetkellä haluaisin ostaa blogejen ansiosta kokeiluun Dermablendin tuotteita, mutta kulutan ensin vanhat meikkipohjat pois.
Mistä noita tangle teezereitä ja puhelinjohtoponnareita saa ostaa? Siis jostain kaupasta? En tykkää tilailla netistä.
Offtopic: Tietääkö joku voiko tuota Urban decayta ostaa esim lentokentiltä? Mies on lähdössä työmatkalle ja voisin esittää tuliaistoiveen... :)
Mk kellon innostuin ostaan kun sellaisen näin yhdessä blogissa...mutta en ostanut sellaista kulta/hopeasävyistä mikä jokaisella on.
Jotain koruja olen linkkien perässä tilaillut, ja tykkään niistä kyllä edelleen.
Balmuirin huivi, ja se on ihana!
Nyt himoitsen pellavalakanoita.
Ikeasta Stockholm-maton, elikkäs ns. migreenimatto.
Sensain eyeliner, aivan loistava tuote!!!
Tangle teezereitä saa ainakin Sokoksilta. Puhelinjohtoponnareita löytyy eri merkkisinä nykyään lähes jokaisesta koruja myyvästä kaupasta: sokos, glitter, useat kampaamot, stockmann jne.
Urban Decayn tuotteita saa ulkomailla hyvin Sephoroista. Eli käske mies käymään sellaisessa 78.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:36"]
Tämä on hyvä ja informatiivinen ketju! =)
Onko kukaan ostanut sitä Lumenen blogeissa hehkutettua kynsilakkaa, joku kultapuro tms....? Oliko se mattakultainen, ei liian glitterinen ja pysyykö?
[/quote]
hiekkaa purossa :). Minä olen ostanut, ihana lakka, kaiken hehkutuksen arvoinen! Periaatteessa mattakulta, mutta seassa myös pieniä kultaglittereitä :). metsästin omaani kauan kun se oli kaikkialta loppuunmyyty!
[/quote]
Minulla on aika tyypilliset suomalaiset sini-harmaa-vihreät silmät ja Naked 1 eli se alkuperäinen toimii minulla paremmin kuin 2 tai 3. Se 2 näyttää hyvältä jos vihreä-kellertävät tai ruskeat silmät. Kolmas on liian punasävyinen minulle, ne sellaiset sävyt tekee silmät vähän allergisen tai kännisen näköisiksi :D
Tuo paletti kestää ikuisuuden kun loistavat ja pysyvät pigmentit, itselläni ollut se 2 vuotta ja vasta nyt se toinen niistä vaaleista kulunut loppuun.
[/quote]
Kiitos tiedoista! Onko tämä se ykkönen joka sopii sini-harmaa-vihreille silmille?
http://www.lookfantastic.com/urban-decay-naked-basics-palette/10639380.html
Pappelinan maton ostin parisen vuotta sitten eteiseen, loistava ostos :)
Thomas Sabon char-rannekorun, käytin ehkä kaksi kertaa. En tiedä mikä muhun meni kun se oli pakko saada kun oikeasti se on aika ruma. Michael Korsin kello, sitä käytinkin vuoden verran, nyt ranteessa Cartier. Meikkejä tms. olen varmaankin jotain ostanut blogien perusteella myös mutta nyt just ei muistu mieleen mitä.
Juu, sen Balmuirin huivin ostin ja se oli tosi, tosi ihqu ja ihana ( myin sen sittemmin pois, kun oli liian muhkea mulle käytössä), se kai ainoa näistä mistä oikeasti tykännyt joskus. Muistaako joku missä blogissa näistä oli juttua? Itse ostin tuon 2010 ja en tosiaan muista siitä mitään, että jostain blogista olisi tullut kimmoke tuohon ostoon, Stockalta sen ostin, mutta yhä muistelen että joku tätä suositellut jossain blogissa. Oli ihana huivi ja varmaan tosi passee nyt, mutta tekisi mieli jo uutta mohairkasaa, jota pitää sisustuselementtinä ja jumittuinella hartioilla kun tarve tulee. Mutta juu, eihän se käynyt muualla kuin kotona.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:03"]
Värikkäät peililasi-aviator Ray-Banit, näin niitä jossain ulkomaisessa blogissa yli vuosi sitten joten ostin Keski-Euroopasta. Nyt niitä värillisiä peililaseja näkee paljon suomalaisissakin blogeissa.
Ei saisi haista ja omakehua, mutta olen onnellinen siitä ettei ostos mennyt hukkaan koska nämä näyttävät minun kasvoillani paljon paremmalta kuin monilla bloggaajilla koska eivät korosta kasvojeni alaosaa eteentyöntyvän ja turbomaisen näköisiksi ;)
[/quote]
Nuo on kivan näköiset sellaisella jonka kasvojen muotoon (ovaalin malliset, korkeintaan vähän kulmikkaat) eikä millekään pallinaamoille tai baboon faceille ;D Itselläni on siis pyöreä pallinaama joten siksi suosin clubmaster-mallisia.
Blogien perusteella olen ostanut Redkenin hiustenhoitotuotteita.
String pocket, iittalan vitriini rasioita, meikkejä (esim eyeliner ja ripsiväri), hiustuotteita (olivat huti, ei toiminut ollenkaan niinhyvin kun blogisti hehkutti), olympus kamera, varmasti on muutakin, mutta en nyt muista...;)
Niin ja reseptejä olen myös kokeillut.