Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri mainitsee tosi usein mun vartalosta

Vierailija
15.04.2014 |

Joo, oltiin tossa yks päivä kauempana ostoksilla ja syötiin paikanpäällä. Kun oltiin tulossa kotiin kaveri halus grillille. Itselläni ei ollut mikään kauhea nälkä enää. Kaveri halus kummansyystä väkisin tarjota mulle ison hampparin. En tajua miksi? Lopulta suostuin.

Kerran koulussa kaveri oli velkaa mulle ja kysyi "haluatko pullan"? voin ostaa sen sulle. Oot niin laiha tyttö että pitää vähän lihottaa"

Öhh mun mitat on 166cm 53-54kg toki hoikka olen mutten mikään tosi laiha. Äiti kyllä sanoisi jos olisin ihan luikku.

Viimeksi koulussa söin pullan tauolla ja lopussa sanoin et "olipas hyvää". Kaveri siihen että" sä nyt oot tollanen tikku, sä saatki syödä" samalla puhui omasta laihdutuksesta toiselle kaverilleen.

Kaveri on itse mua  lyhyempi ehkä joku 155-158cm ja painaa 54kg.

Jotenki mua vaan ärsyttää toi. On eri  asia kehua,mutta tollanen tikuksi sanominen ei oo musta mitenkään mukavaa...

Pitääköhän se mua jonain laihdutajana kun itse se syö joka tauolla jotain suunnilleen ja itse pärjään tukevalla ruualla, aamiaisella ja vedellä koulussa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sunkin on saada tissit

Vierailija
2/26 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sinäkin sanomaan että: "Sinä et ainakaan tarvii enempää pullaa, kun paisutkin kuin pullataikina". tai: "Sinusta kyllä hyvin huomaa, että olet ollut ruoka-aikaan kotona." "Pitäisiköhän sinun loikata muutaman aterian yli, että pääsisit hoikempiin mittoihin?" Eiköhän opi pitämään pullanaama päänsä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pois aikuisten palstalta.

Vierailija
4/26 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillasi on syömishäiriö.

Vierailija
5/26 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen et se on kateellinen sulle kun oot hoikempi ja haluu lihottaa sua et näyttäs ite paremmalta sun vierellä :)

Vierailija
6/26 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 22:52"]

[/quote]

mulla on 70c kokoiset tissit vaikka olen hoikka. Enkä ole mikään lauta todellakaan :D Kaverilla taasen ei ole oikeastaan sen isommat. Ei se aina niin mene...

Vierailija
7/26 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huomioi kaverisi kommentteja, olisit ylpeä kun olet noin hoikassa kunnossa. Ehkä kaverisi yrittää pönkittää omaa itsetuntoaan kiusaamalla sinua. Älä itse kuitenkaan alennu kiusaamiseen vaan annat tulla toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Jos jatkuvaa niin puhu kaverisi kanssa ja sano että tikuksi haukkuminen ei ole ok ja jos jatkaa niin kannattaa harkita kaverisuhdetta uusiksi.

Vierailija
8/26 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 22:52"]

[/quote]

mulla on 70c kokoiset tissit vaikka olen hoikka. Enkä ole mikään lauta todellakaan :D Kaverilla taasen ei ole oikeastaan sen isommat. Ei se aina niin mene...

[/quote]

Hahah, joopajoo :) painoindeksisi on n 19 ja silti sulla on c-kupit

Vierailija
9/26 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit vaikkapa ihan ystävällisesti kaverillesi kertoa, miltä sinusta tuntuu kuulla tuollaista hänen suustaan. Ehkä hän on vain ajattelematon eikä tajua sinun pahastuvan noista kommenteista.

Vierailija
10/26 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi hoikalla olla vaikka dd.

Vierailija
11/26 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 22:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ööö.. Mun painoindeksi on 20,5 ja mulla on e-kupit, miks 19 ei vois olla c?.. T. 6

Vierailija
12/26 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 22:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ööö.. Mun painoindeksi on 20,5 ja mulla on e-kupit, miks 19 ei vois olla c?.. T. 6

[/quote]

166/53kg painoindeksi on 19,2.

Vierailija
13/26 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172 cm pitkä, paino n.50 kg ja kuppikoko 65 dd/ 65 e. Olen terve ja syön kyllä ihan normaalisti. Eli ap, ollaan ylpeitä siitä, että ollaan hoikkia!:) älä välitä kaverisi piikittelystä. Itsekin sitä olen saanut välillä kuulla, mutta toisesta korvasta sisään, toisesta ulos, eikös niin!

Vierailija
14/26 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla painoindeksi on 17.8 ja tissit 65E (tosin useimmiten käytän 70d, helpompi löytää).

... mutta mulla onkin silarit. :)

Vierailija
15/26 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 22:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

On mullakin h-kupin tissit, t. painoindeksi 16. Ihmisiä on vaan niin erilaisia, mikä siinä on vaikea ymmärtää?

Vierailija
16/26 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kaverisi on vain kateellinen! Ala sanomaan hänelle toisinpäin: "Sun ei kannattaisi syödä tota pullaa kun kokoakin löytyy" tmv, ehkä sitten tajuaa sanojensa ikävyyden.

Vierailija
17/26 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:16"]Ap kaverisi on vain kateellinen! Ala sanomaan hänelle toisinpäin: "Sun ei kannattaisi syödä tota pullaa kun kokoakin löytyy" tmv, ehkä sitten tajuaa sanojensa ikävyyden.

[/quote]

No et ap alennu mihinkään tällaseen! :D voit sanoo kaverilles et sen sanat ei tunnu kivalta ja sä viihdyt omassa kropassas ton kokosena, et voisko hän lopettaa. Mutta ei kannata alentua samalle tasolle! T.6

Vierailija
18/26 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 22:57"]

Ala sinäkin sanomaan että: "Sinä et ainakaan tarvii enempää pullaa, kun paisutkin kuin pullataikina". tai: "Sinusta kyllä hyvin huomaa, että olet ollut ruoka-aikaan kotona." "Pitäisiköhän sinun loikata muutaman aterian yli, että pääsisit hoikempiin mittoihin?" Eiköhän opi pitämään pullanaama päänsä kiinni.

[/quote] Läskit antaa alapeukkua. UUH.

Vierailija
19/26 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:16"]Ap kaverisi on vain kateellinen! Ala sanomaan hänelle toisinpäin: "Sun ei kannattaisi syödä tota pullaa kun kokoakin löytyy" tmv, ehkä sitten tajuaa sanojensa ikävyyden.

[/quote]

No et ap alennu mihinkään tällaseen! :D voit sanoo kaverilles et sen sanat ei tunnu kivalta ja sä viihdyt omassa kropassas ton kokosena, et voisko hän lopettaa. Mutta ei kannata alentua samalle tasolle! T.6

[/quote]

No kyllä mun mielestä ilkeät ihmiset ansaitsee opetuksen, monelle kun ei mene perille miten paskalta toisesta oikeasti tuntuu. Tottakai parin tollasen sanomisen jälkeen jos oisin ap niin keskustelisin rakentavasti ystävän kanssa ja kysyisin ymmärtääkö hän miltä minusta on tuntunut. Toteaisin myös ettei hänen vartalossaan ole oikeasti mitään vikaa, halusin vain saada hänet tuntemaan saman kuin minä.

Vierailija
20/26 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kans kaveri joka viitsii aina mainita jotain ulkonäöstäni, hän tuntuu huomaavan jokaisen lihotun tai laihdutun kilon! olenkin vähentänyt näkemisiämme koska ei jaksa aina niitä kommentteja.