Kaveri mainitsee tosi usein mun vartalosta
Joo, oltiin tossa yks päivä kauempana ostoksilla ja syötiin paikanpäällä. Kun oltiin tulossa kotiin kaveri halus grillille. Itselläni ei ollut mikään kauhea nälkä enää. Kaveri halus kummansyystä väkisin tarjota mulle ison hampparin. En tajua miksi? Lopulta suostuin.
Kerran koulussa kaveri oli velkaa mulle ja kysyi "haluatko pullan"? voin ostaa sen sulle. Oot niin laiha tyttö että pitää vähän lihottaa"
Öhh mun mitat on 166cm 53-54kg toki hoikka olen mutten mikään tosi laiha. Äiti kyllä sanoisi jos olisin ihan luikku.
Viimeksi koulussa söin pullan tauolla ja lopussa sanoin et "olipas hyvää". Kaveri siihen että" sä nyt oot tollanen tikku, sä saatki syödä" samalla puhui omasta laihdutuksesta toiselle kaverilleen.
Kaveri on itse mua lyhyempi ehkä joku 155-158cm ja painaa 54kg.
Jotenki mua vaan ärsyttää toi. On eri asia kehua,mutta tollanen tikuksi sanominen ei oo musta mitenkään mukavaa...
Pitääköhän se mua jonain laihdutajana kun itse se syö joka tauolla jotain suunnilleen ja itse pärjään tukevalla ruualla, aamiaisella ja vedellä koulussa.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:16"]Ap kaverisi on vain kateellinen! Ala sanomaan hänelle toisinpäin: "Sun ei kannattaisi syödä tota pullaa kun kokoakin löytyy" tmv, ehkä sitten tajuaa sanojensa ikävyyden.
[/quote]
No et ap alennu mihinkään tällaseen! :D voit sanoo kaverilles et sen sanat ei tunnu kivalta ja sä viihdyt omassa kropassas ton kokosena, et voisko hän lopettaa. Mutta ei kannata alentua samalle tasolle! T.6
[/quote]
No kyllä mun mielestä ilkeät ihmiset ansaitsee opetuksen, monelle kun ei mene perille miten paskalta toisesta oikeasti tuntuu. Tottakai parin tollasen sanomisen jälkeen jos oisin ap niin keskustelisin rakentavasti ystävän kanssa ja kysyisin ymmärtääkö hän miltä minusta on tuntunut. Toteaisin myös ettei hänen vartalossaan ole oikeasti mitään vikaa, halusin vain saada hänet tuntemaan saman kuin minä.
[/quote]
Aijaa. Mun mielestä on kyllä huomattavasti kypsempi ja tehokkaampi tapa lopettaa tommonen paska rehellisesti puhumalla ja olemalla fiksu. Kyllä mua ainakin hävettäis itteeni enemmän jos oisin käyttäytynyt tyhmästi ja sit se toinen ei lähekkään mukaan mun typeryyteen vaan nolaa mut olemalla ite se parempi ihminen. Ilkeilyyn mukaan lähteminen taas alentaa sut sen kiusaajan tasolle ja tavallaan "oikeuttaa" sen ilkeilyn. T.6
No tietenkin alat oikein kunnolla itsekin hehkuttamaan että tosiaan, pullaa voi syödä eikä näy missään! Voi alkaa kaveria ärsyttää ja pitää pienempää suuta.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:46"]
No tietenkin alat oikein kunnolla itsekin hehkuttamaan että tosiaan, pullaa voi syödä eikä näy missään! Voi alkaa kaveria ärsyttää ja pitää pienempää suuta.
[/quote]
itseasiassa joku tän tapanen sanominen ei oo pahasta jos kerta toinen sanoo jotaki. Varsinkin jos kaveri sanoo vielä kerran jotain näin voi sanoa!
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:46"]
[/quote]
Tiedän ihmistyypin! Kumma piirre. Älä välitä, syöt kun on nälkä etkä toisen oidosta mielihalusta näyttää rinnallasi paremmalta/saadakseen aihetta piikitelyyn
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 22:57"]
Ala sinäkin sanomaan että: "Sinä et ainakaan tarvii enempää pullaa, kun paisutkin kuin pullataikina". tai: "Sinusta kyllä hyvin huomaa, että olet ollut ruoka-aikaan kotona." "Pitäisiköhän sinun loikata muutaman aterian yli, että pääsisit hoikempiin mittoihin?" Eiköhän opi pitämään pullanaama päänsä kiinni.
[/quote] Läskit antaa alapeukkua. UUH.
[/quote]
Niin varmaan antaa, emmä noille alapeukuille muutakaan syytä keksi. Laihalle saa huudella ja vaikka sanoa tikuksi mutta läskille ei saa sanoa mitään. Tää on ihan yleistä työpaikoillakin, mä ja kollegani ollaan hoikkia niin saadaan aina välillä kuulla kaikenlaista, mm. rimppakintuille pullaa. Mu ois tehny mieli seuraavana päivänä viedä pussi porkkanoita ja sanonut että pulskille porkkanoita tms. Eräs kysyi mm. kerran että miksi mä karppaan kun eihän mun tartte laihduttaakaan. No vaikka siksi että en lihoisi ja että tarvitsee sekin painon ylläpito tai hoikkana pysyminen toimenpiteitä ja valintoja, mikä ei sitten vissiin mene joillekin jakeluun.