en jaksa aprillaavaa kaveriani!
Ottaa joka vuosi aprillauksen NIIN tosissaan. Jutut on sellaisia, jotka voisi oikeastikin tapahtua. Esim laittoi kerran viestiä, että tulee kylään...siinä sitten hätäsiivosin ja kävin 3 pienen lapsen kaa kaupassa kävelemällä.Mutta tää olikin jekku. Toisena vuonna laittoi faceen kuvaa uudesta koiranpennustaan, sai ihastuneita huudahduksia ja tykkäyksiä, ei vaitiskaan mitään koiraa ollut siinä mökissä. Nyttemmin oon tajunnut olla aprillipäivät silleen saavuttamattomissa, ettei ystis pääse iskemään. Ilmeisesti nauttii toisten tällaisesta nolaamisesta.
Kommentit (5)
Yhtenä aprillipäivänä oli työkaveri nostanut kaikki pöydät korkeimpaan mahdolliseen asentoon ja teipannut hiiret pöytään kiinni. Mua se nauratti.
Tee kaverille ensi vuonna sellainen jäynä, että hän lopettaa aprillipilat kokonaan. Tässä on vuosi aikaa suunnitella ja valmistella.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 21:56"]Yhtenä aprillipäivänä oli työkaveri nostanut kaikki pöydät korkeimpaan mahdolliseen asentoon ja teipannut hiiret pöytään kiinni. Mua se nauratti.
[/quote]
Siis onko teillä töissä hiiriä, hyi hitto. Teippasiko siis elävältä?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 21:56"]Yhtenä aprillipäivänä oli työkaveri nostanut kaikki pöydät korkeimpaan mahdolliseen asentoon ja teipannut hiiret pöytään kiinni. Mua se nauratti.
[/quote]
Siis onko teillä töissä hiiriä, hyi hitto. Teippasiko siis elävältä?
[/quote]
Eih kun tarkoitit varmaan tietokoneen hiiriä, :d Joo pitäs mennä varmaa nukkumaan :D -5
Meillä töissä on kanssa yks kahjo, joka vääntää aprillipilaa toisensa jälkeen. Todella rasittavaa, etenkin kun ne eivät ole mitään sellaisia jekkuja, mille jaksaisi nauraa.