Moumou kideblogeihin...
Kommentit (306)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:52"]
MouMoulla on ollut 9 kk aikaa hankkia lapselle sänky, miksi ihmeessä hän vuokrasi sängyn 4 kk:ksi saadakseen lisäaikaa ensisängyn ostoon? Onko tällainen vauvan sängyn vuokraus yleistäkin? Mikäs siinä, mutta mielestäni koottu sänky oli todella ruma. Sellainen sairaalamainen. Kuin olisi itse tuunattu jostain pyykkikorista ja rautatangoista.. Onneksi oli sentään tukeva.
Ihmetytti taas se, että Moukku sanoi koonneensa sängyn itse ja aikovansa ehkä tuunata maalla odottavan perinnesängyn mieleisekseen. Miksei mies auta näissä sänkyasioissakaan?
[/quote]
Korjasin kirjoitusvirheet.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:53"]
MouMoulla on ollut 9 kk aikaa hankkia lapselle sänky, miksi ihmeessä hän vuokrasi sängyn 4 kk:ksi saadakseen lisäaikaa ensisängyn ostoon? Onko tällainen vauvan sängyn vuokraus yleistäkin? Miksä siinä, mutta mielestäni koottu sänky oli todella ruma. Sellainen sairaalamainen. Kuin olisi itse tuunattu jostain pyykkikorista ja rautatangoista.. Onneksi oli sentään tukeva.
Ihmetytti taas se, että Moukku sanoi koonneensa sängyn itse ja aikovansa ehkä tuunata maalla odottavan perinnesängyn mieleisekseen. Miksei mies auta näitä sänkyasioissakaan?
[/quote]
Ihmettelin samaa. Ja sängyn vuokraus 4 kk:lta 85 euroa, uusi OMA pinnasänky Ikealta 50-70 euroa. Ei mitään järkeä.
[/quote]
todella kallista kyllä! ymmärtäisin ehkä jos olisi tuolla summalla vuokrannut jonkun luxus-tyyppisen sängyn, mutta tuo kuvissa näkynyt hökötys oli mielestäni aika karu.
mikseiköhän iina ole saanut vanvan sänkyä yhteistyön kautta? voisiko se olla syynä vuokraamiselle? (odottanut kenties sponssisänkyä, jota ei ole tullut miltään taholta, joten vuokraus ns. hätäratkaisu. 4 kk:n vuokra-aikana ehtii vielä vastaanottaa yhteistyötarjouksia, jos vaikka saisi vauvalleen lopulta ilmaisen sängyn?).
onnea! huomasin uutisen vasta fof-sallan blogista
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:40"]Voiks siitä saada jonkun syytteen jos sen nimen tänne laittaa? :D
[/quote]
Aloita paljastukselle oma ketju ovelalla peiteotsikolla. Eihän kukaan muu tiedä silloin kenen lapsen nimen samalla tulit "paljastaneeksi". Esim. voisit kysellä palstalaisten mielipidettä "oman" lapsesi nimelle tai heittää "ehdotuksen" johonkin nimikyselyketjuun vaikkapa tästä hetkestä puolen tunnin sisään. Sukunimeä ei tarvitse luonnollisestikaan laittaa. :)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:40"]Voiks siitä saada jonkun syytteen jos sen nimen tänne laittaa? :D
[/quote]
No ei todellakaan voi.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:47"]No ainakin moikka moukku oli syöttänyt jo bataattisosetta alle 4 kk lapselle. Mä en tajua sitä muikkelia kyllä ollenkaa.
[/quote]
Taitaa ens viikolla täyttää bebe 4kk. En kyllä ymmärrä, miksi nyt jo suositeltu imetyksen lisäksi kiinteitä. Iina itsehän sanoi, että haluaisi täysimettää 6kk asti.
[/quote]
mä niin mietin samaa! Kun kuulemma paino noussut hyvin tähän asti. Että onko se jo oikeasti nyt jo ruvennut syöttämään soseita sille :O
[/quote]
Mitä väliä?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:40"]Voiks siitä saada jonkun syytteen jos sen nimen tänne laittaa? :D [/quote] No ei todellakaan voi.
[/quote]
Miksei voi? Siis teoriassa edes?
Taavi Kassilan ex joutui maksamaan 9000 euron korvaukset, kun kertoi omassa blogissaan asioita, jotka Kassislan mielestä olivat yksityisiä, vaikka edes Kassilan nimeä ei ollut blogissa. Se on ihan asianomaisen viitseliäisyydestä kiinni, heilahtaako häkki tai ainakin aukeaako lompsa nimen julkaisijalta.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 07:24"]
Minkä päivän hesarissa kastetut on kerätty?
[/quote]
Vai oliko kuitenkin siellä isänpäiväonnittelujen joukossa ;-)
Kastettujen nimet kuulutetaan kirkossa. Tai siis kuulutettiin jo.
Ensin kerrotaan melkein kaikki omasta elämästä blogissa ja sitten ihmetellään kun "negailijat" keskustelee esim. av:lla. Ja vauvan nimeä ei haluta julkistaa, mutta sitten laitetaan kuitenkin ilmeisesti Hesariin joko kaste- tai isänpäiväilmoitus. Loogista. :)
Eipä oo ollut Hesarissa. Mä luen nimipalstan huolellisesti, kun pohditaan omalle lapselle nimeä. Eikä ollut isänpäiväilmoituksessakaan.
Uusin postaus moumoun puolella, sängyssä vain yksi peitto ja tyyny. Ei mies vissiin asu saman katon alla tai ainakaan nuku samassa sängyssä..
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 09:09"]Uusin postaus moumoun puolella, sängyssä vain yksi peitto ja tyyny. Ei mies vissiin asu saman katon alla tai ainakaan nuku samassa sängyssä..
[/quote]
Tai sitten Rekku oli joutunut sohvakomennukselle
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 13:39"]Onhan niitä moniakin sairauksia, jotka vaikeuttavat raskautumista, muttei silti voi kokonaan silti jättää ehkäisyä, kuten kilpparivaivat yms.
[/quote]
Kilpparivaivoista kärsivä raskautunut kuitenkaan tuskin pitää raskuttaan "ihmeenä"
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 09:09"]Uusin postaus moumoun puolella, sängyssä vain yksi peitto ja tyyny. Ei mies vissiin asu saman katon alla tai ainakaan nuku samassa sängyssä..
[/quote]
[/quote]
Postauksessa sanoi että sai noita vaan yhden pussilakanasetin, olis varmaan ottanut kaksi jos mies nukkuisi samassa taloudessa
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 09:09"]Uusin postaus moumoun puolella, sängyssä vain yksi peitto ja tyyny. Ei mies vissiin asu saman katon alla tai ainakaan nuku samassa sängyssä..
[/quote]
[/quote]
Postauksessa sanoi että sai noita vaan yhden pussilakanasetin, olis varmaan ottanut kaksi jos mies nukkuisi samassa taloudessa
[/quote]
Tai sitten nimenomaan SAI yhden, jos sä saat yhdet pussilakanat niin alatko itkeä että "mä hei haluun toisetkin!!!"?. Ehkä ei halunnut tunkea samaan kuvaan reiskan epämatchaavia prismapussilakanoita.
Kyllä muut kamppiksessa olleet on saaneet parisänkyyn kaksi ;)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 09:23"]Kyllä muut kamppiksessa olleet on saaneet parisänkyyn kaksi ;)
[/quote]
No sitten varmasti moumoukin, vaikkei kuvassa kaksia näykään.
MouMoulla on ollut 9 kk aikaa hankkia lapselle sänky, miksi ihmeessä hän vuokrasi sängyn 4 kk:ksi saadakseen lisäaikaa ensisängyn ostoon? Onko tällainen vauvan sängyn vuokraus yleistäkin? Miksä siinä, mutta mielestäni koottu sänky oli todella ruma. Sellainen sairaalamainen. Kuin olisi itse tuunattu jostain pyykkikorista ja rautatangoista.. Onneksi oli sentään tukeva.
Ihmetytti taas se, että Moukku sanoi koonneensa sängyn itse ja aikovansa ehkä tuunata maalla odottavan perinnesängyn mieleisekseen. Miksei mies auta näitä sänkyasioissakaan?
[/quote]
Ihmettelin samaa. Ja sängyn vuokraus 4 kk:lta 85 euroa, uusi OMA pinnasänky Ikealta 50-70 euroa. Ei mitään järkeä.