Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nonni, tuli tapeltua fyysiseti 15v pojan kanssa

Vierailija
15.04.2014 |

Jätkä on hiukan kipeänä kotona on puhunut mulle rumasti koko aamun. Sitten varasti pikkuveljeltä pleikkaohjaimen ja itketti tätä. En saanut ohjainta pois joten takavarikoin pojan kännykän. Jätkä alkoi raapia mun paljaita sääriä verinaarmuille, hermostuin totaalisesti ja aloin lyödä ja potkia häntä. Seurasi painimatsi, jossa varmaan kumpikin sai mustelmia ja naarmuja. Sanottakoon että 15v on minua huomattavasti kookkaampi ja pelkäsin välillä että minulle sattuu pahasti, mutta raivon voimalla tappelin. Pikkuveli meni toiseen huoneeseen itkemään ja sanoi jälkeen päin pelänneensä että minä kuolen.

15-vuotias on nyt yläkerrassa. Miten jatkaisitte tästä eteenpäin ja selvittäisitte asian? Pienempää matsaamista meillä on ollut ennenkin mutta ei näin selkeää tappelua. Jätkä on herkästi töninyt tai potkaissut jos "loukkaan hänen reviiriään". Muuten hän ei ole "ongelmalapsi", vaan kunnolinen ja hyvä koulussa.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 11:46"]

Nykyään nuoret on tuollaisia, ei niillä ole mitään järkeä enää.

[/quote] Nuoren miehen aivoissa on tapahtunut paljon murrosiän alettua.Fyysinen kehitys kulkee paljon edellä siitä,mitä aivoissa tapahtuu.Se on räjähdysherkkää aikaa.Sulla on monta poikaa siinä kasvamassa.Ota nyt jo selvää hyvä ihminen miten toimia,ennenkuin tapahtuu jotakin peruuttamatonta.Lapset syyllistää itseään perheen kriisitilanteissa.Se on voinut olla liikaa nuorelle miehelle,kun itsekään ei tiedä missä menee omien tunteidensa ja toiveidensa kanssa ja varmaan tarvitsisi tukea kodista vanhemmiltaan sen sijaan,että pelkää kodin hajoavan.Ehkä oireilisit tai ehkä oireiletkin itse myös ja  nuoreen mieheen se kolahtaa.  

[/quote]

Näin juuri se menee. Kaikkihan tässä on pettyneitä riitelevään perheeseen, pojalla murrosikä ja mulla vaihdevuodet... No, meen juttelemaan. Katotaan miten käy.

Vierailija
62/65 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit ap:lle. Kaikki tukeni! Laita tuntojasi tänne, kun ehdit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/65 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 12:39"]

Meillä 14v tyttö lyö minua suuttuessaan. Olen puolustanut itseäni ja lyönyt takaisin. En tiedä oikeasti mitä tehdä. Jos puhun perheneuvolassa niin mitä siitä seuraa? Hänet otetaan huostaan? Ei ole ketäön kuka auttaisi.

[/quote]  vai puolustat itseäsi lyömällä takaisin 14v lastasi. helpotatko huonolla selityksellä huonoa omaatuntoasi? etkö itse silloin näytä mallia et asiat hoidetaan väkivallalla.

[/quote]

on huono omatunto mutta todellakin oman itseni suojelemuseksi on tarvinnut tarttua ranteista kiinni esim voimakkaasti. Ja tiedän tilanteen olevan paha. En vain tiedä.miten alan sitä purkaa.

Vierailija
65/65 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 12:39"]

Meillä 14v tyttö lyö minua suuttuessaan. Olen puolustanut itseäni ja lyönyt takaisin. En tiedä oikeasti mitä tehdä. Jos puhun perheneuvolassa niin mitä siitä seuraa? Hänet otetaan huostaan? Ei ole ketäön kuka auttaisi.

[/quote]  vai puolustat itseäsi lyömällä takaisin 14v lastasi. helpotatko huonolla selityksellä huonoa omaatuntoasi? etkö itse silloin näytä mallia et asiat hoidetaan väkivallalla.

[/quote]

on huono omatunto mutta todellakin oman itseni suojelemuseksi on tarvinnut tarttua ranteista kiinni esim voimakkaasti. Ja tiedän tilanteen olevan paha. En vain tiedä.miten alan sitä purkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän