Mitä ajatuksia herää, jos mies ja naispuolinen työkaveri nukkuu yhdessä
Kommentit (16)
Ihan normaalia. Vaimolle käynyt usein noin - täysi luotto, koska olen moderni mies.
Kummallinen asetelma jos vain tuolle tasolle jäisi. Niin minullakin alkoi työpaikkaromanssi, ensin vain nukuttiin yhdessä ja sitten... Olettaen nyt että aloituksessa oli kyse heteroista.
Meillä oli tuollaista peliä... "Nukuin" pikkarit vähän sivussa ja jalat hiukan levällään, työkaveri suukotteli alhaalta....
Onks tää joko kompa tyyliin pelastuslaitoksella eri sängyissä eri puolella huonetta?
Olen työssä, jossa yöllä on mahdollista nukkua, jos mitään ei tapahdu. Huone jaetaan työparin kanssa, olipa sukupuoli mitä tahansa. Joten kyllä, nukun ajoittain vastakkaista sukupuolta olevan kollegan kanssa. Sänkyjä sentään on kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys missä ihmeen työssä nukutaan.
Esim.pelasstajat ja ensihoitajat ellei keikkaa ole.
Mutta mitäs jos siinä ei ole yhtään mitään seksuaalista. Pitkä, väsyttävä työpäivä ja vähän alkoa. Ja oikeasti mitään ei tapahdu. Ei tuo mun mielestä niin paha ole nukkua hetken kainalossa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitäs jos siinä ei ole yhtään mitään seksuaalista. Pitkä, väsyttävä työpäivä ja vähän alkoa. Ja oikeasti mitään ei tapahdu. Ei tuo mun mielestä niin paha ole nukkua hetken kainalossa. Ap
Niin mitä sä siis haluat tietää varsinaisesti? Justhan kerroit ettei ole niin paha mielestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Missä työpaikassa voi nukkua ja ottaa alkoa? Jos on töiden jälkeen menty jomman kumman kotiin juomaan ja nukkumaan, ollaan varmaan kavereita ihan muutenkin, eikä vain työkavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sä siis haluat tietää varsinaisesti? Justhan kerroit ettei ole niin paha mielestäsi.
Se haluaa perusteluita miten selittää asia vaimolle.
No ovat jotain helliä ystävyksiä tai jotain. Asiat ei siihen tule jäämään.