Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko jos puolisosi touhuilisi tälläistä selkäsi takana?

Vierailija
14.04.2014 |

Eli menimme naimisiin muutamia vuosia sitten mutta häämatka edelleen pitämättä (lapsi oli just tuloillaan kun mentiin naimisiin). Haluaisin kuitenkin häämatkalle ilman lapsia (paskamutsi). Nyt on toinen tulossa ja ajattelin että hitto, nyt tai ei koskaan ja varasin meille elokuuksi viikon rantaloman etelä-euroopassa. Saan sen juuri ja juuri maksettua kotihoidontuesta ja säästötililtäni kun en osta mitään muuta pariin kuukauteen. Haluan siis pitää tämän täysin salassa mieheltäni.

Lapsenvahti on jo varattu (äitini), passit on kunnossa... mutta nyt aloin miettimään että ehkä tää on vähän liikaa? :D Tarkoitus oli siis että lähtöpäivänä äitini tulee hakemaan lapsen ja sanon vain että poitsu menee mummolaan, kaivan pakatut matkalaukut kaapista ja sanon että pistäs kengät jalkaan niin lähdetään. :) Ja sitten saa lentokentälle asti arvuutella minne me mennään jne.

Vai pitäisikö  kertoa hieman aikaisemmin lähdöstä? Tiedän että hän on tuolloin lomalla eikä ole tehnyt mitään suunnitelmia, vielä ainakaan... 

Onko joku joskus tehnyt vastaavaa ja mikä oli reaktio?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit nyt ainaki vinkata että jotain jännää tulossa ja että ei saa tehdä suunnitelmia.. muuten voi kyllä mennä vituiks koko reissu.. :-D

Vierailija
2/60 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käykö miehesi töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 18:48"]

Voit nyt ainaki vinkata että jotain jännää tulossa ja että ei saa tehdä suunnitelmia.. muuten voi kyllä mennä vituiks koko reissu.. :-D

[/quote]

Meinasin sanoa samaa. Mun mies ainakin saattaisi saada jotain suunnitelmia päähänsä, jos mitään ei olisi. Se saattaisi jopa järjestää yllätyksenä meillw häämatkan xD Siinä sitten oltais kahden matkan kanssa :D

Vierailija
4/60 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan vähän kannattaa vihjata tosiaan, vaikka yllätys olisikin hauska.

Vierailija
5/60 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota. En minä tuossa mitään loukkaantumisen syytä näe, mutta on silti melko varmaa, että teillä molemmilla olisi lomalla kivempaa, jos molemmat saavat varautua ja varustautua sihen kunnolla. Mun mieheni ei edes osaisi pakata mulle kaikkea, mitä itse haluaisin mukaan.

Vierailija
6/60 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan loukkaantuisi, mielestäni tuo olisi mahtavaa! Tosin ehdottomasti pitäisi sen verran vinkata ettei toinen siihen päälle keksi suunnitelmia.

Vierailija
7/60 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 18:55"]

Tuota. En minä tuossa mitään loukkaantumisen syytä näe, mutta on silti melko varmaa, että teillä molemmilla olisi lomalla kivempaa, jos molemmat saavat varautua ja varustautua sihen kunnolla. Mun mieheni ei edes osaisi pakata mulle kaikkea, mitä itse haluaisin mukaan.

[/quote]

Mun mies ois tuossa tilanteessa sen verran fiksu, että varaisi mukaan sen verran rahaa, että saisi ostettua mulle jotain vaatteita, jos joku unohtuisi.

Vierailija
8/60 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse tykkäisin tuollaisesta yllätyksesta ihan älyttömästi. Mutta miehelle kyllä kertoisin aiemmin.

Vierailija
9/60 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tehty tuo. Miehen mielestä se oli hauskaa ja jännää ja ties mitä paskaa, mutta inhosin jokaista hetkeä. En ole mikään tahdoton nukke, jonka voi kaapata mukaromanttiselle lomalle. Minulla oli ihan toisenlaiset suunnitelmat, joista mieskin oli kuullut, joten en todellakaan halunnut suostua muuttamaan 3 muun henkilön suunnitelmia siksi, että mies keksi yllätyksen.

Kaiken lisäksi sairastuin heti perillepäästyä eikä mies tietenkään ollut tajunnut mitään matkavakuutuksia hankkia. Siellä minä vietin kreikkalaisessa sairaalassa 5 päivää tiputuksessa ja mies makoili rannalla.

Sitä lomaa seurasi 3 kk hyvin vankka hiljaisuus. Mies sai hoitaa ihan yksin lasten harrastukset ja kodin ja aina kun hän yritti, että olisi minun vuoroni niin sanoin, että yllätyksestään toipuminen vie aikansa.

Vierailija
10/60 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 18:57"]

Minulle on tehty tuo. Miehen mielestä se oli hauskaa ja jännää ja ties mitä paskaa, mutta inhosin jokaista hetkeä. En ole mikään tahdoton nukke, jonka voi kaapata mukaromanttiselle lomalle. Minulla oli ihan toisenlaiset suunnitelmat, joista mieskin oli kuullut, joten en todellakaan halunnut suostua muuttamaan 3 muun henkilön suunnitelmia siksi, että mies keksi yllätyksen.

Kaiken lisäksi sairastuin heti perillepäästyä eikä mies tietenkään ollut tajunnut mitään matkavakuutuksia hankkia. Siellä minä vietin kreikkalaisessa sairaalassa 5 päivää tiputuksessa ja mies makoili rannalla.

Sitä lomaa seurasi 3 kk hyvin vankka hiljaisuus. Mies sai hoitaa ihan yksin lasten harrastukset ja kodin ja aina kun hän yritti, että olisi minun vuoroni niin sanoin, että yllätyksestään toipuminen vie aikansa.

[/quote]

Lienee ex-mies?

Toivon ainakin miehen puolesta näin.

Vierailija
11/60 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos miehellä on omia suunnitelmia? Sopinut vaikka kavereitten kanssa mökille pari päivää aikaisemmin eikä tulekaan ajoissa kotiin.

Vierailija
12/60 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuule ihan sinun miehestäsi.

Itse saisin slaagin jos noin lyhyellä varoitusajalla pitäisi lähteä.

Ja vinkkaa nyt ainakin ajankohta "jolloin miehen pitää olla valmis yllätykseen" ettei mene suunnitelmat pilalle kun mies ei ole edes kotona ja pitäisi jo lähteä kentälle!

Vierailija
13/60 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 18:59"]

[/quote]

Lienee ex-mies?

Toivon ainakin miehen puolesta näin.

[/quote]

On joo exä. Missasin hänen takiaan isäni 70v-päivät. Isä kuoli syöpään noin 3 vko niiden jälkeen, olisin todella halunnut olla mukana juhlissaan. Ja voin vakuuttaa, että 5 päivää sairaalassa ilman vakuutusta ei ole ihan halpaa lystiä.

Vierailija
14/60 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ois aivan mahtavaa!!

Vierailija
15/60 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näissä aina riski olemassa näissä kalliissa yllätyksissä. Joku voi ihan aiheesta loukkaantua, jos hänellä ei ole sanomisen sijaa siihen, miten vietetään loma, jonka takia seuraaviin pariin vuoteen ei lomaan olekaan varaa. Saati, että joku menee ostamaan talon yllätyksenä. Lopulta yllätyksen järjestäjiä taitaa olla enemmän kuin tuon mittaluokan yllätyksistä aidosti nauttivia.

Vierailija
16/60 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin tunnistaa

Vierailija
17/60 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis odotat jo toista lasta ja matka vasta elokuussa? Mikä rv sinulla on silloin ja saatko edes enää lentää ja entä jos raskaus ei menekään ok?

Vierailija
18/60 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin. Puolisoni ei omista minua eikä aikaani.Matkasta suurin ilo on sen suunnittelu yhdessä, eri vaihtoehtojen pohtiminen jne. Tuollainen yllätys olisi loukkaus sille, että olemme perhe: ei perheessä kukaan päätä toisten puolesta, mitä tehdään, ei edes yllätyksen nimissä.

Vierailija
19/60 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 18:55"]

[/quote]

Mun mies ois tuossa tilanteessa sen verran fiksu, että varaisi mukaan sen verran rahaa, että saisi ostettua mulle jotain vaatteita, jos joku unohtuisi.

[/quote]

ok. Mun kohdalla on kuitenkin kyse muustakin kuin vaatteista tai etenkään helposti ostettavista vaatteista. Reseptilääkkeistä, puhelinnumeroista, jne.

Vierailija
20/60 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kamala mitä vastauksia :( En ole edes ajatellut että voisi jopa mykkäkoulua olla seurauksena tästä... Itse olen jo pitemmän aikaa ajatellut elämästä että kerran täällä vaan ollaan, jos mieheltä joku rätti jää kotiin niin se ei ole maailmanloppu. 

Ja mies ei harrasta mitään mökkiviikonloppuja tai kavereiden kanssa matkustelusta, samanlaisia kotihiiriä ollaan molemmat, tää ois eka ulkomaanmatka jos ei Tukholman risteilyä oteta lukuun :)

Itse kuolisin onnesta tälläisesta yllätyksestä... Hmmm... pitää vielä miettiä, koko matkaa ei ole vielä maksettu eli peruuttamaankin ehdin.

Kiitos uusista näkökulmista kaikille vastanneille!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi