Loukkaantuisitko tästä?
Tuli mieleen tuosta että ketä sukulaista lapsenne muistuttavat...
Kun lapsemme ristiäisiä vietettiin, paikalla oli kahvittelemassa iso poppoo miehen sukulaisia. Kehuivat että onpas tyttö kaunis ja ihana, sitä tavallista.
Kesken kaiken miehen pikkusisko (23 v) sitten paukkasi siihen oman lapsuuskuvansa kanssa, että eikö tämä lapsi näytäkin AIVAN HÄNELTÄ PIENENÄ. Sukulaiset siihen että no niin, ihan totta, joo-o. Esitteli kuvaansa sitten kaikille ja ylpeänä kehui " yhdennäköisyyttä" . Eivät muuten edes näytä yhtään samalta, mitä nyt pyöreät posket niin kuin nyt lapsilla tuppaa olemaan...
Minä loukkaannuin aika kovastikin, tuntui varsinkin siinä hormoonihuuruissa tosi ikävältä että toinen nainen tulee väittämään että oma kauhean rakas lapsi näyttää enemmän häneltä jolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Vaikutti varmaan sekin että koko ristiäisviikonlopun oli kehuttu kuinka lapsi näyttää isältään muttei kukaan ollut erehtynyt sanomaan edes mun mieliksi, että näyttää minulta (ei juuri näytäkään joten siitä ei voi ketään syyttää).
Loukkaantuisiko joku muu tästä? Tuosta on jo aikaa mutta silti se saa kiristelemään hampaita.
Kommentit (46)
vastasyntyneenä että itseänikin ällötti.. Nyt poika 16vuotiaana on ihan ilmetty isänsä, hänessä ei ole kertakaikkiaan mitään minusta.
Serkkuni taas... meidän suvun vitsi.. On ihan kuin ilmetty naapuritalon isäntä :D
Ei nämä kyllä taida kuulua aiheeseen juurikaan, mutta tulipahan vaan mieleen.
Tuskin hän alunperin on suuttunut että veit häneltä veljen... jostainhan tuo on alkanut. Oletko ollut ylimielinen vai mitä?
Että " vein" hänen veljensä tältä edelliseltä tyttöystävältä.
Itse olen ollut ihan viime aikoihin asti kyllä tosi ystävällinen ja huomioiva hänelle. Nyt en enää jaksa :)
ap
Eka kerralla kun tapasin tämän siskon niin hän kysyi hyvin merkitsevästi mieheltäni että " mitä entiselle tyttöystävällesi kuuluu" . Noin 5 min tapaamisen jälkeen.
ap
minua todella paljon.
Olen jopa näyttänyt tyttärelleni kuvia itsestäni pienenä ja hän sanoo että kuvissa on hän itse :)))))
Niin on miehen siskokin. On kuitenkin lihavuuteen taipuvainen, samoin itse.
Sisko muuten jokin aika sitten tunnusti että ei ole kutsunut minua mukaan koska hänellä on katkeruutta minua kohtaan (koska piti enemmän miehen edellisestä, josta hän erosi jo useita vuosia sitten).
ap