Älkää jooko päästäkö koirianne haistelemaan ihmisiä koska " se on ihan kiltti". Ihminen voi olla allerginen tai pelätä!
Koirakammoiselle mäyräkoirakin on baskervillen peto punaisine silmineen.
Kommentit (43)
Niin ja se koira voi kuitenkin puraista. Eli oli ensimmäinen purevs " kiltti koira" eläimellä on eläimen vaistot.
Että ihan aLleRgInEn. Voi kyynel😢.
Siinähän oppii kun pelokas ihminen satuttaa koiraa refleksinä.
Koirat on saatanasta. Yäk, kamalia.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin loppuisi jos ihmiset potkaisisi sitä vierasta koiraa. Kerta ei ymmärretä että koiraa ei saa viedä lähelle vierasta ilman tämän lupaa niin paras tapa on aiheuttaa pelkoa koiranomistajalle.
Olet harvinaisen sairas yksilö. Ei ole koiran vika, jos omistaja ei osaa sitä kouluttaa. Pitäisikö sinuakin mielestäsi potkia, että oppisit olemaan?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja se koira voi kuitenkin puraista. Eli oli ensimmäinen purevs " kiltti koira" eläimellä on eläimen vaistot.
koira ei ole mikä tahansa eläin vaan petoeläin.
Vierailija kirjoitti:
Että ihan aLleRgInEn. Voi kyynel😢.
Kyllä. Me allergiset emme halua saada ihottumaa sinun ihanan mussukkasi syljestä tai umpeen turvonneita silmiä karvoista/hilseestä.
Moukkia omistajia. Kiva kun kestätte... me yritetään valistaa omistajia.
Koira haistaa ihmisen jo kaukaa, se haistaa jopa syövän siinä. Sitä ei tarvitse päästää iholle missään olosuhteissa. Isäntäväki on ainoa, mihin saa koskea!
Kiitos vinkistä, päästän koirani aina.
Siedätyshoito on se mitä jopa lääkärit suosittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin loppuisi jos ihmiset potkaisisi sitä vierasta koiraa. Kerta ei ymmärretä että koiraa ei saa viedä lähelle vierasta ilman tämän lupaa niin paras tapa on aiheuttaa pelkoa koiranomistajalle.
Olet harvinaisen sairas yksilö. Ei ole koiran vika, jos omistaja ei osaa sitä kouluttaa. Pitäisikö sinuakin mielestäsi potkia, että oppisit olemaan?
Omistaja on vastuussa koirastaan jos ei pidä siitä huolta niin hän sairas yksilö. Minä taas puolustan itseäni.
Mä olen allerginen ja ihan oikeasti häiritsee kun tuntematon ihminen tunkee sen koiran vaatteisiini kiinni. Kysymys ei ole siitä onko se koira kiltti vai ei, kysymys on siitä että minulla on sitten naama turvoksissa viikon ja henki ei kulje.
Voisin sanoa päinvastoin, älkää ihmiset rynnätkö ainakaan kysymättä koiran kimppuun. Yritä siinä opettaa pennulle miten kävellään nätisti hihnassa vieressä kun kiljuvat ja lässyttävät ihmiset ahdistelevat koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi koiralle pitäisi kostaa huonon omistajan käytös?
Sen verran kommentoin, että mäyräkoira aiheuttaa tilastojen mukaan eniten vahinkoja omistajilleen. Vaikka on pienikokoinen, purentakalusto ja puruvoima on samanlainen kuin esim saksanpaimenkoiralla. Ja metsästysviettinen. Moni isompi koira on paljon säyseämpi. Terkuin mäyräkoiran omistaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistaja on vastuussa koirastaan jos ei pidä siitä huolta niin hän sairas yksilö. Minä taas puolustan itseäni.
No potkaise sitten sitä omistajaa, älä sitä eläintä. Ja sitten ihmetellään kun mukulat rääkkää eläimiä jos vanhemmatkin niin tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Siedätyshoito on se mitä jopa lääkärit suosittelevat.
Ja päätit sitten tulla kiusaamaan meitä tänne palstalle?
Ihmeellistä, etten ole itse ikinä kokenut vastaavaa, vaikka olen jo lähes viisikymppinen. Enemmänkin koiranomistajat tuntuvat ärsyyntyvän siitä, että ihmiset lähestyvät heidän koiriaan kysymättä lupaa, minkä ymmärrän varsin hyvin. Yksi läheinen sukulaiseni on joutunut koirahyökkäyksen kohteeksi ja se on tietysti ikävää, mutta muista en ole tuttavapiirissäni kuullut.