Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hevossairaalan toiminta...

Vierailija
13.04.2014 |

Kuinka yleistä on, että omistajan pitää hakea lopetettu hevonen (Joutui tuonne siis sairastapauksen vuoksi jolle ei sitten voinutkaan enää mitään) roskalavalta jossa ei ole mitään  suojaa lintuja yms. vastaan? Tämä siis eräässä hevossairaalassa tapahtunutta...

Pari päivää oli aikaa miettiä mitä haluaa ruumiille tehdä ja päädyinkin hakemaan sen kotiin hautaamista varten. Missään vaiheessa kukaan ei kertonut missä sitä säilytetään.... 

Olikin aika järkytys löytää lemmikki roskalavalta jonne kuka tahansa olisi voinut mennä tonkimaan, koska kahva ei ollut mitenkään lukossa ja sen verran alhaalla, että lapsikin sinne olisi voinut kurkistaa....

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteläsuomessa eräs valtakunnalisen ketjun sairaala...

Vierailija
22/26 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko se elukka pakko viedä halvimpaan mahdolliseen paikkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi kerralla annat tuhkauttaa sen tai sitten viet itse monttuun. Itse valitsit ruumiin noudon.

Vierailija
24/26 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 17:54"]

ensi kerralla annat tuhkauttaa sen tai sitten viet itse monttuun. Itse valitsit ruumiin noudon.

[/quote]

Tuo ei missään nimessä ole alan normaali käytäntö tai edes sallittu toimintatapa, joten ap:ta on turha syyttää.

Sairaala toimi väärin ja siitä pitäisi tehdä ilmoitus.

Vierailija
25/26 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sairaala oli kyseessä?

Tuohan rikkoo myös hygieniasäädöksiä. Asiasta kannattaisi ottaa yhteyttä lisäksi terveysviranomaisiin.

Vierailija
26/26 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:06"]mä olen pistänyt heposet makkaraksi teurastamoon. Se on helpointa.

[/quote]

No ei onnistu enää, jos ei hepon kirjoista löydy kaikki mahdollinen lääkitys koko elinaikana. Suuri osa hevosenraadoista on jätettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme