Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä?
Kommentit (744)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisinkin ollut 16, tilanne olisi ollut ymmärrettävä. Mutta olin 22 ja neitsyys siinä iässä ahdisti jo ihan helvetisti, ajattelin että tuskin enää kelpaan kellekään (paitsi jollekin friikille) niin vanhana kokemattomana!
Ap
Sellaisilla, joita neitsyys tuolla lailla ahdistaa, kyllä jotain pimeää vinksahtaneisuutta pääpuolen ajattelu- ja asennemalleissa.
Vierailija kirjoitti:
Tilanteen hävettävyys ilmenee esim. naisporukoissa, (vaikka jotkut illanvietot työkavereiden kanssa) joissa herkästi vetäydyn keskustelusta enkä ns. osaa pitää hauskaa, koska koen olevani niin nolo ja outo - vaikka muut eivät tietäisikään totuutta kokemattomuudestani. Joten ei juuri huvita edes mihinkään lähteä, kun ei tunne kuuluvansa joukkoon.
Ap
Onko sitä mitään syytäkään kuulua kaikenkarvaisiin joukkoihin.
Vili onkin GEORGIALAINEN nimi ja Heil.
Adolf löytyy Georgiassa ja espanjan Kataloniassa ja itäsaksasta. Adolfonso Itävallasta . Alois ja adonai.
Evakkoja olis nyt sekä tytärtä että äitiä tarjolla laulaja erkkikasakkaliikaselle !! Ukrainan evakkoja on nyt tarjolla EVAKKOREKI Ukrainasta tuotu Suomeen asti.
EVAKKOREKI Rais laaja e. Liikanen vuosi 1975 nyt on UKRIEVAKKOJA !
Tarkkaa lukua en tiedä, mutta tuhansien. Tämä siis ennen kuin menin naimisiin 24 v.
N45
Vierailija kirjoitti:
Yhden. Eikä haittaa, koska avomieheni on myös ollut vain minun kanssani :)
N25v.
Hienoa, toivottavasti tuo linja on pitänyt tähän saakka ja toivottavasti jatkossakin.
Kuuden. Siinäkin on monta liikaa.
N44
Videolla nähty somalimehen penis 5 naisen suussa joilla huivi päässä .. EGYPTIN ORJAT ON TUOTU OIKEIN TÄNNE.
Minkä hän eläimen sulttaani uhraa näin lauantain seksihurjastelun kunniaksi ?
Haaremissa menee vuohipukki viikossa uhrina. Riisin kaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 19v m ja en ole harrastanut seksiä ollenkaan. Pitäisikö huolestua?
Ei tuollaisessa tilanteessa ole mitään syytä huolestua, ei ainakaan siitä jos ei ole harrastanut seksiä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 08:32"]Olen 19v m ja en ole harrastanut seksiä ollenkaan. Pitäisikö huolestua?
[/quote] Ei. Mutta älä mene naimisiin ennen kuin olet edes muutamaa kokeillut, tai tuleva miehesi saa kokemattomuudestasi lyömäaseen riidoissa sua vastaan. Ap
Parasta vaan mennä naimisiin kokemattomana kokemattoman kanssa; tietysti syytä perusteellisesti keskustella millaisen ajattelevat, kuvittelevat ja toivovat tulevan avioelämän sitten olevan.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä ollut yhdynnässä, mut olen kyllä imeny. Taidan antaakin ensin peppuun, kun siitä ei tule niin helposti raskaaksi. Hirveetä, jos pitäs sanoo faijalle, et sori, mut nyt on eturessu täynnä.
Pertsa, koita vähän hillitä mielikuvituksesi skrivailuja.
Nää on niin väsyneitä nää ilmoitukset monista sadoista partnereista. Täällä useita hiettoja tyyliin 300 ja oon harrastanut seksi 30 vuotta. Tällainen daiju laskee tuloksen kaavalla et kerran kuussa uusi pano ja siis 12 vuodessa ja sit 120 kymmenessä vuodessa ja sit 3 x 120 = 360. Sanotaan siis vaarmuudella vähän alakanttiin et 300, niin ei liioitella. Ihan oikeesti. KUKA on muka 30 vuotta pannut uuden ihmisen kanssa neljän viikon välein? Ei juuri kukaan. On varmasti vuosia, jolloin partnereita on voinut olla vaikka kymmeniä ja sit vuosia jolloin muutamia. Tästä voisi tulla tulokseksi vaikka n 100. Mutta se on eri asia kuin vaikka 700.
Vierailija kirjoitti:
20, ja häpeän lukua niin paljon, kärsin tuolloin täydellisestä itsetunnon puutteesta ja aiemmasta hyväksikäytöstä. Kadun jokaikistä viimeistä lukuunottamatta enkä ymmärrä miksi olisin ylpeä aiemmista kokemuksistani. Niistä ei jäänyt mitään muuta käteen kuin paha mieli ja likainen olo.
N20
Tuollaisissa tilanteissa kannattaa turvautua parannuksessa Raamatun sanomaan: "Katso, uudeksi minä teen kaikki." - Varmaan auttaisi myös raamatullisuutta ymmärtävä uutta elämää tukeva myötäelävä terapia.
Lukema taitaa olla lähellä kahtasataa. Nuoruuteni oli aika hurja ja tein töitä ikäisteni suosimassa discossa. Sieltä oli helppo poimia. Vai tulinko kenties poimituksi?
M69