Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä?

Vierailija
13.04.2014 |

Minä en ole kuin yhden, mikä hävettää :( n34

Kommentit (668)

J
661/668 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-90. En oo niin tarkkaan laskenut. Nuorena olin tosi aktiivinen . Nyt 1.5 vuotta ilman pillua koska nykyistä puolisoa ei kiinnosta seksi enää. Ei edes läheisyys. Hän on antanut luvan hankkia "rakastajattaren" mutta en en jaksaisi mitään sivusäätöä. Olen kiltti akateemisesti koulutettu mies, ei ole a-ongelmaa.

Pari kertaa käynyt maksullisissa mutta yleisesti ottaen ne on kehnoja panoja. Olen 56. Aika masentavaa koska en osaa kuvitella loppuelämääni ilman seksiä. Ehkä se sivusuhde pitää jostain kehitellä.

Vierailija
662/668 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että todella onnistuneesa yhdynnässä vain tuon nykyisen naisen kanssa. Eikä yhtään hävetä tunnustaa. Ne teinikokeilut jätän pois , vaikka kyllä minä heitäkin kaipaisin tavata joskus.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/668 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut aktiivinen ja halukas nainen. Nyt ei mies enää sillai halua, kun kuulemma eturahanen kipeä. Ei men lekuriin, ja en saa koskea. Tänään kuitenkin viimeksi oli pano ja sitten handjob, kuten lähes jokapäivä.

Hyvät testoarvot, huippuluokkaa, ja kaikki muutkin arvot. MIkä voi olla?ïkää 64 nyt just.

Vierailija
664/668 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko te, joilla on vain yksi, uskovaisia?

Ap

Yhden ja olen uskollinen vaikka tiedän että puoliso ei ole ollut.

Miten sen kestät?

Minä en ole tuntenut tarvetta muihin naisiin. Kun vaimo tulee tyttöjen risteilyltä tai Saariselän viikolta, saan monta viikkoa todella kiihkeää seksiä ja usein joitakin uusia kikkoja. Sen olen todennut, että kondomeja hän käyttää eikä ole tauteja tuonut. 

M38

Vierailija
665/668 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 90 veikkaisin. Kaikkea ei voi muistaa. Joskus nuorempana tein listaa ja meni yli 60. Olen N48v

Vierailija
666/668 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 55 naisen. M46

Vierailija
667/668 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kanssa yhdynnässä. Lisäksi yksi suikkari ja yksi sormetus.

M52

Vierailija
668/668 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

21

n40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä