Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä?
Kommentit (744)
Olen aina ollut aktiivinen ja halukas nainen. Nyt ei mies enää sillai halua, kun kuulemma eturahanen kipeä. Ei men lekuriin, ja en saa koskea. Tänään kuitenkin viimeksi oli pano ja sitten handjob, kuten lähes jokapäivä.
Hyvät testoarvot, huippuluokkaa, ja kaikki muutkin arvot. MIkä voi olla?ïkää 64 nyt just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te, joilla on vain yksi, uskovaisia?
Ap
Yhden ja olen uskollinen vaikka tiedän että puoliso ei ole ollut.
Miten sen kestät?
Minä en ole tuntenut tarvetta muihin naisiin. Kun vaimo tulee tyttöjen risteilyltä tai Saariselän viikolta, saan monta viikkoa todella kiihkeää seksiä ja usein joitakin uusia kikkoja. Sen olen todennut, että kondomeja hän käyttää eikä ole tauteja tuonut.
M38
Noin 90 veikkaisin. Kaikkea ei voi muistaa. Joskus nuorempana tein listaa ja meni yli 60. Olen N48v
Kolmen kanssa yhdynnässä. Lisäksi yksi suikkari ja yksi sormetus.
M52
Vierailija kirjoitti:
10 miehen ja kahden naisen.
t: n25
Miten 2 naista yhtyy??
Yhden. viimeksi kk sitten ja eka kerran 20 vuotiaana.
M.58
Nuorempana olin tosi kiltti, näin keski-ikäisenä, itseään rakastavana ja seksistä täysin rinnoin nauttivana, kumppaneiden määrä kasvanut sitten, ts. luokkaa 40-50 miehen kanssa tähän mennessä. N55
En kenenkään kanssa. Ei yhdyntää, eikä suihinottoa. Miehet ovat kyllä minua joskus sormettanut ja rintoja puristellut. Enkä usko että tulen koskaan olemaankaan. En silti periaatteesta vastaan, ei vain ole ketään tullut vastaan joka seksuaalisesti viehättäisi. Tykkään naisista kyllä. Nainen 47v
Olen lempinyt ainakin miljoonaa mutta rakastanut aina yhtä vain
Vierailija kirjoitti:
Olen lempinyt ainakin miljoonaa mutta rakastanut aina yhtä vain
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 miehen ja kahden naisen.
Miten 2 naista yhtyy??
No esim. sormi pillussa/pyllyssä lienee teknisesti yhtyminen.
Mielestäni yhdyntä on sitä, kun penis tai kieli menee toisen jostain ruumiinaukosta sisään seksuaalisessa mielessä. Näin laskien ehkä vajaan 30 ihmisen kanssa, mutta perinteisessä penis vagina yhdynnässä reilun 20 kanssa.
Ennen avioliittoa n. 20 naisen kanssa. Tämän 16 vuotta kestäneen liiton aikana kuuden kanssa, lähinnä työmatkoilla.
En muista, oisko jotain 20 tai 25 miestä. Aina kun laskemaan alan, tulee ai niin sekin.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 19:21"]10 miehen ja kahden naisen.
[/quote]
Miten naisen kanssa voi olla YHDYNNÄSSÄ?
Kyselee Utelias
[/quote]
Siis tarkoitan, että nainen naisen kanssa :D
Otetaan pesismaila, survotaan se molempien persiiseen ja ryhdytään twerkkaamaan. Ps. Varo tikkuja.
Kahden ihmisen, joista toinen on 15v ollut vaimoni. En tiedä johtuuko tästä, mutta jotenkin yhä suuremmissä määrin vieraat naiset houkuttelevat nykyään.
Sanoisin, että todella onnistuneesa yhdynnässä vain tuon nykyisen naisen kanssa. Eikä yhtään hävetä tunnustaa. Ne teinikokeilut jätän pois , vaikka kyllä minä heitäkin kaipaisin tavata joskus.