Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä?
Kommentit (633)
4 tänä vuonna, kaiken kaikkiaan alle 10. Eli aika maltillisesti. Käsi- ja/tai suutöitä lisäksi varmaan yhteensä saman verran.
Ehkä jotain 20, ja 66 nainen olen.
Varmasti yli 200, en todellakaan ole laskenut.
Vierailija kirjoitti:
En kelpuuttaisi naista, joka ei ole pannut MONIA miehiä. Kokeilin neitsyttä kerran, huomasin kunnon munahaukan olevan kirkkaasti parempi sängyssä ja muutenkin rennompaa seuraa.
Täysin samaa mieltä. Voisin hyvin olla suhteessa rakkauden ammattilaisen kanssa. Ei haittaisi yhtään. Ehkä siinä vaiheessa, jos rupeaa harkitsemaan naimisiin menemistä, toivoisin hänen harkitsevan eläköitymistä.
Vierailija kirjoitti:
En kelpuuttaisi naista, joka ei ole pannut MONIA miehiä. Kokeilin neitsyttä kerran, huomasin kunnon munahaukan olevan kirkkaasti parempi sängyssä ja muutenkin rennompaa seuraa.
Samaa mieltä. Olen ollut sängyssä neitsyen kanssa enkä halua koskaan enää. Voisin ihan hyvin seurustella rakkauden ammattilaisen kanssa, mutta ehkä naimisiin mentäessä voisi harkita eläköitymistä.
Menimme naimisiin neitsyinä -85. Liitto jatkuu yhä. Minulla on ollut liiton aikana n. 30 ja vaimolla n. 50 seksisuhdetta. Naimme keskenämme 1- 2 kertaa viikossa. Vieraissa, jos tilanne sattuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
43 kumppania. M40
Tarkkaan olet laskenut.
Ettei niitä sittenkin olisi 42? Tai 44?
Keski-ikään mennessä vain kuuden naisen kanssa (joista kahden kanssa suhde) ja siihen päälle jonkun määrän maksullisia, mutta niitä ei tässä kyselyssä lasketa.
Olisinko halunnut enemmän naisia? Joo, mutta huonomminkin olisi voinut mennä.
Noin 30, seurusteluja, thai hierojia, virolaisia, valkovenäläisiä. M50