Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä?

Vierailija
13.04.2014 |

Minä en ole kuin yhden, mikä hävettää :( n34

Kommentit (633)

Vierailija
541/633 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin meillä yksi, toisemme.

Vierailija
542/633 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden, vaimoni. Olemme olleet yhdessä 53 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/633 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä 17v - 27v, noin sadan miehen kanssa yhdynnässä, noin kahden sadalta mieheltä ottanut suihin. Enempää en taustoistani kerro.

Vierailija
544/633 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko teillä, joilla vain yksi, itseänne kokeneempi kumppani?!

Ap

Minulla on vain muutama, ja kumppanit ovat olleet aina kokeneempia, harrastaneet yhden yön suhteita ym. ennen minua. On aina tuntunut pahalta, ja tuntuu edelleen, olla se kokemattomampi. N50+

Vierailija
545/633 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko teillä, joilla vain yksi, itseänne kokeneempi kumppani?!

Ap

Minulla on vain muutama, ja kumppanit ovat olleet aina kokeneempia, harrastaneet yhden yön suhteita ym. ennen minua. On aina tuntunut pahalta, ja tuntuu edelleen, olla se kokemattomampi. N50+

Sama fiilis. Itsellä vain oma ja mies on aivan haltioissaan asiasta kun sai kuulemma ns.puhdasta tavaraa. Hänellä puolestaan todella monia. Joten itseä asia kyllä hieman häiritsee. Samalla se ajatus kuinkahan paljon se mies vertailee minua niihin aijempiin. Todella upeita naisia on aikoinaan sänkyynsä saanut.itse kun ei osaa asiaa ajatella kun ei sitä kokemusta ole.

N 49

Vierailija
546/633 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti +500 vakoa olen kyntänyt. Onneksi viimeisen reilu 10 vuoden aikana, vähän jo järki päässä ja rauhoittunut eli 2009 jälkeen ollut kahden naisen kanssa yhdynnässä.

M56

Vierailija
547/633 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti +500 vakoa olen kyntänyt. Onneksi viimeisen reilu 10 vuoden aikana, vähän jo järki päässä ja rauhoittunut eli 2009 jälkeen ollut kahden naisen kanssa yhdynnässä.

M56

Nyt ei ollut kysymys traktorihommista ja maanviljelyksestä.

Vierailija
548/633 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen m 53 v, naisia n 60 kpl ikäjakaumalla 18 - 74 v.

Vierailija
549/633 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden: vaimoni.

Sattui oikea kohdalle heti kerralla.

M57

Vierailija
550/633 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin edellisellä vain yhden kanssa, joka nykyään on vaimoni.

tsellä on päältä mitattuna 19cm ja paksuus reilu 4,5cm, tasaisesti ylöspäin käyristyen.

Oon 179cm. Olen toisiaan ollut vain vaimon kanssa nuoruudesta lähtien. Hän saa yleensä aina panemalla orgasmin tai orgasmeja. Tuntuu olevan kovin tyytyväinen kokoon :) Takaapäin välillä tietyissä asennoissa sattuu ja tiettynä kierron aikana. Myös esileikiin täytyy panostaa eikä voi pikasia ottaa juurikaan.. Mut nautin esileikeistä :) Ongelma on siinä kun hän oo saanut niin sanoo herkistyvänsä niin paljon, että pitää lopettaa mahdollisimman nopeasti sen jälkeen. Siinä tulee kiire saada itselle hoidettua huipentuma

Todella halu olisi päästä kokeilemaan mitä kalullani voisin toisille naisille tuottaa..

Vierailija
551/633 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

62 , suurin osa varattuja vaimoja, mies kotona.

Vierailija
552/633 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua näitä aloituksia. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 30 vuotta. Seksiä 2-3 päivän välein. Kaikkiin ja rajusti. Rakastan miestäni ❤️. Ei se tavara eri lailla kulu, jos sitä tuikkaa 1 mies 30 vuotta tai 30 vuotta joka toinen päivä eri kikkeli. Pienimunaisten urpojen hommia tas.

Sinulla on koko jutun pointti täysin hukassa, ei ihmekkään ettet tajua aloitusta. Kyse ei ole paikkojen kulumisesta vaan erityisyydestä. Miksi Mona Lisa maksaa tauluna miljoonia kertoja enemmän kuin julisteena vaikka ne saadaan näyttämään täysin samalta? Koska toista on vain yksi koko maailmassa.

Kyllähän miehen kokemusta, upeaakin, vesittää tieto että saman on kokenut muutama bussilastillinen muitakin miehiä.

Vierailija
553/633 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut 12 naisen kanssa. Yhden illan juttuja ei ole ollut koskaan. Vaimoni on ollut 20-30 miehen kanssa (hänellä taas pelkkiä yhden illan juttuja, ennen minua) Sen jälkeen, kun tapasimme emme ole olleet muiden kanssa (20v nyt yhteiseloa). Tuo yksi spämmäät joka puolella keskusteluja ja vinkuu keksityllä peniksen koollaa naisseuraa. Et ole kyllä ihan terve/vai oletko epätoivoinen...

Vierailija
554/633 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden ja heistä molempien kanssa myös tänään vaikka en tietenkään samaan aikaan

Vierailija
555/633 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M56

Ottaako pannuun, kun itse on pyörinyt vain yhden reiän ympärillä ja joku toinen on päässyt dippailemaan oikein reilusti?

-Eri-

Vierailija
556/633 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M56

Ottaako pannuun, kun itse on pyörinyt vain yhden reiän ympärillä ja joku toinen on päässyt dippailemaan oikein reilusti?

-Eri-

Vain miehet viitsivät pullisella näin ääliösti. Ja samainen ukko huorittelee varmasti naista joka ollut muutaman miehen kanssa, tai vaikkapa vain yhdenkin.

Vierailija
557/633 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua näitä aloituksia. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 30 vuotta. Seksiä 2-3 päivän välein. Kaikkiin ja rajusti. Rakastan miestäni ❤️. Ei se tavara eri lailla kulu, jos sitä tuikkaa 1 mies 30 vuotta tai 30 vuotta joka toinen päivä eri kikkeli. Pienimunaisten urpojen hommia tas.

Sinulla on koko jutun pointti täysin hukassa, ei ihmekkään ettet tajua aloitusta. Kyse ei ole paikkojen kulumisesta vaan erityisyydestä. Miksi Mona Lisa maksaa tauluna miljoonia kertoja enemmän kuin julisteena vaikka ne saadaan näyttämään täysin samalta? Koska toista on vain yksi koko maailmassa.

Kyllähän miehen kokemusta, upeaakin, vesittää tieto että saman on kokenut muutama bussilastillinen muitakin miehiä.

Mikä ihana kaksinaismoralisti oletkaan! Super! Ja sulla aina ja yhä vaan uusi, täysin "käyttämätön" niinkö?

Vierailija
558/633 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä 17v - 27v, noin sadan miehen kanssa yhdynnässä, noin kahden sadalta mieheltä ottanut suihin. Enempää en taustoistani kerro.

Mielelläni kuulisin kyllä jotain lisää. Itselläni suhde naiseen joka on hyvin kokenut ja persoonana todella mielenkiintoinen. Varmaan se ohjannut häntä myös seksin saralla. 

Itse en ole pitänyt lukua, mutta luulisin etää noin 80-100 eri naista elämän varrella, takana yksi avioliitto ja pari pidempää suhdetta. M57

Vierailija
559/633 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit olla Kannelmäestä sellainen henkilö kuin "Suikkari Sanna", paitsi että kukaan ei juuri häntä pannut ja hän otti suihin varmaan enemmän kuin parilta sadalta mieheltä ennen kuin täytti 20. Sanna otti suihin melkein kaikilta sitä haluavilta, ja silloin kun otti suihin, niin kulli pysyi suussa niin pitkään kunnes oli spermat nielty. Muutaman kerran tuli itsekin haettua tyydytys niiden huulien välistä; tyhmäähän se oli kun ties minkä taudin olisi voinut saada, mutta nuorena sitä ei vain välittänyt.

Vierailija
560/633 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko näin pieniin panolukuihin. Kenen avioliitto totuudella?

Nuorukaisena laskin painot n. 100 asti mukana ei ollut uusintoja. Arvelen, että panoja on ollut yli 500.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi