Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä?
Kommentit (633)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nää yhden kanssa panneet kiukussa, kun muut ovat panneet useampia. :D
No itse en ainakaan sanoisi olevani kiukussa. Jokainen tekee mistä tykkää.mutta kyllä se niin on että itse en ainakaan haluaisi kumppaniksi miestä joka on dippaillut munaansa joka kolossa. Tai naista joka on ollut jalat levällään jokaisen halukkaan kaksi lahkeisen kanssa.yök!kyllä itse koen että se olisi jo käytetyn tavaran saantia eikä meikäläiselle kelpaisi!ja tästä on turha taas kaikkia panneiden tulla uhoamaan ja kiukustua. Tämä oli vain minun mielipiteeni!
13. Kaksi sellaista jotka on olisi voinut jättää väliinkiin, suurin osa tapailukumppaneita tai muita useamman kerran nähtyjä miehiä. N30.
3 tavallista naista, 5 maksullista naista, 2 miestä. Yhteensä siis 10.
Jos suikkareita ei lasketa niin n. 65 naisen kanssa ja tätähän ei usko kukaan vaan voin näyttää kaikki :D. Nuorempana tuli kyllä rellestettyä mutta kyllä se kumi kannattaa niissä.baaripanoissa varsinkin. Mitään tauteja ei oo koskaan ollu. Ajatelkaa että jos 60 vuotiaalla on sata ei se tee jos 20 vuoden peliajalla mennään kuin noin pari vuodessa mikä on aika vähän
M32
M39. Viiden.
Pidän pääsääntöisesti pitkistä parisuhteista. Tuossa on tosin pari kännikokeilua, yksi miehen kanssa.
Noin 200 eri naisen. Seassa on suhteita ja yhden illan panoja. Jos pelkät suikkarit laskettaisiin mukaan, nin sittenhän luku nousisi.
Tämän päälle on toinen mokoma maksullisia naisia.
M48
Muistan 16-18 naista...voi olla pari lisää, mutta sen verran kuitenkin. Naiset ovat todella erimakuisia ja olisia. Orgasmin saaminen naiselle on ollut klitoriksen kautta yleisempää.
Itsellä kolme joista viimeisen kanssa nyt naimisissa.. hävettää suunnattomasti!!!miehellä paljon enemmän ja ilme kertoi paljon kun kerroin omani kun asiaa alkuaikoina uteli.hämmästystä on tullut muualtakin.en kyllä ymmärrä miksi.yhden illan juttuja en ole ikinä harrastanut.ehkä olisi vain pitänyt!
Ei mitään muistikuvaa, laskut meni sekaisin jo vuosia sitten.
t. pervo-kake
Yhden kanssa, arviolta 3000 kertaa. Melkein kahden, mutta eka yritys kilpistyi siihen että olin abiristeilyllä liian kännissä.
Yksi ja sama noin 20 vuoden ajan
7 ja mua ahdistaa tää luku. En olisi halunnut olla yhdenkään kanssa. Se tosirakkaus vielä odottaa toivottavasti jossain...
N25
0 Ei ole tullut vastaan sopivaa.
m44
Alle sata, mutta yli 50. Riippuu vähän laskentatavastakin, että lasketaanko esim. suihinotto mukaan.
M39
Hmm.. 23 miestä sain nyt äkkipäätä laskettua. Lisäksi pelkkä suuseksi + naiset, niin tulee about 10 lisää. Yllättävän vähän, kuvittelin olleeni menevämpi. Toisaalta en välttämättä muista ihan jokaista.
Nuoruudessa tuli harrastettua ainakin yli 150 kanssa seksiä 17 vuotiaasta tonne 22v asti. Sen jälkeen on ollut 3 eri miestä 19 vuoden aikana. Ja oma kulta tietenkin jonka kanssa olen ollut 22 vuotta.
Tässä puhutaan jo oikeasta ongelmasta.