Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä?
Kommentit (633)
5, joista 3 parisuhteita, yksi semiparisuhde ja yksi erehdys yhden illan juttu, jonka luulin oleva muuta.
Nainen 45
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudessa tuli harrastettua ainakin yli 150 kanssa seksiä 17 vuotiaasta tonne 22v asti. Sen jälkeen on ollut 3 eri miestä 19 vuoden aikana. Ja oma kulta tietenkin jonka kanssa olen ollut 22 vuotta.
Sinähän olet tuhma tyttönen :) ei määrän takia vaan on minun matikkapäällä oman kullan lisäks ollu suhteen aikana muitakin siemenlinkoja vakoa kyntämässä?
Vain yksi. Nykyinen mieheni. Vei neitsyyteni ja on siis ainoa ns. aito kalu joka minuun on uponnut. Dildoja on sitten useampi erillainen päässyt lemmenpesääni.
Itse olen laskenut lastini 34 pimpsaan. Osaan kumilla ja toisiin sisälle saakka. Minusta tuo on ihan hyvä määrä. Tullut koettua monenlaisia pimpsoja. Niissäkin on eroja - eikä tarvitse jossitella kokemuksen puutetta. :)
Ehkä 35. Luku kasvaa nykyisin harvakseltaan vain yhteisillä seikkailureissullamme, vaimoni kanssa.
5 kanssa yhdynnässä. Sängyssä ilman yhdyntää lisäksi 3 kanssa joista yhdellä liian ahtaat paikat. Kaikki opiskeluajan lyhemmissä ja pidemmissä tapailusuhteissa. Viimeiset parikymmentä vuotta vain vaimon kanssa. Ehdotuksia on kyllä tullut jatkuvasti. Ja niitä vilkuiluja kuten äskenkin lähikaupassa.
Vain 5 kanssa ilman kumia mutta kumin kanssa jonkun 20 naisen kanssa.
Kuinka monen kanssa ilman kumia? Eli monetko eri spermat olet saanut sisääsi tai vastaavasti monenko sisään olet laskenut spermasi?
Noin 200 miehen kanssa olen ollut yhdynnässä. On kokemusta vähän kaiken kokoisista ja näköisistä kaluista. Osa olisi saanut kyllä jäädä kokemattakin.
N53
Yhden. Mieheni kanssa vain. 16v olin kun tavattiin. Nyt ollaan 50+
Mä en tajua näitä aloituksia. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 30 vuotta. Seksiä 2-3 päivän välein. Kaikkiin ja rajusti. Rakastan miestäni ❤️. Ei se tavara eri lailla kulu, jos sitä tuikkaa 1 mies 30 vuotta tai 30 vuotta joka toinen päivä eri kikkeli. Pienimunaisten urpojen hommia tas.
2.
Oman vaimon ja sit jonkun toisen vaimon kanssa...
noin 15, joista pari maksullista (90-luvun villi Tallinna),
toki rahaa on mennyt ns vakiintuneissa suhteissa enemmän kuin tarpeeksi.
kolme useamman vuoden kestänyttä suhdetta, kahdesti naimisissa, viimeisin jatkunut 8 vuotta onnellisesti....
10 vuoden aikana 4, ei koskaan seurustellut N30.
Vierailija kirjoitti:
Alle sata, mutta yli 50. Riippuu vähän laskentatavastakin, että lasketaanko esim. suihinotto mukaan.
M39
Kysymys kuului "kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä", joten ei, suihinottoa ei lasketa mukaan.
Viitisentoista kumppania on ollut joiden kanssa olen ollut yhdynnässä. He jakautuvat aika tasaisesti seuraaviin kolmeen alaryhmään:
1) Naiset
1a) normaalit naiset
1b) maksulliset naiset
2) Miehet
10 normaalin naisen ja maksullisia on kertynyt n.130 paikkeilla.
M41
Ööööö ootko tosissas