Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä?

Vierailija
13.04.2014 |

Minä en ole kuin yhden, mikä hävettää :( n34

Kommentit (633)

Vierailija
241/633 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 14:06"]

Sekin olisi mielenkiintoista tietää , miten yhdyntäkunppaneiden määrä korreloi itsetunnon ja sen minäkuvan kanssa , kuinka viehättävänä itseään pitää.

Ap

[/quote]

Mun kohdalla nämä asiat eivät kyllä ole mitenkään yhteyksissä toisiinsa.. olen 27v nainen ja seksiä harrastanut 11:sta miehen kanssa.

Omalla kohdallani asia vain on juuri niin että toisten kanssa kemiat toimii eri tavoin kuin toisten.. olin 2 vuotta suhteessa jossa mies oli 'ujohko' tapaus.. seksissä ei siis tosiaan ollut mitään vikaa, hän vain oli hyvin rauhallinen ja kaikki tehtiin hyvin perinteisellä kaavalla.. itse en kokenut mitään tarvetta enempään koska huomasin selkeästi että mies tavallaan meni lukkoon jos koitinkin jotain ns. rajumpaa tai räiskyvämpää kehitellä.

Yksi mies taas oli sellainen tapaus kenen kanssa nähdessä kirjaimellisesti meinattiin repiä vaatteet päältä samantien. Tolkuton himo ja kemia mutta en mä sitä ole koskaan mitenkään parempana kokemuksena seksin suhteen pitänyt.. molemmissa on puolensa.

Itsetunnosta, omani on täysin kohdillaan. Mulle on ollut tärkeintä aina se että yksinkertaisesti sanon mitä ajattelen.. jos mulla on epävarma olo kysyn kyllä ihan suoraan että tykkäätkö muuten jos teen näin.. ja samoin kerron mistä itse pidän. 

Kun tietää toisen pitävän voi heittäytyä kunnolla mukaan. Mikään ei ole niin kamalaa kun sellanen hiljainen ähinä peiton alla pimeessä huoneessa ja miettii että mistäs toi sitte nyt tykkäis..

Vierailija
242/633 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla on terve itsetunto, koska kumppaneita on kertynyt - juuri kuten oletinkin. Pystytkö kuvittelemaan tilanteen, että niitä olisi vain yksi, eikä sekään enää halua sua?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/633 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, kaksi poikaystävää joista toinen nykyinen ja toivottavasti viimeinen. Yksi panosuhde, jossa tunteet mukana ja yksi tyyppi, jota muuten vaan tapailin. Olen alkanut saada orgasmeja vasta nykyisen poikaystävän kanssa, kun pystyin olemaan täysin oma itseni häpeilemättä ja painostamatta seksin aikana. Ja kuinka kovaa on kolahtanut se, miten merkityksetöntä tunteeton seksi onkaan!

Vierailija
244/633 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden. Ensimmäinen nainen oli kylmä lahana, jota ei saanut millään lämpenemään. Toinen on taas on oikea seksipeto, joka imee minusta kaikki mehut. Eli keskimäärin ihan ok.

Vierailija
245/633 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 naista, 1 svenski parturipoika, lammas ja poro. Siinäpä tämän lapinmiehen CV.

Vierailija
246/633 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kanssa.

T. 30 v nainen

Vierailija
247/633 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 14:50"]

Eli sulla on terve itsetunto, koska kumppaneita on kertynyt - juuri kuten oletinkin. Pystytkö kuvittelemaan tilanteen, että niitä olisi vain yksi, eikä sekään enää halua sua?

Ap

[/quote]

Olin ensimmäisen kumppanini kanssa suhteessa joka kesti 4 vuotta.. Tuona aikana en muiden kanssa ollut ja hän oli sen ajan ainoa.. En varmastikaan yhtä kokenut ja avoin ollut mitä tänä päivänä olen mutta kyllä se seksi silloinkin nautittavaa oli. 

Välillä mielestäni jokaisessa suhteessa voi tulla kausia jolloin tuntuu että toinen osapuoli ei ole yhtä kiinnostunut kuin ennen, ei koe samanlaista huumaa kuin ennen, tms.. mun mielestä se kissa pitää yksinkertaisesti silloin nostaa pöydälle. 

Ihan lauseen joka merkityksessä.. teet asioita joita toinen ei todellakaan osaisi odottaa, jos tuntuu liian kiusalliselta lähteä puhumaan varaat teille vaikka hotelliviikonlopun, kun on poissa kotoa osaa rentoutua eri tavalla. 

Ja jos oikeasti alkaa tuntumaan pahalta ja 'epä haluttavalta' suhteessa, niin sitten sanot sen ääneen ja kerrot että sun on paha olla ja syy miksi se halu tehdä mitään villimpää on juuri siinä että ei ole varma olo enää tippaakaan. 

Kaiken suhteessa, myös seksin, pitää perustua avoimuuteen ja luottoon siihen että toinen hyväksyy sut kaikkine hyvineen. 

Vierailija
248/633 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8:n kanssa. Tänä kyllä vähän hävettää :/ Tai ei lukumäärä sinänsä, voisihan se olla enemmänkin mutta kun 5 on ollut viimeisen 9 kk aikana :(

T: nainen 19

Vierailija
249/633 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden. Nainen 27 v.

Vierailija
250/633 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, n19

Vierailija
251/633 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteen hävettävyys ilmenee esim. naisporukoissa, (vaikka jotkut illanvietot työkavereiden kanssa) joissa herkästi vetäydyn keskustelusta enkä ns. osaa pitää hauskaa, koska koen olevani niin nolo ja outo - vaikka muut eivät tietäisikään totuutta kokemattomuudestani. Joten ei juuri huvita edes mihinkään lähteä, kun ei tunne kuuluvansa joukkoon.

Ap

Vierailija
252/633 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on yli 5000 seksikumppania.

Gene Simmons

Vierailija
253/633 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 15 vuotta sitten, sadan miehen ja muutaman naisen jälkeen lakkasin laskemasta. Sen jälkeen ollut ehkä kymmenen.

Olen oppinut sen, että seksi on parasta rakkaan ihmisen kanssa, vaikka sitten peiton alla pimeässä. Eikä määrä missään nimessä korvaa laatua.

N42v.

Vierailija
254/633 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkälaiseen seksikumppanien määrään olisit sitten tyytyväinen etkä kokisi itseäsi noloksi?

Vierailija
255/633 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 10:55"]

Olen ollut yhden kanssa - aviomieheni. Joskus harmittelin, etten ehtinyt olla muiden miesten kanssa, koska olin niin tosi tarkka kenen kanssa lopulta sitten menin sänkyyn. Enää en harmittele, koska en kuitenkaan usko, että seksi olisi kovin paljon erilaisempaa muiden kanssa. Lähinnä mietin, miltä toisenlainen miesvartalo tuntuu käden alla.

[/quote]

Tässä olet väärässä. Seksi on erilaista ihan jokaisen kanssa. Ja se on muuten hieno juttu!

Vierailija
256/633 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

57

t.mies38v

Vierailija
257/633 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 16:39"]Ap, minkälaiseen seksikumppanien määrään olisit sitten tyytyväinen etkä kokisi itseäsi noloksi?

[/quote]

No varmaan joku 4-5, niin en olisi alakynnesä vrt. mieheni.

Ap

Vierailija
258/633 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 16:06"]

Tilanteen hävettävyys ilmenee esim. naisporukoissa, (vaikka jotkut illanvietot työkavereiden kanssa) joissa herkästi vetäydyn keskustelusta enkä ns. osaa pitää hauskaa, koska koen olevani niin nolo ja outo - vaikka muut eivät tietäisikään totuutta kokemattomuudestani. Joten ei juuri huvita edes mihinkään lähteä, kun ei tunne kuuluvansa joukkoon.

Ap

[/quote]

Itselleni ei tulisi pieneen mieleenkään keskustella työkavereiden kanssa yhtään mistään seksielämääni liittyvästä.

234/N39

Vierailija
259/633 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa korreloida yltiösosiaalisuus ja seksikumppanien suuri määrä naisilla. Tuskin kellään yksinäisellä sudella niitä paljoa on.

Vierailija
260/633 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen aina ollut tosi sosiaalinen ja suosittu miestenkin keskuudessa mutta seksikumppaneita on onneksi kertynyt vasta 3 :) Olen 29-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän