Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä?
Kommentit (633)
22 yhdyntäkumppania on ollut ja olen 27 vuotias nainen
Mä olen ollut yhden miehen, lapseni isän kanssa. Mies on ollut ennen mua edellisen tyttöystävänsä kanssa sängyssä. Nuorempana mua häiritsi et miehellä on kokemusta vähän enemmän, mut mies on aina tehnyt selväksi, että arvostaa et mä en ole paneskellut kenen tahansa kanssa. Ja tavallaan oon ihan ylpeä itsestäni! Koska ihan oikeasti, ei se määrä vaan se laatu. :) eikä uskonto liity meihin mitenkään, toki mä olin 16 ja mies 19 kun alettiin seurustelemaan, ettei kai se ihmekään ole et mies on mun eka ja vika myös toivottavasti. Älä ap turhia murehdi, oot just hyvä noin! :)
T. Nainen 23-v.
Jos olisinkin ollut 16, tilanne olisi ollut ymmärrettävä. Mutta olin 22 ja neitsyys siinä iässä ahdisti jo ihan helvetisti, ajattelin että tuskin enää kelpaan kellekään (paitsi jollekin friikille) niin vanhana kokemattomana!
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:49"]Hauskoja tuollaiset, jotka eivät muka muista yhtään ja sitten veikkaavat 60 tai 100... Kun kumppaneita on joitakin kymmeniä, tulee liioittelijalle helposti sellainen olo, että niitä on pitkälti toista sataa. Kannattaa miettiä kun ehdottelee sataakin naista. Jos sellainen luku on vaikka kaksvitosena, niin sitä on pantu viimeiset kymmenen vuotta joka kuukausi eri partneria - kymmenen vuotta! Ei ihan oikeesti todellinen luku monellekaan... Vaikka viettäisi pari villiä vuotta ja joka viikonloppu olisi uusi petikaveri, niin sataan hädintuskin pääsisi ja silloinkin siis JOKA viikonloppu eri partneri...
Itsellä luku on muutama kymmenen, ikää 43 ja virallisena totuutena pidän lukua alle kymmenen...
[/quote]
Joo siis millaista elämää sitä on pitänyt viettää ettävoi kertyä satoja kumppaneita ? :o
[/quote]
Kolme villiä vuotta, joissa oli kimppakivoja ja kolmen viikon työkomennuksella kaadoin kuusi miestä. Ei nyt sinänsä mitenkään epätavallista tai edes rääsyistä elämää. Kunhan seikkailin. t. se 22 v nainen, joka aloitti seksielämän 15-vuotiaana, ja lukuhan on joko jotain 37-45 välillä. En jaksa tarkistaa numeroani.
Masentavaa kun kaikilla muilla on niin monia kumppaneita ollut. Mua taas ei kukaan iske baareissa eli ei toivookaan että pääsisin teidän lukemiin :(
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 12:12"]Masentavaa kun kaikilla muilla on niin monia kumppaneita ollut. Mua taas ei kukaan iske baareissa eli ei toivookaan että pääsisin teidän lukemiin :(
[/quote]
Mua olis iskenyt nuorena sinkkuna, mutta ylitiukasta kotikasvatuksesta (ja siihen liittyen epänormaalista raskauden pelosta) johtuen olin niin helvetin estynyt, että jäi nuoruus elämättä
Noin 150 miehen ja 2 naisen kanssa. Ei hävetä.
N29
Varmaan n. 20 tai jokunen alle. En muista. Viimeiset 9 vuotta yhden ja saman kanssa. Ehkä vähän villi nuoruus, vähän harmittaa, mutta elämä on.
N31
26 miestä ollut. Oon 19-vuotias nainen.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 12:48"]Noin 150 miehen ja 2 naisen kanssa. Ei hävetä.
N29
[/quote]
No kyllä syytä olis hävetä, likainen horatsu hyi.
21 miestä ja olen 25 vuotias nainen.
Olin kova bilettäjä ja aina oli jotain uutta meneillään jonkun uuden 'ihanan' tuttavuuden kanssa, en edes tajunnut että olisin ollut erityisen monen miehen kanssa.. Tossa 21 kohdalla tuli sellanen olo että ei siitä saa mitään irti jos ei se ihminen merkitse tosissaan. Nyt olen mennyt vuoden selibaatissa ja päättyy sitten kun oikeasti kolahtaa. Kirjaimellisesti tuli yhden yön tai parin viikon jutut ja säädöt totaalisen täyteen.
Viiden kanssa. Tähän lukuun sisältyy aviomieheni, joka on ollut ainoa seksikumppanini viimeiset 16 vuotta. N34
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 12:48"]Noin 150 miehen ja 2 naisen kanssa. Ei hävetä.
N29
[/quote]
No kyllä syytä olis hävetä, likainen horatsu hyi.
[/quote]
Ai, tunnetko ton 150/2 kanssa olleen? Vai millä perusteella sanot sitä epähygieeniseks ja prostituoiduks? Siistippä suusi.
Kauheita "parrunnielijöitä" kyllä olette.....
Sekin olisi mielenkiintoista tietää , miten yhdyntäkunppaneiden määrä korreloi itsetunnon ja sen minäkuvan kanssa , kuinka viehättävänä itseään pitää.
Ap
N. 60-70 seksikumppania, kaikki miehiä.
N39
5, mutta enemmän olisi, jos olisin kelpuuttanut. M35