Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä?
Kommentit (633)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 19:18"]Minä en ole kuin yhden, mikä hävettää :( n34
[/quote]
Kaikesta sitä näköjään voi hävetä. Minua hävettäs piereskellä vieraiden kanssa, mutta eipä hävetä yhtään nämä 5 seksikumppania 34 vuoden ikäänasti. Minusta se on enemmänkin hyvä referenssi ihmiselle jolla on ollut 4 pitempää parisuhdetta. Tosin enpä kadu myöskään sitä ainoaa yhdenillansuhdetta 21v miehenalun kanssa. Suloinen söpöstelijä joka oli kovasti ihokontaktia vailla eronsa jälkeen. Tykkäsi kovasti pusutella ja halata ja pitää sylissä vaikka vieraita toisillemme olimmekin. :)
Onhan tuota tullut paalutetua 200 ihanaista ja lisää tulee. Kun on kunnon kaira niin minähän se poraan ;-)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 07:27"]Menen panolle.
Ap
[/quote]
No nyt sekin tapahtui, että huijari - ap iski ketjuuni! Oikea ap ei siis todellakaan mennyt panolle vaan nukkumaan. Paneminen jää aika vähälle nyt vauvapeeheessä , etenkin kun mies ei ole aloitteellinen. Ap
2 miehen. (Lisäksi seksiä ollut 3 naisen kanssa). Toinen miehistä on avomieheni ja toinen oli mukana neljänkimpassa tyttöystävänsä kera. 2 muutakin naista kimppakivakokemuksia.
Mies ei muista tarkkaan että paljon hänellä on ollut kumppaneita, noin 40 varmaan. Kohta kuusi vuotta oltu yhdessä. Ei haittaisi vaikka mies olisi jatkossa ainut seksikumppanini mutta olen kyllä noille kimpoillekkin avoin edelleen jos sellaisia mahdollisuuksia sattuu sopivaan aikaan kohdalle. Toivon vaan että koskaan ei erota! :)
N24 (mies on 32)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:48"]
"En kelpuuttaisi naista, joka ei ole pannut MONIA miehiä. Kokeilin neitsyttä kerran, huomasin kunnon munahaukan olevan kirkkaasti parempi sängyssä ja muutenkin rennompaa seuraa"
Ei se määrä vaan laatu ;)
[/quote]
Mä ainakin olin pitkään seksissä ihan paska, juuri epävarmuuden ja kokemattomuuden takia. Ihme ettei miehen kiinnostus alkanut vähetä kuin vasta n. 4 vuoden kuluttua.
Ap
[/quote]
Ootko ihan suoraan kysynyt että mistä tykkää ja miten? Kun annat esim poskihoitoa, ni kysy miltä tuntuu mikäkin mitä teet. Älä nyt haastattelua pidä, mutta kysy oikeasti. Avomieheni on poikkeava monella tapaa edellisistä seksikumppaneistani, joista yhtenä esim. että hän on ympärileikattu. Tajusin asian vasta kuukausien yhdessäolon jälkeen. Suuseksiä antaessani eri asiat ovat hänen mielestään miellyttäviä, kuin edellisille kumppaneille. Opettelin tuntemaan mieltymykset ja hyvänolon antavat temput kysymällä ja kuuntelemalla.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 08:01"]Mä en häpeile yhtään:)
Mun yks tuttu taas meni naimisiin yhden kaa, teki lapsia , ja sit tajusi ettei olekaan nähnyt muita, jätti perheen ja nyt 30 v juoksee baarista toiseen kullien perässä. Mielummin ajoissa , kun myöhässä.
[/quote]
Mä en ole niin vastuuton, että tekisin noin, joten mitäköhän pitäisi tehdä, ettei asia hävettäisi? Ei mieheni suoraan ole sanonut pitävänsä itseään parempana tästä syystä, mutta koen joka tapauksessa alemmuutta tilanteesta johtuen ja saatan tulkita miehen käytöstä sen mukaan. Itsetuntoni lienee oikeasti huono. Mutta ei sen nostaminen voi miehenkään tehtävä olla, jos se ei itse halua sitä koittaa nostaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:48"]
"En kelpuuttaisi naista, joka ei ole pannut MONIA miehiä. Kokeilin neitsyttä kerran, huomasin kunnon munahaukan olevan kirkkaasti parempi sängyssä ja muutenkin rennompaa seuraa"
Ei se määrä vaan laatu ;)
[/quote]
Mä ainakin olin pitkään seksissä ihan paska, juuri epävarmuuden ja kokemattomuuden takia. Ihme ettei miehen kiinnostus alkanut vähetä kuin vasta n. 4 vuoden kuluttua.
Ap
[/quote]
Ootko ihan suoraan kysynyt että mistä tykkää ja miten? Kun annat esim poskihoitoa, ni kysy miltä tuntuu mikäkin mitä teet. Älä nyt haastattelua pidä, mutta kysy oikeasti. Avomieheni on poikkeava monella tapaa edellisistä seksikumppaneistani, joista yhtenä esim. että hän on ympärileikattu. Tajusin asian vasta kuukausien yhdessäolon jälkeen. Suuseksiä antaessani eri asiat ovat hänen mielestään miellyttäviä, kuin edellisille kumppaneille. Opettelin tuntemaan mieltymykset ja hyvänolon antavat temput kysymällä ja kuuntelemalla.
[/quote]
No enpä taida olla kysynyt. Olin vuosia todella passiivinen sängyssä, joskin suosituin AINA ihan mielelläni miehen aloitteisiin. Olen varma, että jos olisin ollut kokenut, en olisi ollut epävarma ja passiivinen. Edelleen harmittaa, vaikka turha mennyttä on märehtiä. Olen myöskin varma siit , että jos en olisi ollut vuosia niin epävarma ja passiivinen, seksielämämme olisi nyt paljon parempaa, eli mies ei olisi niin kyllästynyt muhun kuin on :'(
Ap
Jos muuten joku ei tajua, miten yksipuolinen kokemattomuus on ongelma, niin esim. siten, että kun kokeneempi mies kommentoi /kritisoi, on pakko uskoa, kun se on ainoa palaute jonka on saanut.
Ap
Miksi täällä oikeasti alapeukutetaan niitä joilla on ollut enemmän kumppaneita, etenkin naisia? Eikö nainen saa harrastella tuolla ympäriinsä jos on vastuullinen ja pitää ehkäisystä huolen (kortsu)? Miksi se on vain muka hyvä että heti kun täytät 18 menet naimisiin ja alat "kunnolliseksi" perheenäidiksi. Minä menin tuolla, pari olisi saanut jäädä kokematta, mutta empähän kadu nyt vakiintuessani perheenäidiksi ja vaimoksi, etten ole saanut elää ja kokea mitä halusin.
Olen mies ja minulla on ollut noin 40 naisen kanssa , ja tyttöystäväni on ollut noin 30 miehen kanssa, eli hyvin mä johdan:)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 10:44"]Olen mies ja minulla on ollut noin 40 naisen kanssa , ja tyttöystäväni on ollut noin 30 miehen kanssa, eli hyvin mä johdan:)
[/quote]
Pidätkö itseäsi parempana kuin tyttöystävää ? Pitäisitkö, jos hänellä ei olisi ollut ketään muuta?
Ap
Olen ollut yhden kanssa - aviomieheni. Joskus harmittelin, etten ehtinyt olla muiden miesten kanssa, koska olin niin tosi tarkka kenen kanssa lopulta sitten menin sänkyyn. Enää en harmittele, koska en kuitenkaan usko, että seksi olisi kovin paljon erilaisempaa muiden kanssa. Lähinnä mietin, miltä toisenlainen miesvartalo tuntuu käden alla.
Meillä on miehen kanssa hyvä seksielämä. Hän yrittää kaikin tavoin miellyttää minua ja minä häntä, sekä olemme kokeilunhaluisia. Olin ja olen edelleenkin kovin tarkka, kenen kanssa voisin mennä sänkyyn. Joskus on mieheni ohimennen maininnut, että hänestä on aika kiva ajatus, etten ole ollut muiden kanssa sängyssä. Omaan seksikkyyteeni ei mielestäni kokemattomuus ole vaikuttanut. Tiedän varmasti olevani mieheni mielestä seksikkäin nainen ja hyvä sängyssä. Se ajatus paistaa hänestä kilometrien päähän.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 10:13"]
Jos muuten joku ei tajua, miten yksipuolinen kokemattomuus on ongelma, niin esim. siten, että kun kokeneempi mies kommentoi /kritisoi, on pakko uskoa, kun se on ainoa palaute jonka on saanut.
Ap
[/quote]
Täh? Jokainenhan pystyy antamaan palautetta vain siitä, mikä itsestä tuntuu hyvältä/kiihottaa ja mikä ei. Eivät kaikki miehet (tai naiset) tykkää samoista asioista seksissä, vaan jokaisella ihmisellä on omat mieltymyksensä, joita ei voi tietää aikaisempien seksikokemusten pohjalta. Kyllä kumppanin antamaa palautetta pitää uskoa, oli sitten harrastanut seksiä vain hänen tai sadan muun kanssa. Se on tietenkin tosi ikävää, jos kumppani kritisoi/kommentoi ikävään sävyyn, kyllä seksistä pitäisi aina keskustella hyvässä hengessä.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 10:55"]Olen ollut yhden kanssa - aviomieheni. Joskus harmittelin, etten ehtinyt olla muiden miesten kanssa, koska olin niin tosi tarkka kenen kanssa lopulta sitten menin sänkyyn. Enää en harmittele, koska en kuitenkaan usko, että seksi olisi kovin paljon erilaisempaa muiden kanssa. Lähinnä mietin, miltä toisenlainen miesvartalo tuntuu käden alla.
Meillä on miehen kanssa hyvä seksielämä. Hän yrittää kaikin tavoin miellyttää minua ja minä häntä, sekä olemme kokeilunhaluisia. Olin ja olen edelleenkin kovin tarkka, kenen kanssa voisin mennä sänkyyn. Joskus on mieheni ohimennen maininnut, että hänestä on aika kiva ajatus, etten ole ollut muiden kanssa sängyssä. Omaan seksikkyyteeni ei mielestäni kokemattomuus ole vaikuttanut. Tiedän varmasti olevani mieheni mielestä seksikkäin nainen ja hyvä sängyssä. Se ajatus paistaa hänestä kilometrien päähän.
[/quote]
Jos meilläkin olisi hyvä seksielämä, tuskin harmittelisin kokemattomuuttani, jota pidän yhtenä selityksenä seksiongelmille (eli aiemmin oma passiivisuus, nyt miehen kiinnostuksen lopahtaminen ja edelleen jatkuva huono itsetuntoni)
Ap
Jotenkin tuon 211:n vastaus masensi niin paljon (että tuollaistakin voi olla kokemattomuudesta huolimatta !) että taidan luovuttaa koko asian kanssa. Ehkä mun ei vain koskaan ole tarkoitettu saada kunnon seksielämää.
Ap
6. N21