Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kamala ikävä armeijassa olevaa lasta

Vierailija
02.12.2020 |

Tuli ihan kamala ikävä ihan yhtäkkiä. Itkettää enkä voi keskittyä edes töihin kunnolla. Mitenhän se ressukka siellä pärjää.. :(

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua, meillä tuo on vielä edessä.

Vierailija
2/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, mutta kyllä se pärjää! Itsellä on jo kaksi käynyt ja tammikuussa kolmas menossa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on kanssa armeijassa mutta pääsee pian kokonaan pois eli ennen joulua.Mullakin on ikävä häntä. Olen kyllä viestitellyt hänen kanssaan ja ollaan lomilla nähty.

Vierailija
4/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit on vaan tollasii, siis äidit jotka lastaan rakastaa.

Vierailija
5/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee takaisin. Ikävöi sitten kun sota alkaa ja et tiedä näetkö enää koskaan. Ja jos näet, niin näetkö hengissä.

Vierailija
6/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Mulla oli kans välillä tosi kova ikävä. Se ei kovin sillon tykännyt kun soittelin sille. Muille soitteli tyttöystävät ja mun pojalle oma äiti :D onneksi kaksi nuorempaa on tyttöjä eivätkä ainakaan vielä ole hinkumassa armeijaan

Vierailija
7/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidit on vaan tollasii, siis äidit jotka lastaan rakastaa.

Näin on! Mutta kun käytiin pari vuotta sitten katsomassa kuopuksen sotilasvalaa niin kyllä miestäkin itketti. Eikä ollut ainoa..

Vierailija
8/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin alussa oli hirveä ikävä mutta nyt olen jo tottunut. Oikeeastaan tää armeija-aika on ollut hyvä "harjoitus" siihen kun lähtee opiskelemaan ensi syksynä (toivottavasti siis pääsee haluamaansa kouluun!). Meillä poika on nyt sotimassa loppusotaa, ennen joulua pääsee pois.

Vierailija
9/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! Mulla oli kans välillä tosi kova ikävä. Se ei kovin sillon tykännyt kun soittelin sille. Muille soitteli tyttöystävät ja mun pojalle oma äiti :D onneksi kaksi nuorempaa on tyttöjä eivätkä ainakaan vielä ole hinkumassa armeijaan

Voi apua, ei sais nauraa mutta tuo mielikuva :D

Vierailija
10/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, odotappa sitä kun muuttaa pois kotoa. Silloin vasta ikävä tulee!

Vierailija
11/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää kai ja tulee sitten sieltä pois jos ei pärjää..

Vierailija
12/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, odotappa sitä kun muuttaa pois kotoa. Silloin vasta ikävä tulee!

Tämä! Mulla muutti esikoinen (tyttö) samaan aikaan kun kuopus (poika) lähti armeijaan. Koska olen yh niin jäin yhtäkkiä ihan yksin. Oli ihan sairas ikävä, molempia

Vierailija
13/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärjää kai ja tulee sitten sieltä pois jos ei pärjää..

Onkai se siellä jo jonkun 5kk vähintään pärjännytkin..

Vierailija
14/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esikoinen sairastaa diabetestä ja 2013 kävi armeijan (halusi vaikka ei olisi ollut edes pakko) Oli ihan sairas huoli että jos se kuupahtaa sinne metsään... Onneksi nyt vissiin on niin että enää ei saa diabeetikko mennä, helpottaa äitienkin huolta!

Vierailija
15/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla esikoinen sairastaa diabetestä ja 2013 kävi armeijan (halusi vaikka ei olisi ollut edes pakko) Oli ihan sairas huoli että jos se kuupahtaa sinne metsään... Onneksi nyt vissiin on niin että enää ei saa diabeetikko mennä, helpottaa äitienkin huolta!

Mun esikoinen sai keuhkokuumeen armeijassa eikä päässyt lääkäriin, yritti kyllä, mutta ei uskottu. Oppitunnilla meni kuulema ihan sekavaksi ja pyörtyi. Vietiin lääkäriin ja 40 asteen kuume.. tuosta kun tokeni niin tuli poskiontelon tulehdus leirillä, ei päässyt vemppaamaan. Poika pisti viestiä että tajuttoman huono olo eikä pääse hoitoon. Soitin niin saamarin vihasen puhelun sinne. Pääsi poika hoitoon ja oli muuten pitkään kipeänä. Lomallakin vaan nukku. Kyllä sillon oli vaikea päästää lapsi takasin, oli hirveä huoli

Vierailija
16/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä alapeukutetaan?

Vierailija
17/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska oma valinta

Vierailija
18/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, tiedän tunteen, kyllä se siitä

Vierailija
19/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin pojalla loppusota nyt menossa ja on sairastellut siellä armeijassa kun heti alussa jostain rokotteesta nousi kuume. t.kolmonen

Vierailija
20/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska oma valinta

Niin oli pojan oma valinta. Mutta tässä ketjussa on kai kysymys äidin ikävästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän