Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kamala ikävä armeijassa olevaa lasta

Vierailija
02.12.2020 |

Tuli ihan kamala ikävä ihan yhtäkkiä. Itkettää enkä voi keskittyä edes töihin kunnolla. Mitenhän se ressukka siellä pärjää.. :(

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee lomille!

Saman käynyt

Vierailija
22/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla esikoinen sairastaa diabetestä ja 2013 kävi armeijan (halusi vaikka ei olisi ollut edes pakko) Oli ihan sairas huoli että jos se kuupahtaa sinne metsään... Onneksi nyt vissiin on niin että enää ei saa diabeetikko mennä, helpottaa äitienkin huolta!

Mun esikoinen sai keuhkokuumeen armeijassa eikä päässyt lääkäriin, yritti kyllä, mutta ei uskottu. Oppitunnilla meni kuulema ihan sekavaksi ja pyörtyi. Vietiin lääkäriin ja 40 asteen kuume.. tuosta kun tokeni niin tuli poskiontelon tulehdus leirillä, ei päässyt vemppaamaan. Poika pisti viestiä että tajuttoman huono olo eikä pääse hoitoon. Soitin niin saamarin vihasen puhelun sinne. Pääsi poika hoitoon ja oli muuten pitkään kipeänä. Lomallakin vaan nukku. Kyllä sillon oli vaikea päästää lapsi takasin, oli hirveä huoli

Tuli sairaan paha mieli. Onneksi kaikki päättyi hyvin. Huoli omasta lapsesta on hirvein tunne ikinä. Mutta leijonaemo suojelee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tehdään miehistä korrrpraaleja! T. Vanha Patu.

Vierailija
24/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä tehdään miehistä korrrpraaleja! T. Vanha Patu.

Mutta terveys ennen kaikkea, eikö niin? ...

T. Tuo jonka poika sairasteli eikä päässyt hoitoon

Vierailija
25/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidit on vaan tollasii, siis äidit jotka lastaan rakastaa.

Näin on! Mutta kun käytiin pari vuotta sitten katsomassa kuopuksen sotilasvalaa niin kyllä miestäkin itketti. Eikä ollut ainoa..

Minuakin itkettäisi jos lapseni menisi tuollaisia valoja vannomaan. Onneksi ei mene.

Vierailija
26/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä mielipide, minkä haluat kuulla, mutta kuulostat aika tarrautuvalta.

Vierailija
27/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla esikoinen sairastaa diabetestä ja 2013 kävi armeijan (halusi vaikka ei olisi ollut edes pakko) Oli ihan sairas huoli että jos se kuupahtaa sinne metsään... Onneksi nyt vissiin on niin että enää ei saa diabeetikko mennä, helpottaa äitienkin huolta!

Mun esikoinen sai keuhkokuumeen armeijassa eikä päässyt lääkäriin, yritti kyllä, mutta ei uskottu. Oppitunnilla meni kuulema ihan sekavaksi ja pyörtyi. Vietiin lääkäriin ja 40 asteen kuume.. tuosta kun tokeni niin tuli poskiontelon tulehdus leirillä, ei päässyt vemppaamaan. Poika pisti viestiä että tajuttoman huono olo eikä pääse hoitoon. Soitin niin saamarin vihasen puhelun sinne. Pääsi poika hoitoon ja oli muuten pitkään kipeänä. Lomallakin vaan nukku. Kyllä sillon oli vaikea päästää lapsi takasin, oli hirveä huoli

Miten se on noin sairastellut? Huono vastustuskyky?

Vierailija
28/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on noin sairastellut? Huono vastustuskyky?

Varmaan huono sisäilma. Tuon jälkeen ei ole sairastellut ollenkaan ja tuosta on jo 9 vuotta aikaa.

Vierailija
29/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, kyllä se siitä :)

Vierailija
30/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun poika sairastui mahatautiin. Oli valittanut että on maha sekasin ja oksennus lentää. Ei saanut mennä lääkäriin. Oksensi sitten kesken luennon keskellä luokkahuonetta. Sen jälkeen pökräsi ja löi päänsä pöytään. Tämäkin mamma oli helkkarin vihainen kun sai kuulla

Vierailija
31/37 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun poika sairastui mahatautiin. Oli valittanut että on maha sekasin ja oksennus lentää. Ei saanut mennä lääkäriin. Oksensi sitten kesken luennon keskellä luokkahuonetta. Sen jälkeen pökräsi ja löi päänsä pöytään. Tämäkin mamma oli helkkarin vihainen kun sai kuulla

Kuulostaa kurjalta :(

Vierailija
32/37 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää erittäin hyvin, kertoi juuri äsken.

Vierailija
33/37 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän lapset mee armeijaan, Suomessa. Eiks se oo k-18-v.

Vierailija
34/37 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti vaan mutsi.

En mä

mikään ressukka ole.

Vierailija
35/37 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😲😲😲😲Voi äiti raasu, miten sä nyt siellä pärjäät? Voi voi. Voi voi.

Jos mä kysyn vähän vaikka lomaa.

Terveisin sun rssukka.

Vierailija
36/37 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oma poika muutti vime kesänä toiseen kaupunkiin opiskelemaan. Tyhjä huone on surullista.

Vierailija
37/37 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamalaa. Minkä maan armeijaan tai terroristiryhmän lapsisotilaaksi pienokaisenne on kaapattu? 😱😱😱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä