Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon virpojia on jo käynyt?

Vierailija
13.04.2014 |

Meillä on käynyt nyt (10.30) 11 virpojaa. Nyt on vähän aikaa ollut hiljaista 10-10.15 oli melkein ruuhkaa. :)

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiertääkös Seinäjoella tänään virpojat? 

Vierailija
42/93 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään ole käynyt! Porvoossa ollaan. Kaipa sitten täytyy itse syödä karkit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut ketään täällä Pohjois-Porissa. Minulla on vasu täynnä Kindereitä odottamassa. Nuutteja kyllä tuli kauhea läjä ja halloweeninakin kiertää iso lauma. Itse olen kotoisin seudulta, jossa etupäässä virvotaan, ja surettaa, kun täällä ei näytä sellainen perinne olevan vallalla. Minusta virpojalta pienikin pajunoksa vaikka ilman koristeitakin on hieno vitsa. Parempi se on kuin joku halloween-Ukkonooa-örinä.

Vierailija
44/93 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:11"]kiertääkös Seinäjoella tänään virpojat? 

[/quote]

Eipä täällä keskustassa ainakaan

Vierailija
45/93 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt ketään :( no lapset saa pääsiäisenä enemmän munia.

Vierailija
46/93 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:04"]Ei onneksi yhtään. Niitä oksia ei oo muutenkaan tunteella tehty, pari höyhentä nopeesti liimattu oksaan kiinni ja pitäisi karkkia siitä hyvästä antaa. Itse kersana panostin, laitoin kaikki oksat täyteen erilaisia koristeita ja ne olivat oikeasti hienoja. Nykymaailman pennut on niin hemmoteltuja ja laiskoja että karkki on vaan tärkein, ei se oman oksan koristelu.

[/quote]

Jep, muiden ilahduttamisesta viis kuhan karkkia saa.. Huoh

Vierailija
47/93 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, ehkäpä kiitos lukollisen porttikongin! (ekaa pääsiäistä tässä asunnossa)

Vierailija
48/93 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa ovat yrittäneet, mutta en ole avannut. hki

Vierailija
49/93 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kolmen hengen porukka meilläkin. Samat kuin viimevuonna. Taitaa tämäkin perinne hävitä lopullisesti. :/

Vierailija
50/93 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään! :( kohta syön noi munat itse.

Vierailija
51/93 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:30"]

Kaksi kertaa ovat yrittäneet, mutta en ole avannut. hki

[/quote]

Joo, arvasin että tulee alapeukkua. Minun ei kuulkaas ole pakko avata oveani muiden lapsille ja palkita heitä, kun en koko virpomista edes halua. Tarpeeksi joutuu noita mölyäviä kakaroita jo sietämään metrossa ja bussissa. Joutava kerjäämistapa joutais jo vaipua menneisyyteen pölyn alle, historian havinaan.

Vierailija
52/93 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tyttöä kävi. Annoin molemmille palkan, vaikka yhden oksan vaan sain, koska olen kuitenkin varautunut virpojiin, niin mitäpä niissä sitten kitsastelemaan. Vähän vaivanpalkkaa, kun sateesta huolimatta ovat lähteneet virpomaan....

Vierailija
53/93 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sataa (Hki), yhtään ei ole käynyt. Tällä kertaa hyvä niin, sillä vaikka avaankin yleensä oven virpojille, tänä vuonna en ehtinyt flunssan takia karkkiostoksille. Tosin eipä tainnut lapsia viime vuonnakaan käydä ja söin tikkarit itse :).

Vierailija
54/93 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin tytön kanssa puoli tuntia sitten. Käytiin viidellä naapurilla (rivitalo) ja saatiin pannu täyteen suklaamunia ja karkkeja. :) Ei täälläkään näytä paljoa noitia olevan liikkeellä, osalla naapureista ei ollut käynyt vielä ketään. Joko sade karkoittaa tai perinne on katoamassa? :/

Terv. 14

Vierailija
55/93 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. Ei olla avttu ovea yhdellekään. Meilläkään ei kaivata ovelle noidiksi pukeutuneita kerjäläisiä.

Rivitaloalueella niistä on ennen ollut enemmän riesaa, mutta nyt ilmeisesti vanhemmat ovat alkaneet tulla järkiinsä ja kieltäneet lapsiltaan koko touhun, kun näitä rahan- ja karkinkiilto silmissä kierteleviä riiviöitä ei tänä vuonna ole onneksi enää niin paljoa näkynyt.

Vierailija
56/93 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 10:31"]Meillä on käynyt nyt (10.30) 11 virpojaa. Nyt on vähän aikaa ollut hiljaista 10-10.15 oli melkein ruuhkaa. :)

[/quote]

Ei kai kukaan nyt ole niun hönö, että käy virpomassa jumalanpalveluksen aikaan? Itse kotiuduin nyt kirkosta, nyt saa virpojat tulla.

Vierailija
57/93 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän alueella ei ole pahemmin pieniä lapsia. En olisi avannut ovea koska en ostanut mitään karkkia.

Vierailija
58/93 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:49"]Käytiin tytön kanssa puoli tuntia sitten. Käytiin viidellä naapurilla (rivitalo) ja saatiin pannu täyteen suklaamunia ja karkkeja. :) Ei täälläkään näytä paljoa noitia olevan liikkeellä, osalla naapureista ei ollut käynyt vielä ketään. Joko sade karkoittaa tai perinne on katoamassa? :/

Terv. 14

[/quote]

Miksi käytte noin aikaisin? Miksei voi odottaa klo 12 asti, että kaikki varmasti kirkosta kotona?

Vierailija
59/93 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään,eikä tulekkaan.Portti lukittu.Inhoan niitä kerjääjiä!

Vierailija
60/93 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Eikä pihallakaan ole näkynyt yhtään. Itseasiassa en ole nähnyt moneen vuoteen virpojia. Ilmeisesti se ei ole täällä espoossa tapana.. Vähän harmittaa, kun oma lapsi olisi virpomis iässä, mutta eihän sitä ainoana tuonne voi laittaa.