Kuinka paljon virpojia on jo käynyt?
Meillä on käynyt nyt (10.30) 11 virpojaa. Nyt on vähän aikaa ollut hiljaista 10-10.15 oli melkein ruuhkaa. :)
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 11:18"]
Aika monta jo teillä käynyt. Meillä kävi yksi kolmen porukka ja kaikki antoivat oksan ja saivat palkan. Itse ajattelin oman tyttöni päästää virpomaan vasta klo 12 jälkeen, joko sitä kehtais sit jo mennä kun noin aikasin muutkin ovat liikkeellä?
[/quote] Joko 14 lähette oman lapsensa ? meillä on nyt käynyt 25 ja kyllä se niin on , etteä jos vielä tulee niin ei ole paikkaa antaa ;/
Harmi, että jos vaikka sun tyttös olisi tulossa, hyvin laittettuna ja kohteliaana kaunnista oksaa tarjoamassa, niin nolottaa etten ole riittäväsi osannut varautua palkkaan. Nyt viimeinen pirukka tarjosi yhden oksan , ja ja laiton palkan vain siihen koriiin kuka oksan antoi. sanoin sitten , että jos vaikka sitten jaatta palkat jos virvotte vuorotellen " onnkei kirkas lapsen ääni vastasi etä joo "
Meillä on käynyt vasta viisi. Aiempina vuosina on käynyt paljon paljon enemmän, ehkä 20-30 lasta. Varauduin isompaan lapsimäärään nytkin, mutta taitaa jäädä itselle nuo suklaapatukat.
En ole laskenut. Ehkä n. 25. Nyt on jo pitkään ollut hiljaista. Vilskettä oli 10-11.
Jokaiselle virpomassa olleelle on palkka annettu. Suklaamunia on mennyt reilusti.
Toivottavasti enää 12 jälkeen ei tule porukkaa. Halutaan rauhoittua syömään. Kaikki "tutut" (lähiseudun lapset, jotka ovat yleensä virponeet aiempina vuosina) ovat jo käyneet.
nolla.
Omat lapset on virpomassa.
Ei yhtään. Hämmentävää. Edellisinä vuosina tähän mennessä on käynyt jo lauma virpojia. Suklaamunia on varattuna pari laatallista, mutta ottajia ei näy.
Ei yhtään onneksi. Ja vaikka kävisikin niin en avaisi ovea.
Ei yhtään valitettavasti. Tulispa joku meillekin!
Ei yhtään :(
Oma 3v ei halua mennä virpomaan.
Ei yhtään :/ Harmittaa kun pääsiäismunia varattu ja lapsi haluaisi niitä antaa.
Meillä on käynyt jo 789 ja kello on vasta seitsemän. Iltaan mennessä on varmaan koko Helsinki käynyt. Annetaan virpojille satanen kouraan ja vip-kortti yökerhoon.
Ei yhtään, en ymmärrä miksi koska alueella asuu paljon lapsia
Yksi kolmen pojan porukka. Vähän kyllä ärsytti, kun annoin kaikille erikseen kolme pientä suklaamunaa, minkä jälkeen pojat jäivät siihen toljottamaan korit ojossa ja selvästi odottivat, että enemmän olisi pitänyt antaa. Ei sitten tullut edes kiitosta. Nyt olen majoittautunut yläkertaan ja esitän, ettei ketään ole kotona.
Ei yhtään. En varannut palkkojakaan, lapsen pääsiäismunat on kyllä kaapissa jos joku ihme kävisi ja joku virpoja pääsisi sekä lukitusta alaovesta sekä meidän käytävän lukitusta väliovesta ovikelloamme rimputtamaan.
Ei yhtään vaikka naapurusto on lapsia täynnä. Suklaat taitaa mennä omaan napaan. Pari vuotta sitten ostin myös munia ja olin 3v:n kanssa pihalla. Naapurissa kävivät virpomassa ja huusin perään,et tulevat meillekkin. Kovaan huusin muutamaan kertaan,kun ihan 20metrin päässä olivat. Eivät tulleet,ehkä mun raskausmaha pelotti niitä? 3v ihmetteli myös ja mussutettiin siteen namit yhdessä.
Ei onneksi yhtään. Niitä oksia ei oo muutenkaan tunteella tehty, pari höyhentä nopeesti liimattu oksaan kiinni ja pitäisi karkkia siitä hyvästä antaa. Itse kersana panostin, laitoin kaikki oksat täyteen erilaisia koristeita ja ne olivat oikeasti hienoja. Nykymaailman pennut on niin hemmoteltuja ja laiskoja että karkki on vaan tärkein, ei se oman oksan koristelu.
Noin 15 kertaa soinut ovikello ja virpojia ollut yhteensä ehkä 40. Oksia olen saanut joka porukalta yhden, vaikka virpomisen jälkeen kaikki ovat käsi ojossa. Jokainen saa pienen suklaamunan, siis sellaisen "ruohomunan". Osa on suoraa sanonut, että "anna rahaa" tai "ei riitä", eli varsin hyvin on näköjään taksat kotona selvitetty.
Omat lapset eivät virvo kuin mummin iltapäivällä.
Ei yhtään. :/ Laitoin oveen lapunkin, että saa tulla virpomaan. No täytyy syödä suklaamunat sitten itse. Kamalaa. :)
Alapeukkua niille, jotka eivät voi sille minkään ettei virpojia ole tullut?
On jo puolipäivä eikä yhtään ole käynyt. Onko tihkusade pelottanut kaikki pienet noidat?
Olen ihmeissäni. Narsissit on pihalla kukkimassa, ikkunoissa on pääsiäiskoristeita (näistä on muutama pieni noita aikaisempina vuosina sanonut, että uskalsivat tulla kun ikkunassa on lasten tekemiä koristeita) ja suklaamunia+lakuja varattu iso laatikollinen.
Mutta ketään ei näy. Outoa.
Aikaisempina vuosina on tullut yleensä 10-15 virpojaa, parhaimpina jopa yli 30. (Vantaa)
Yksi tyttöporukka kävi, varmaan vesisade vähän lannistaa intoa.. :(