Mies ei ole tyytyväinen kroppaani
Olen seurustellut mieheni kanssa nyt 2 vuotta. Alusta lähtien hän on valitellut pömppömahaani ja kertyviä kiloja. Minulla on myös olemassa lääkitys, joka lisää kiloja, mutta lääkettä en voi lopettaa.
Olen syönyt terveellisesti jo pitkään ja myös aloittanut kuntosalitreenit. Silti hän jaksaa jauhaa samasta asiasta. Hän kertoo, että tee enemmän vatsalihasliikkeitä ja liiku muutenkin kuin vain kuntosalilla.
Nyt olen ollut kovassa flunssassa ja kuntosali on ymmärrettävästi jäänyt. Aloitan harjoittelun vasta kun olen tervehtynyt. Nytkin hän vain valittaa, että mahani on kasvanut eikä se näytä hyvältä. Sanoin hänelle, että hyväksy minut sellaisena kuin olen tai älä hyväksy lainkaan. Sanoin myös suutuspäissäni, että etsi timmi nainen, jolla ei pömppömahaa ole.
Mieshän itse on hyvin hoikka ja hyvässä kunnossa. Onko silti oikein loukata toista näin? Hän myös sanoi, että lopeta lääke jos se kerryttää kiloja.
Kommentit (38)
Itse hän sinut valitsi. Mutta miksi sinä tyydyt häneen?
Mies voisi tilata postimyynnistä seksinuken ja sinä voisit etsiä paremman miehen.
Inhoatko sinäkin itseäsi, vai miksi hengaat tuollaisen kanssa?
Pitääkö hän sinun kehoasi omaisuutenaan kun kerran noin arvostelee? Vaikuttaa aika rajattomalta ihmiseltä. Ei hyvä!
Jos tarina on tosi niin mies veks ja vähän äkkiä.
Oletko sinä tyytyväinen? Muullahan ei ole mitään väliä.
Heitä ukko luiskaan. Kroppaa voi muuttaa timmimmäksi, jos itse haluaa, mutta ukon luonteessa olevalle vialle et voi mitään. Tsemppiä sinulle ja etsi mies, joka arvostaa sinua just sellaisena, kuin olet. 🥰
Miksi olet alkanut seurustelemaan ko. miehen kanssa? Ja miksi hän sinun?
Eikö miehen taso ole riittänyt ig-pyllistelijään? Mutta pillua pitänyt saada kuitenkin.
Minullekin mies sanoo, että pitää pienirintaisista naisista ja törösellaisista. Minulla kolmen lapsen jälkeen isommat rinnat. Muutenkin huomauttelee ulkonäöstä ja vartalosta. Mies itse 66v eikä ole hyvässä kunnossa vaan näyttää lähinnä kuihtuvalta. En ole koskaan huomauttanut hänelle ulkonäöstään mitään. Sietänyt vain kiltisti kaiken. Nyt alkaa olla mitta täysi.
Tämähön on trolli,mutta näitä on miehis paljon. Minä arvostelisin miehen kroppaa takaisin. Tuskin hän on mikään adonks itsekään. Ja seuraus olisi se, että mies suuttuisi.
Miesvihatrolli #748493933833772272728383383838
No joo, trolli tai ei, itseään pitää arvostaa sen verran paljon, ettei kuuntele tällaista roskaa keneltäkään.
No oletko normaalipainoinen tai vyötärölihava? Onko painostasi haittaa terveydellesi? Terveys on se tärkeä vaalittava asia. Turha laihdutus voi lihottaa. Lääkityksestä mene terveys edellä tietenkin.
Ala katselemaan muita tai vaan juttelemaan muiden kanssa.
Teillä jos ei ole lapsia niin et ole mitenkään ikuisesti sidottu mieheen ja seurustelu aikana muutenkin katsotaan sovitaanko yhteen.
"Onko silti oikein loukata toista näin?"
Nähtävästi, kun olet hyväksynyt häneltä kyseisen käytöksen viimeiset pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tämähön on trolli,mutta näitä on miehis paljon. Minä arvostelisin miehen kroppaa takaisin. Tuskin hän on mikään adonks itsekään. Ja seuraus olisi se, että mies suuttuisi.
Sano ettet ole itsekään mikään valioyksilö.
"Hän myös sanoi, että lopeta lääke jos se kerryttää kiloja."
Onko tämä trolli, aprillipila vai onko ukkosi jotenkin jälkeenjäänyt? Jätä se. Ei tuo tule toimimaan pidemmän päälle.