Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nuuka, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
12.04.2014 |

Voin jo aloituksessa kertoa, että sukuvika isän puolelta. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitää nuukailla. Itse tykkään tienata kunnolla, jolloin voi sitä rahaakin käyttää huolettomammin.

Tuo vuokralla asuminen on kyllä niin kallista, että siihen minulla ei ole ikinä ollut varaa. Onneksi joillain on.

Nimim. Sijoitusasunnotkannattaa

Vierailija
22/24 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:28"]

Onko lähipiirisi sanonut kärsivänsä nuukuudestasi? Tai jos eivät sano, ovatko muuten vihjailleet siitä? Tai mites ystäväsi? Pystytkö käymään ulkona syömässä?

[/quote]

Ei mulla ole ystäviä, joten...

Anoppi on useinkin vihjaillut, vaikka onkin mukava.Siksi kun katselen paljon kaupassa hintoja varmaankin. 

Käydään joskus syömässä, mutta aika usein miehen "tuloilla", kun hän saa hotellireissuistaan ateriaetuja. Kerran viikossa menen töistä suoraan kurssille ja silloin on syötävä tai käytävä ainakin kahvilla kaupungilla,että jaksaa illan . Olen antanut itselleni luvan käyttää siihen eninetään seitsemän euroa kerrallaan. Eli hampurilaislinjalle menee tai salaatti subista. Mutta kun oikein nuukailuttaa, ostan kaupasta jotain ja syön kurssipaikan aulassa.  

Tänään en jaksa enää vastaillla, hyvää yötä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin kuluu sähköä ;)

Vierailija
24/24 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko tuttuja nämä vinkit joita yksi sukulaismies käyttää? Kun puoliso vaihtaa hammasharjansa, otat sen vanhan, keität sen, ja käytät itse siihen asti kun saat taas uuden käytetyn, lämmität mikrossa marinoitujen lihojen (ostettu alesta pakkaseen) marinadinjämät ja käytät kastikkeena, keräät isoon tuoppiin kaikki jugurtin, mehun ym. jämät ja juot (ne jämät on saatu purkista käyttämällä vettä) ja ne kaikki vesilitkut siis samaan isoon mukiin ja juot ne, ja tiskirätit pitää toki pestä koneessa, eikä ostaa uusia (sienimäistä ainetta olevat). Ja klassikko: jos puolisosi heittää pilaantuneen hedelmän roskiin, ja vielä piilottaa muiden roskien alle, kaivat sen sieltä ja syöt?

Ei varmaan tarvi kertoa, että mies on rikas... mitä nuukempi, sitä rikkaampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä