Mitähän koirani näki
Olin antamassa koiralle puruluuta ihan normaaliin tapaan ja yhtäkkiä koira katsoi viereeni ja meni kyyryyn häntä koipien välissä ja lirautti vähän alleen. Koira on terve ja rohkea.
Kommentit (22)
Olen nähnyt monta videota, missä koira saa asunnossa äkkiä hepulin, vaikka mitään ei näy, ja yrittää selvästi puolustaa omistajaansa.
Jos koira pelkää noin paljon, niin on pitänyt olla aikamoinen demoni.
Mun kissani tekee samaa! Joskus alkaa tuijottaa tiiviisti olkapääni yli ja mietin, mitä selkäni takana tapahtuu! Varmasti kisukin turhautuu kun ei osaa kertoa mitä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Mun kissani tekee samaa! Joskus alkaa tuijottaa tiiviisti olkapääni yli ja mietin, mitä selkäni takana tapahtuu! Varmasti kisukin turhautuu kun ei osaa kertoa mitä näkee.
Samaa tekevät meidän kissat joskus, yleensä molemmat reagoi samaan aikaan esim. tuijottamalla tiiviisti johonkin suuntaan (esim. huoneen tiettyyn nurkkaan) tai välttelemällä vähän aikaa tiettyä huonetta. Todennäköisesti näkivät molemmat esim. jonkun pienen hyönteisen, joka kiinnitti molempien huomion tai kuulivat äänen, jota me ei kuultu.
Vierailija kirjoitti:
Eläinlääkäriin, koiralla voi olla epilepsia tai kipuja.
Koira on ihan terve.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira on ihan terve.
Ap
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira on ihan terve.
Ap
Mistä tiedät?
Käytöksestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira on ihan terve.
Ap
Ei kuulosta normaalilta käytökseltä. Sä et voi päällepäin nähdä koiran kipua. Vie eläinlääkäriin ja kerro oireet ja pane merkille myös jatkossa epänormaalit oireet. Kun ottaa koiran pitää olla valmis maksamaan sen hyvinvoinnista.
Saatanan.