Kohta lähtee äijältä Legot jos ei mene leikkaamaan ruohoa
Kännissä vaan virnistelee sohvalla vaikka tietää että tänään pitää leikata nurmikko.
Kommentit (25)
Parempi olis antaa kasvaa loppukesä.
Vierailija kirjoitti:
No mikset leikkaa itse?
Se on miesten työ.
Vierailija kirjoitti:
No mikset leikkaa itse?
Koitan olla nainen tässä enkä mikään työkaakki jota kukaan ei edes halua
Nykypäivänä ei ole miesten eikä naisten töitä.
Tämäkin ketju otettais erilailla vastaan, ja tulis bänniä heti, jos tossa lukisi rouvalta lähtee kohta legot.
Hullu hullun kanssa vääntää.
Robottiruohonleikkuri on kyllä kätevä.
Onko miehelläsi yllään liituraita verkkarit, valkoinen hihaton paita ja risti kaulakoru? Kuuluuko myös isänmaallisiin järjestöihin?
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju otettais erilailla vastaan, ja tulis bänniä heti, jos tossa lukisi rouvalta lähtee kohta legot.
Tuossa äsken kokeilin kääntää asetelmia toisin päin niin viesti poistui. Siis on ok uhkailla miestä?
Mitäpä sitä ruohoa turhaa enää näin heinäkuun lopulla leikkaa, kun hyvin pian on kuitenkin jo syksy ja se ruoho kuolee ihan omia aikojaan. Ja viime kesänä voitte hankkia pari lammasta pitämään sen heinän lyhyenä.
Kohta lähtee lapselta Legot jos ei siivoa huonetta.
Minä lähtisin AP:n asemassa vaikka pitkälle lenkille tai autolla ajelemaan.
Niin olen tehnytkin, en viitsi vätystä katsella. Mies ei tosin juopottele, mutta on välillä saamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa äsken kokeilin kääntää asetelmia toisin päin niin viesti poistui. Siis on ok uhkailla miestä?
Ei poistunut.
En antaisi aikuiselle joka leikkii Legoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset leikkaa itse?
Koitan olla nainen tässä enkä mikään työkaakki jota kukaan ei edes halua
No ei hakkaamisella uhkailukaan kovin naisellista ole :DD
Vierailija kirjoitti:
En antaisi aikuiselle joka leikkii Legoilla.
Olin juuri tulossa kommentoimaan sitä, että aika erikoista, että aikuinen mies leikkii legoilla ja nainen uhkaa ottaa ne rangaistukseksi pois, jos mies ei leikkaa nurmikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä ei ole miesten eikä naisten töitä.
Selvä! Kulavolkkarissa on itsekiristyvät pyöränmutteri rohviili! Viitsisitkös avata tuossa pihassa? Ristikkoavain petti kun väänsin. Nostan todella rohheesti painoja mut mutterit ei aukee!
Laitoin laiskan miehen ulkoruokintaan.
Otatko tekniikkalegot vai duplot takavarikkoon?