Tiina Jylhä, hormonit, Botox ja kasvohalvaus
Näinköhän on emäntä myrkyttänyt elimistönsä ja nyt sai siitä hyvästä halvauksen. Eipä tuo terveeltä ole näyttänytkään. Äänikin möreä kuin viinabassolla.
Kommentit (29)
9 vastaa:
Ei vaikuttanut toivottulla tavalla, minulla oli selkäkipuja ennestään, kun otin ne lääkeet selkäkipu meni pois, kasvoihin ei tullut muutosta, ei ollut turvotusta tai huonoa oloa.
Kun hätä on suurin, on apukin lähellä. Onneksi Tiina sattuu omistamaan oman klinikan. Menee luonnollisesti sinne hoidettavaksi.
Samaa mieltä edellisen kanssa, olen itsekkin tiinan oikein tyytyväinen asiakas. Kävin vanhassa liikkeessä ja nyt uudessa snelmanninkadulla ja aina yhtä ihana tavata tiina. Lämmin ja mukava ihminen jolta olen myös saanut todella hyviä neuvoja! Koulutettu sairaanhoitaja jonka käsiin voi luottaa itsensä täysin. Suosittelen oikeasti jokaiselle jota vähänkin harmittaa tai mietityttää itsessään jokin asia liittyi se sitten ruokavalioon ja sen muutoksiin, konsultaatiosta injektioihin. Minä olen tyytyväinen nyt ja tulevaisuudessa myös varmasti.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 01:12"]
Tiina Jylhä sairaanhoitaja? Faktaa????
[/quote]
samaa mietin, ei taida olla...
Tiina on onneksi itse koulutukseltaas sairaanhoitaja ja tietää varmasti myös oman terveytensä ja rajansa. Tämä halvaus voi johtua hyvin monista muistakin asioista kuin vain hoidoista. Itse olen käynyt tiinan The look salongissa snelmanninkadulla ja tavannutkin hänet monesti siinä yhteydessä. Todella ammattimaisia ja hyviä neuvoja hän on ainakin minulle antanut joten uskon että hänellä on myös tieto taitoa omassa elämässään. Mukava ja lämmin ihminen kaikinpuolin. Toivon hänelle ja hänen terveydelleen pelkkää hyvää. Typerää tällä tavoin pilkata ihmistä. Oli sitten tiina jylhä tai kuka vain ihminen.
Olen käynyt useasti ottamassa botoxia the lookissa ja tulos on luonnollinen kun ei aleta liiottelemaan, tiinan tiedän kun olen häntä joskus siellä nähnyt kun on paikalla, hänellä itsellään ei ole lainkaan botoxia kuulema laitettu.