Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiina Jylhä, hormonit, Botox ja kasvohalvaus

Vierailija
12.04.2014 |

Näinköhän on emäntä myrkyttänyt elimistönsä ja nyt sai siitä hyvästä halvauksen. Eipä tuo terveeltä ole näyttänytkään. Äänikin möreä kuin viinabassolla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useasti ottamassa botoxia the lookissa ja tulos on luonnollinen kun ei aleta liiottelemaan, tiinan tiedän kun olen häntä joskus siellä nähnyt kun on paikalla, hänellä itsellään ei ole lainkaan botoxia kuulema laitettu.

Vierailija
22/29 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vastaa:

Ei vaikuttanut toivottulla tavalla, minulla oli selkäkipuja ennestään, kun otin ne lääkeet selkäkipu meni pois, kasvoihin ei tullut muutosta, ei ollut turvotusta tai huonoa oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hätä on suurin, on apukin lähellä. Onneksi Tiina sattuu omistamaan oman klinikan. Menee luonnollisesti sinne hoidettavaksi.

Vierailija
24/29 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisen kanssa, olen itsekkin tiinan oikein tyytyväinen asiakas. Kävin vanhassa liikkeessä ja nyt uudessa snelmanninkadulla ja aina yhtä ihana tavata tiina. Lämmin ja mukava ihminen jolta olen myös saanut todella hyviä neuvoja! Koulutettu sairaanhoitaja jonka käsiin voi luottaa itsensä täysin. Suosittelen oikeasti jokaiselle jota vähänkin harmittaa tai mietityttää itsessään jokin asia liittyi se sitten ruokavalioon ja sen muutoksiin, konsultaatiosta injektioihin. Minä olen tyytyväinen nyt ja tulevaisuudessa myös varmasti.

Vierailija
25/29 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Tiina! Eikö suakaan nukuta?

Vierailija
26/29 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ja lämmin vai lämmin ja mukava? tiina siis?

Vierailija
27/29 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina Jylhä sairaanhoitaja? Faktaa????

Vierailija
28/29 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 01:12"]

Tiina Jylhä sairaanhoitaja? Faktaa????

[/quote]

samaa mietin, ei taida olla...

Vierailija
29/29 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina on onneksi itse koulutukseltaas sairaanhoitaja ja tietää varmasti myös oman terveytensä ja rajansa. Tämä halvaus voi johtua hyvin monista muistakin asioista kuin vain hoidoista. Itse olen käynyt tiinan The look salongissa snelmanninkadulla ja tavannutkin hänet monesti siinä yhteydessä. Todella ammattimaisia ja hyviä neuvoja hän on ainakin minulle antanut joten uskon että hänellä on myös tieto taitoa omassa elämässään. Mukava ja lämmin ihminen kaikinpuolin. Toivon hänelle ja hänen terveydelleen pelkkää hyvää. Typerää tällä tavoin pilkata ihmistä. Oli sitten tiina jylhä tai kuka vain ihminen.