Miten Titaniciin voitiin valita DiCaprion rinnalle Kate Winslet? Ulkonäöltään valovuosia Leonardosta. Ihan eri liigassa
Miksi eivät valinneet jotain kaunista näyttelijätärtä?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Siis onko heillä ikäero? Jokin tässä nyt mättää.
Siinä mättää se, että he ovat kaverit, joilla ei koskaan voisi olla mitään keskenään. Ja sitten heidät laitettiin rakastavaisiksi. Se mättää.
Ihan realistinen kuvaus...
...siis oikeastaan mistä tahansa risteilystä, vielä tänäkin päivänä.
Vai miten tässä elokuvassa nähty draaman kaari eroaa perus itämeren risteilystä:
1) Mukaan otetaan poikaystävän lisäksi oma äiti + äidin bingokerho.
2) Kuljetaan ympäri laivaa nokka pystyssä ja kiukutellaan kaikesta turhasta poikaystävälle.
3) Kyllästytään omaan kilttimieheen yökerhossa, ja poistutaan muka hyttiin nukkumaan...
4) ...ja todellisuudessa jaetaan piirakkaa autokannella Nissanin takapenkillä aiemmin ulkokannella tavatulle jännämiehelle
Vierailija kirjoitti:
Mä olin teini-iässä kun Titanic tehtiin ja silloin Leo oli totta kai silmissäni mitä parhaimman näköinen ilmestys. Näin jälkikäteen sen ymmärtää: Leo oli toisaalta teinin näköinen, toisaalta aikuinen, joten hän oli eräänlainen fantasiaversio aikuisesta miehestä, juuri sopiva fanituksen ja ihastuksen kohde ikäiselleni tytölle.
Kate on taas aina ollut klassisen kaunis ja hän on ikääntynyt paremmin kuin Leo, joka nyt näyttää tosiaan hieman omituiselta, edelleen puoliksi teini ja puoliksi aikuinen (nyt jo keski-ikäinen).
Ai että, pitäisiköhän katsoa Titanic pitkästä aikaa, vaikka nyt sitä varmaan katsoisi, että kauhea kun nuo ovat ihan lapsia vasta :D
Eikö se tule telkkarista tänään? Vai eilenkö.
Mielestäni hyvä ettei siihen leffaan valittukaan mitään superkaunista naista. Kaunishan Katekin kuitenkin on, ja sopiva valinta. Leonardokaan ei ole perinteisellä tavalla komea, ennemminkin söpö ainakin siihen aikaan kun oli niin nuori.
Tuhkelo kirjoitti:
...siis oikeastaan mistä tahansa risteilystä, vielä tänäkin päivänä.Vai miten tässä elokuvassa nähty draaman kaari eroaa perus itämeren risteilystä:
2) Kuljetaan ympäri laivaa nokka pystyssä ja kiukutellaan kaikesta turhasta poikaystävälle.
3) Kyllästytään omaan kilttimieheen yökerhossa, ja poistutaan muka hyttiin nukkumaan...
4) ...ja todellisuudessa jaetaan piirakkaa autokannella Nissanin takapenkillä aiemmin ulkokannella tavatulle jännämiehelle
:D :D :D
En yleensä pidä tämän kirjoittajan teksteistä, mutta tämä oli ihan hauska!
Tuhkelo kirjoitti:
...siis oikeastaan mistä tahansa risteilystä, vielä tänäkin päivänä.Vai miten tässä elokuvassa nähty draaman kaari eroaa perus itämeren risteilystä:
Tulee ihan mieleen Martinan vuosikymmenen takanen Levin loma...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin teini-iässä kun Titanic tehtiin ja silloin Leo oli totta kai silmissäni mitä parhaimman näköinen ilmestys. Näin jälkikäteen sen ymmärtää: Leo oli toisaalta teinin näköinen, toisaalta aikuinen, joten hän oli eräänlainen fantasiaversio aikuisesta miehestä, juuri sopiva fanituksen ja ihastuksen kohde ikäiselleni tytölle.
Kate on taas aina ollut klassisen kaunis ja hän on ikääntynyt paremmin kuin Leo, joka nyt näyttää tosiaan hieman omituiselta, edelleen puoliksi teini ja puoliksi aikuinen (nyt jo keski-ikäinen).
Ai että, pitäisiköhän katsoa Titanic pitkästä aikaa, vaikka nyt sitä varmaan katsoisi, että kauhea kun nuo ovat ihan lapsia vasta :D
Tuli lauantaina ja edellisenä maanantaina.
Leonardohan on pikemminkin persoonallisen näköinen kuin klassisen komea.
Olen samaa mieltä: täysin epäsopiva pari.
Eikä ollut uskottavaa sekään, että vuosisadan alussa mentiin noin vain sänkyyn konservatiivisessa yläluokassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli lauantaina ja edellisenä maanantaina.
Saisi tulla aina 6.12! Tuntematon on jo niiiiiiiiiiiiiin nähty
Kate on yksi kauneimpia, ellei kaunein. Niin se on kauneus katsojan silmässä!
Vierailija kirjoitti:
Eikä ollut uskottavaa sekään, että vuosisadan alussa mentiin noin vain sänkyyn konservatiivisessa yläluokassa.
No mutta se tyttöhän oli kyllästynyt kultahäkissä olemiseen ja halusi varmaan vähän kapinoidakin.
Leonardohan noista on se tavallinen pallopää. Kate on sellaisella ylväällä tavalla kaunis. Minusta Leonardo vaikutti ihan pikkupojalta aikuisemman näköisen Katen rinnalla, joten sikäli pari oli vähän epäuskottavan oloinen.
Ketä olisitte sitten valinneet rooleihin?
Vierailija kirjoitti:
Leonardohan noista on se tavallinen pallopää. Kate on sellaisella ylväällä tavalla kaunis. Minusta Leonardo vaikutti ihan pikkupojalta aikuisemman näköisen Katen rinnalla, joten sikäli pari oli vähän epäuskottavan oloinen.
Ja Leo on nyt 46 ja Kate 45. Saman ikäisiä, Kate peräti vuoden nuorempi. Luulin todella, että Kate oli reilusti vanhempi. Mikä siinä sitten kiikastaa, ehkä Katen rasvaprosentti verrattuna Leoon.
Vierailija kirjoitti:
Ketä olisitte sitten valinneet rooleihin?
Leo ja Scarlett, paitsi että jälkimmäinen taisi olla silloin liian nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta se tyttöhän oli kyllästynyt kultahäkissä olemiseen ja halusi varmaan vähän kapinoidakin.
Mutta hienot naiset eivät tuohon aikaan menneet sänkyyn noin vain edes kapinoidakseen, koska sellaista ei pidetty mitenkään rohkeana, vain ällöttävänä.
-eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä niin...
Mies pettää —> SIKA!
Nainen pettää —> no se nyt vaan oli sellaista kapinointia...
Pääpari on niin epäsuhta etten ole koskaan ottanut heidän romanssiaan täydestä enkä osaa pitää Titanicia yhtään romanttisena. Mikä on toisaalta hyvä koska Titanic on hyvin mielenkiintonen aihe eikä siihen olis tarvinut sotkea tollasta satua. Ihan ok elokuva eikä Katekaan enää ole mun mielestä niin pahan näkönen kun elokuvan ilmestyessä.