Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies hakee tällä?

Vierailija
01.12.2020 |

Riitelimme miehen kanssa. Sanoin että olen onneton ja koen ettei hän arvosta minua. Tiivistetysti koen suhteen niin, että mies jättää arjen ja parisuhteen hoidon minun vastuulleni. Tuntuu että minä annan itsestäni valtavasti ja hän vain minimin. Riidan päätteeksi mies repi laittamani joulukuusen ja arvokkaan (40€) joulukalenterin palasiksi olohuoneen lattialle. Koko komeus on yhä siellä ja lasinsiruja ympäri kämppää. Tästä on nyt kaksi päivää eikä mies ole sanonut sanaakaan minulle. Odottaako hän siivoan tämän(kin) hänen sotkunsa? Vai nauttiiko hän näin paljon kättensä jäljistä kun sai tuhottua jotain kaunista mikä oli minulle tärkeää?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis.. seurustelet kuusivuotiaan kanssa?

Vierailija
2/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on pskaa taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei osaa hillitä itseään on: ei jatkoon!

Vierailija
4/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ainoa lapsellinen moukka tuo sun ukkos.

Vierailija
5/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, eroa! Ei ole mitään mikä oikeuttaisi tuollaista käytöstä. Olen samanlaisen helvetin käynyt läpi, eikä se paremmaksi muutu

Vierailija
6/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis.. seurustelet kuusivuotiaan kanssa?

Olen naimisissa... Ja mies on 40.

Ap

Vierailija
7/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttäytyi ihan samalla tavalla suhteen alussa.

Piti kutsua veli käymään kotona puhumassa tai takomassa järkeä miehen päähän.

Veljeä pitää kiittää aika paljosta. Hän kasvatti miehestä muita kunnioittavan ja rakastavan ihmisen.

Ennen sitä osasi vain näytellä kivaa jätkää. Teki vain sen erehdyksen että tutustui sukuuni ja meillä pidetään yhtä.

Kyllä mies nyt ymmärtää suvun ja pereheen tärkeyden. Aluksi hänet vietiin autotalliin palaveeraamaan veljen kanssa. Sulla ap ei varmasti ole veljeä joka vähän kovistelisi miestäsi käytöstavoille?

Tai isääkään?

Joskus voimakkaamman miehen pitää tulla ja puuttua epäkohtiin, muuten käytös ei parane.

Vierailija
8/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin voin tehdä. Vaikuttaa vahvasti, että mies ei kärsi sanomista mistään. Itselläni kyllä samaa ongelmaa, mutta yritän kehittyä.

Vierailija
9/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehillintä puuttuu mieheltä.

Purki raivoaan ja suuttumistaan esineisiin. Ja parempi niin, kauheampaa olisi ollut, jos hän olisi käynyt sinuun käsiksi.

Kyllä noita raivonpurkauksia saattaa tulla kenelle vain, etenkin jos on jo valmiiksi stressiä päällä ja toinen osapuoli alkaa nalkuttaa ja syytellä ja vaatia jotain.

Tilanne, jolloin haluaa puhua toisen kanssa ongelmista tulee harkita ja valita huolella.

Samoin kun tapa, jolla keskustelun aloittaa.  Jos keskustelun aloittaa syyttämisellä ja haukkimisella se ei koskaan johda mihinkään toivottuun tulokseen vaan siitä syntyy useinmiten paha riitä ja molemminpuolinen syyttely ja ivailu ja valitusvirsi.

Vierailija
10/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.docdroid.net/py03/why-does-he-do-that-pdf

Tämä linkki oli jossain aiemmassa keskustelussa. Vastaa yksityiskohtaisesti AP:n kysymykseen.

Vierailija
11/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähän sama juttu. Arki on mun vastuulla ja suhteen "hoito". Miestä ei kiinnosta olla läsnä, mutta kyllä seksi kiinnostaa ja ilmeisesti sen pitäisi sitten riittää hänen puoleltaan parisuhteen ja kodin hoitamiseksi. Jos erehdyn kyseenalaistamaan tai arvostelemaan hänen asennettaan/tekemisiään suhteessamme, niin täydet raivarit päälle. Häntä ei voi arvostella, hän ei tee mitään väärin. Purkaisi varmaan koko talon ympäriltä, että ei tarvitsisi myöntää että hänessä on jotain vikaa. Ihan järjetöntä käytöstä aikuiselle ihmiselle. Olen miettinyt eroa jo pitkään. 

Jos olet samassa tilanteessa, niin uskallatko sanoa hänelle, että jos hän ei siivoa jälkiään, hanki uusia tavaroita hajottamiensa tilalle ja pyydä aidosti anteeksi, niin tämä suhde on tässä. Tokihan sitten otat riskin siitä, että suhde saattaa loppua. 

Olen miettinyt pitkään, että mikä tuollaista käytöstä oikein ruokkii. Jos et panosta pätkääkään parisuhteeseen, kotiin ja sen lisäksi vielä käytös on ajoittain tosi törkeää, niin mitä muuta puoliso voi olettaa kuin että suhteella ei ole enää mitään väliä kun siihen ei halua mitään panostaa. Mikä tällaisen käytöksen endgame voi olla muu kuin se, että toinen lähtee?

Vierailija
12/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sekin jos mies ei saa kotonaan olla ja on nelkyt.

Sitten nillitetään että minä teen kaiken ja mies ei osallistu.

Elämässä aikuiset ihmiset osallistuu omien voimavarojensa mukaan perhe-elämään.

Kaikki on vapaaehtoista. Jos ap et jaksa, niin jätä hoitamatta ja soita sosiaalihuoltoon.

Lasten mannerheimin sotilastukikohtaan. Sieltä tulee apureita auttamaan, kun mies ja sinä ette jaksa hoitaa lastanne.

Luulisi miehenkin kiinnostuvat lastenhoidosta viimeistään siinä vaiheessa kun ulkopuolisia tulee kotiin.

Miehet on aika tarkkoja reviirinsä suhteen. Meillä naapurin mies tuli hoitamaan vauvaa, kun mies vain pelaili videopelejä. Minä kävin naapurin vaimon kanssa teatterissa ja baarissa.

Ei omasta miehestä ollut vauvan hoitoon. Onneksi naapurin mies osasi homman kotiin.

Vierailija
13/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyt ap nyt kuin 5 vuotias, nalkutat tyhjästä. 

Sincc

Relaa ..

Vierailija
14/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä linkki oli jossain aiemmassa keskustelussa. Vastaa yksityiskohtaisesti AP:n kysymykseen.

Ei aukee mun selaimessa, voisitko tiivistää pariin lauseeseen miksi ja sitten vastata, että onko toivoa muutoksesta?

Vierailija
15/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kättä selän taakse ja korvapuustia kirjoitti:

Veljeä pitää kiittää aika paljosta. Hän kasvatti miehestä muita kunnioittavan ja rakastavan ihmisen.

Ennen sitä osasi vain näytellä kivaa jätkää. Teki vain sen erehdyksen että tutustui sukuuni ja meillä pidetään yhtä.

Kyllä mies nyt ymmärtää suvun ja pereheen tärkeyden. Aluksi hänet vietiin autotalliin palaveeraamaan veljen kanssa. Sulla ap ei varmasti ole veljeä joka vähän kovistelisi miestäsi käytöstavoille?

Tai isääkään?

Joskus voimakkaamman miehen pitää tulla ja puuttua epäkohtiin, muuten käytös ei parane.

Suku piti ennen yhtä.

Ei tuollaisia raivokohtauksiakaan hyväksytä jos sukua on lähellä ja kyläillään. Siinä aika nopeasti juorut liikuu ja sitten tulee appi kylään pitämään puhuttelua miehelle, joka kohtelee rakasta tytärtä huonosti.

Isät on olleet aina aika suojelevaisia.

Minä ap soittaisin isän paikalle.

Rakkaat naiset. Isänä toivon että suhde omaan tyttäreen on niin hyvä, että hän voi soittaa mulle ihan koska tahansa ja pyytää apua tällaisissa asioissa. Pitää puuttua ajoissa jos mies alkaa sikailemaan ja terrorisoimaan kotia. Koti on turvallinen paikka, jossa elää rakkaus.

Kotona ei elä raivo ja pelko.

Soittakaa isällenne ja pyytäkää ihmeessä apua tai sitten miehen isältä apua. Kerrotte että nyt mies pelottaa ja on ihan hullu.

Isän tehtävä on puuttua ja viedä kasvatustyö loppuun. Ei se vaan käy että nelikymppinen äijä sikailee ilman mitään vastuuta kotonaan ja pelottelee naisväkeä ja mahdollisia lapsia.

Se ei nyt jumalauta käy päinsä.

Vierailija
16/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kannnattaisiko lopettaa se riidan haastaminen? 

Vierailija
17/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä jäähylle ja äkkiä! kirjoitti:

kättä selän taakse ja korvapuustia kirjoitti:

Tai isääkään?

Suku piti ennen yhtä.

Ei tuollaisia raivokohtauksiakaan hyväksytä jos sukua on lähellä ja kyläillään. Siinä aika nopeasti juorut liikuu ja sitten tulee appi kylään pitämään puhuttelua miehelle, joka kohtelee rakasta tytärtä huonosti.

Isät on olleet aina aika suojelevaisia.

Minä ap soittaisin isän paikalle.

Rakkaat naiset. Isänä toivon että suhde omaan tyttäreen on niin hyvä, että hän voi soittaa mulle ihan koska tahansa ja pyytää apua tällaisissa asioissa. Pitää puuttua ajoissa jos mies alkaa sikailemaan ja terrorisoimaan kotia. Koti on turvallinen paikka, jossa elää rakkaus.

Kotona ei elä raivo ja pelko.

Soittakaa isällenne ja pyytäkää ihmeessä apua tai sitten miehen isältä apua. Kerrotte että nyt mies pelottaa ja on ihan hullu.

Isän tehtävä on puuttua ja viedä kasvatustyö loppuun. Ei se vaan käy että nelikymppinen äijä sikailee ilman mitään vastuuta kotonaan ja pelottelee naisväkeä ja mahdollisia lapsia.

Se ei nyt jumalauta käy päinsä.

Haluaisin nähdä live streamin siitä kun ap:n miehen isä tulee kylään ja antaa selkää nelikymppiselle pojalleen.

Vierailija
18/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aukee mun selaimessa, voisitko tiivistää pariin lauseeseen miksi ja sitten vastata, että onko toivoa muutoksesta?

Perusidea on että kyse on vallankäytöstä. Tavaroiden rikkominen on pelottelua ettet enää rohkenisi kritisoida häntä. Elämä jatkuisi hänen kannaltaan entisenlaisena ja hän säilyttäisi vallan suhteessa. Joillakuilla väkivalta pahenee ja kirja sisältää ohjeita miten voi vetäytyä tilanteesta ilman väkivallan uhkaa.

Vierailija
19/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei ole sitten ylitöissä tienaamassa, jos ei kiinnosta kotihommat ja lapsenhoito?

Yleensähän miehet on tienaamassa "ylimääräistä" jos kotityöt ja nalkutus ei kiinnosta.

Hyvä kompromissi yleensä kaikissa parisuhteissa. Se joka on kotona tekee enemmän kotihommia ja ylityöläinen ei tee. Korkeintaan avaa illalla oluen ja turauttaa ison mahtavan pierun olohuoneessa ennen änäriä.

Siinähän vaiheessa on jo lasten nukkumaan menon aika ja naisenkin kannattaisi olla nukkumassa.

Vierailija
20/45 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussahan ei todellakaan mitään vikaa ole? Menisit oikeisiin töihin, niin sitten voitte jakaa arkityötkin tasan, nyt istut päivät pitkät palstalla kun mies raataa töissä.

Toki nämä ovat vain oletuksia jotka on pakko tehdä kun kerrot riidasta näin yksipuolisesti ilman taustoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan