Tunnen voimakkaasti ettei eräs ihminen pidä minusta. Aistin aggressiiviset energiat.
En ole koskaan ennen kokenut näin voimakkaasti olevani epäpidetty.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla meedio
Minä pidän pihvistäni mediumina.
Kehonkieli kertoo ihmisestä paljon
Syy on se, että et itse pidä hänestä.
Mustan kun kerran menin uuteen kesätyöpaikkaan ja siellä tapasin yhden uuden työkaverin (naisen) ekaa kertaa ja hän katsoi tervehtiessään minua halveksuvasti kuin halpaa makkaraa. Ilmeisesti olin aivan vastenmielisen näköinen hänen mielestään ja hän ajatteli ”yäk miten ruma”
Narsistit ja muut epävarmat haluaa muille mielipahaa.
Kristiina xx kirjoitti:
Mustan kun kerran menin uuteen kesätyöpaikkaan ja siellä tapasin yhden uuden työkaverin (naisen) ekaa kertaa ja hän katsoi tervehtiessään minua halveksuvasti kuin halpaa makkaraa. Ilmeisesti olin aivan vastenmielisen näköinen hänen mielestään ja hän ajatteli ”yäk miten ruma”
You´re overthinking. Tai sitten hän ajatteli, että mitähän ostaisi tänään ruuaksi töiden jälkeen ..
Sincc
Mitäs tässä ihmeellistä? Minä en pidä joistain ihmisistä ihan vaistonvaraisesti ennen kuin pystyn ajatukseni rationalisoimaan, että miksi en pidä. Samalla tavalla osa ihmisistä ei pidä minusta. Täysin luonnollista sosiaalista kanssakäymistä.
Tiedän tunteen, mullakin on muutama tuollainen ihminen sattunut elämän varrelle joiden seurassa on vaan tosi vaivaannuttavaa olla ja heistä huokuu teeskentely ja se, etteivät pidä minusta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen, mullakin on muutama tuollainen ihminen sattunut elämän varrelle joiden seurassa on vaan tosi vaivaannuttavaa olla ja heistä huokuu teeskentely ja se, etteivät pidä minusta.
Se on niin läpinäkyvää.. Muita kohdellaan paremmin
Hyvä että vaistosi toimii ja olet vaistostasi tietoinen.
Opettele sellainen perusmoodi, ettei sun epävarmuus näy. Pinnallisella tasolla voi olla kaikkia kohtaan samanlainen. Kohtelias ja asiallinen. Olet vain asiallinen kaikille eikä tarvi olla ikävien tyyppien kanssa yhtään pidempään. Poistu vaan paikalta jos mahdollista. Voi myös välttää ettei jää tuollaisen kanssa kaksin.
Monesko aloituksesi tämä on jo tänään?
Miksi vaivaat päätäsi sillä, ettei joku satu sinusta pitämään?
Vierailija kirjoitti:
4.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4.
Ap.
En pidä kaltaisistasi saman jankuttajista. Keksi jotain uutta.
Useinhan se on sellaista projisointia, mitä on itse näkevinään toisessa, mutta oikeasti tunteekin niin itse kyseisestä tyypistä.
Taidat olla meedio